Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره چشم باکتی ماید10
برا بچه یکسال و۸ماه خوبه؟هرچندساعت مصرف بشه
- امیر مصطفی
پسرم ۴شنبه غروب دچار استفراغ شده تا زمانی که بره پیش دکتر ۵ بار استفراغ زده بعد دکتر براش سرم نوشت زدیم خوب شد تا دیروز زیاد غذا نخورد از ترسش که بالا نیاره غذا دیروزش خیلی کم بود و امروز بیدار شد صبحانه خورد غذا هم خورد بعد خوابید و بیدار شد یکم بیحال بود گفت دستشویی دارم رفتیم دستشویی که اولش پی پیش سفت بود و بعد شل شد اسهال بوددر ضمن اصلا داروهاشو نمیخوره همشو از دهانش میریزه بیرون پسرم ۳ سالشه نگرانم باید چیکار کنم؟
- اگزما
روی پوست شکم نوزاد۲ ماه م اندازه سکه قرمزه،گاهی هست گاهی نه،صورتش هم گاهی جوش داره گاهی نه،پماد زینک میشه استفاده کرد؟ رژیم چی بگیرم؟ممنون از شما
- سرماخوردگی قبل از واکسن
سلام پسر من شش سال داره و پانزدهم اردیبهشت دوز اول واکسن کرونا رو زد و سی و یک اردیبهشت به مدت پنج روز به خاطر علایم سرماخوردگی انتی بیوتیک خورد و دوز دوم واکسنش پانزدهم خرداده من کی میتونم پسرم رو با توجه به این شرایط برای دوز دوم واکسن ببرم. ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام نوزاد 2 ماهه دارم یکم سرفه میکرد بردم دکتر عمومی بهش شربت آموکسی سیلین 250 دادن هر 12 ساعت 2.5سی سی ایا زیاد نیس
- خرخر بینی،
آقای دکتر سلام ببخشید که دوباره میپرسم شیرخشک ای آر رو دادم حالا خلط پشت حلق داره.این یعنی حساسیت یا سرماخورده؟
- رشد مو و قد
سلام ببخشید دخترم خیلی ضعیف لاغره زینک پلاس خارجی براش گرفتم شربت کلسیم خارجی چی بهش بدم. ممنون میشم راهنمایی کنید
- شربت اشتهاآور
دخترم یکساله هست و وزنش ۸ کیلو هست میل به غذانداره همش شیرمادربخوره. ۱)شربت زینگامان و مینا جویس بهش بدم؟ ۲)شیرپاستوریزه شروع کنم بهش بدم؟ ۳)دختر اولم هم ۷ سالشه ۱۹ کیلو هست اشتها آوراهم تو سوال ۱ به بهش بدم؟
- شربت امگا۳
سلام پسر۲ساله و۱۱ساله دارم سه ماه هفته ای دوباربهشون شربت امگا۳بهشونوبدم اشکالی نداره.چون مصرف ماهی نداریم
- دکتر برای دختر۴ساله ام شربت سفیکسیم تجویز کرد.۱۵کیلواست.چقدربایدبدهم؟وچندساعت یکبار؟
- اسهالی
سلام من پسرم یکسال وپنج ماه دارد دندوناش دارند سبز میشن اسهال خونی کم رنگ شده میشه لطف کنید بهم بگین چیکار باید کرد
- تیروئید در کودکان
سلام دخترم ۹ونیم سالشه. بردم دکتر غدد گفت تیروئیدش لب مرزه.میشه توضیح بدین چه عواملی باعث این اتفاق شده و من باید رعایت کنم.ممنون
- بالابودن گلبول سفید
WBC. H11.9 RBC. 4.54آقایدکترفرموده بودیدتعدادگلبول سفید وبگم توآزمایش اینجوری زده
- ناشنوایی
خواهرزادم ۶سالش هست نمیتونه حرف بزنه و دکتر بردیم گفت ناشنوایی داره بعد در فهمیدن درک کردن هم مشکل داره نمیونم چیکار کنیم
- سرفه
سلام خسه نباشید دخترم ۲۳ ماهشه ۳روز تب داشت قطع شد بعد حالت تهوع استفراغ که بهش متوکلوپرامید دادم بند اومد حالا سرفه داره خلط سفید داره نیاز به آزیترومایسین داره ؟؟ چند ساعتی بهش بدم و چند سی سی؟؟ممنون باتشکر
- درمان شیر دون شدن بچه نه ماه
این دوسه روزه بچه ام که نه ماهشه اسهال شدید داره روزی ۶الی۷ باربیشتر درروز این جور میشه بعدشم فقط شیر میخوره چیزدیگه نمیخوره قبلن روزی ۲تا تخم مرغ آب پز میخورد بی تابی میکنه
- نیش حشرات
سلام آقای دکتر، پسر یکسال ونیمه ای دارم وزنش 13 کیلو 600 گرمه،، تو خونه مون مورچه های ریزی بود که به پسرمونیش زده، چون خودمونم بودیم خوب شدیم،، خونه رو هم داروی مورچه زدیم،، سوالم اينه ک به پسرم زده خارش زده زیادتر شده چه پماد یا شربتی شما پیشنهاد میکنید؟؟؟
- کودک پنج ساله باوزن ۲۶ چه قدر سفکسیم بخور؟
- انگل
باسلام دکتر عزیز دخترم ۵سالشه ازصبح گفت دل درد دارم بعد ک بردمش مدفوع کنه مدفوعش حالت آب زرد بود با یه چیزهایی داخلش حالت دم دار حتی خودش شست چسبیده بودن کف سنگ توالت علت چیه چه دارویی بدم نیاز به ازمایش مدفوع هست
- عدم تحمل لاکتوز
سلام آقای دکتر امیدوارم که حال شما خوب باشه .دخترم لنا هفت ماه داره هم آلرژی پوئتین گاوی داره هم لاکتوز رفلاکس پنهانم داره وزن گیری کندی داره وزن تولد 2650و هفت ماهه 7کیلو .شیر ایزومیل میدم با شربت گاویسکون به دلیل نبودن گاویسکون قرص نکسیوم میدم چند روز میشه خیلی نا آرومه برا لاکتوز قطره ایزی کول نوشته گیر نمیاد میتونم یک چهارم قرص لاکتیز بدم .اگه میتونم اندازشم ممنون میشم بفرمایید .

