Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گریه کردن نوزاد ۹ماهه
نوازد ۹ماهه همش گریه میکنه بهانه میگیره علت چیست چیکار باید کرد ؟
- لکه شیر قهوه
سلام دخترم ۱۱ماهشه از چهار ماهگی متو جه لکه های شیر قهوه شدم الان دارن زیاد میشن و دخترم هیچ مشکلی نداره سالمه
- نوزاد ۳۶ هفته
سلام آقای دکتر
نوزاد ۳۶ هفته به دنیا آوردم که مشکلی تنفسی دارد. خیلی نگرانم الان داخل دستگاه هستش میگن که تنفس هاش خوب نیست آیا امکان خوب شدنش هست؟
تو رو خدا جواب بدید خیلی حالم بده
- سلام پسرمن دوماه وهشت روزه هستش یکمی سرما خورده بردم دکتر ولی یادم رفت به دکتر بگم که بچه ام فاویسم داره براش شربت آزیروسین100 نوشته وقطره کولیک ایز براش ضررنداره ممنون میشم اگه پاسخ بدین
توضیح دادم بچه ام 68روزه هستش فاویسم داره دارو آزیروسین100 وقطره کولیک ایز براش خوبه
- كهير
با سلام نوزاد هشت ماهه ام روي گونه قرمزي زده بًود از ٤ماهگي غذاي كمكي رو كه شروع كردم به همه چي واكنش نشون داد و من هم قطع كردم فقط سه هفته ميشه سرلاك برنج ميخورد صورتش قرمز نبود ديشب خوابيد صبح بيدار شد ديدم كل بدنش كهير زده يعني بعد سه هفته به سرلاك الرژي نشون داد؟ سه روزه سرلاك نميخوره و فقط شيرخشك ميخوره دو شبه هر پنج ساعت بدنش و صورتش كلي كهير ميزنه و غيب ميشه بعد چن ساعت ظاهر ميشه جز شيرخشك چيزي نخورده خيلي كلافست همش گريه ميكنه صورتشو چنگ ميزنه و امروز يك ساعت تب كرد و تبش خوب شد
- عدم دفع و بی خوابی
سلام آقای دکتر خسته نباشید به خاطر جواب دادن این همه سوال و خداوند خیرتون بده.آقای دکتر دختر ۵ ماه و ۱۴ روزشه سه روزه نتوسته دفع داشته باشه شیر خشک ببلاک کنار شیر خودم میخوره البته با قطره چکون میدم بهش روزی ۱۸۰ سی سی کلا بنا بر تجویز پزشک.شبا تا صبح بیداره دلیلش چیه آقای دکتر؟و اینکه برای نداشتن دفعش میتونم شیاف گلیسیرین استفاده کنم ؟
- گرفتگی صدا نوزاد هشت ماهه
دخترم هشت ماهشه اول سرما خوردگیش شروع شد الان علائم سرماخوردگیش قط شده تقریبا اما صداش گرفته باید چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه
سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه BEsonE50هم داده
- علت کوچکی دور سر
سلام دختر ۷ ماهه دارم ک دور سر موقع تولد ۳۵ بود الا ۴۰و نیم میباشد ایا مشکلی داره
- سرماخوردگی
سلام اقای دکترخسته نباشین پسرم امروز رفت تو شیش ماه که چن روز عطسه میزد الان از دیرو ابریزش بینی داره و عطسه میزنهکه خودم استامینوفن و قطره بینی و سیتریزین میدم بش اما زیاد استامینوفن نمیدم چهار ساعته نمیدم ساعتش رو بیشتر کردم چیکارکنم بیشتر نشه سرماش خیلی استرس دارم
- قطره خوراكي كوليكز
باسلام اقاي دكتر.من قطره كوليكز براي نوزاده خريدم دو ماه پيش ميخواستم ببينم فاسد شده؟چقد تاريخ انقضا داره بعد از باز شدن
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر شربت سالبوتامول به دخترم دوروزه میدم واسه سرماخوردگیش الان اسهال گرفته به طوری که پشتش هم قرمز کرده وحتی بادکه ازشکمش خارج میشه ابکیه الان اسهالش واسه شربت هست یانه
- شیر
سلام آقای دکتر دختر ۶۷ روزه ای دارم که اوایل تا سه روز پیش سینه را نمیگرفت و من مجبور بودم شیرم را بدوشم با قاشق بهش بدهم ولی الان سه روز است فقط یه سینه ام را میگیرد اون یکی را هر کار میکنم نمی خورد با یه سینه سیر میشود
- شیرنخوردن
راستی آقای دکتردخترسه ماهم شیرم نمیخوره به زورباقاشق بهش میدم
- قطره خوراكي كوليكز
سلام آقاي دكتر مهربون قطره كيدي كوليك نداشتند بجاي اون كولي كز رو خريدم. با دستور كيدي فرموده بوديد ٥ تا صبح و شب.كولي كز رو با همين دستور بدم يا دستور پشتش كه نوشته زير ٦ ماه، روزانه ٤ بار ٠/٥؟ ممنون
- یبوست
بزرگوار بچه نوزاد ۲ماهیبوست گرفته چیکار کنم
- غلط خوردن نوزاد
باسلام ..غلط زدن زیادی نوزاد در خواب به چه دلیل هست ؟؟
- شیر
سلام ببخشید مجدد مزاحم شدم دیروز در مورد شیر خوردن نوزادم سوال کردم فرمودید اگر وزن گیری مناسبی دارد مشکلی ندارد آقا دکتر وزن زمان تولد ۲۶۰۰ و وزن فعلی ۴۱۰۰ واقعا در مورد شیر خوردنش مستاصلم خواهشا کمکم کنید ممنون از پاسخگویی شما
- شربت خواب اور
سلام اقای دکتر برای نوزاد 20 روزه شربت خواب اور برای شبها راحت بخوابه پیشنهاد نمیکتید؟
- شیر خوردن
سلام .ببخشید نوزادمن چون وزن گیری خوبی نداشت بهش شیر خشک کمکی داده ام .الان که دوماه ونیم دارد دیگر سینه ام را نمی گیرد وفقط می خواهد باشیشه شیر بخورد چکارش کنم که دوباره با سینه شیر بخورد ؟؟

