Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک پر چرب برای وزن دهی
سلام پسرم ۱ سالش هست بهداشت بردم گفتن ۷۵۰،گرم کم وزنه شیر خشک پر چرب برای وزن دهی کدوم خوبه ببلاک ۲ میدادم ببلاک ۳ خوبه یا بیونیل ۳ ؟ یا شیر خشک دیگه ای رو صلاح میدونید
- سلام برای کودک6ماهه طریقه مصرفش چطورباید باشد
- تب و استفراغ
سلام آقای دکتر دختر یکسالم از دیشب تب داره امروز صبح دوبار به مقدار زیاد بالا آورده شیاف استامینوفن گذاشتم زیاد تاثیر نداشته روی تبش چیکار کنم
- مصرف دارو ازریتومایسین
پسرم 6سال هست امروز دکتر بردم شربت ازریتومایسین 200داده روی دارو برچسب یک قاشق چای خوری زده به نظرم اشتبباه زده برای بچه شش ساله 5سی سی هست درسته ؟؟؟
- سلام اقای دکترنوزادم سه ماهه تولد ۳۲۰۰ الانم
سلام اقای دکتر نوزادم سه ماهه تولد ۳۲۰۰ الانم ۶۵۰۰ خیلی کم شیر مخوره به لبنیات حساسیت داره شیرخشک ابتامیل لاکتوز میدم میتونه به ونم حساسیت داشته باشه چون شیرگاوداره خیلی کمم ادرارمیکنه شب روزدوپوشک عوز میکنم ونم زیاد پرنیست رفلاکس داره دکتر بهش متوکلوپرامیدپدی لاکت داده تورو خودا کمکم کنید چیکار کنم شیر زیاد بخوره
- تب
سلام جناب دکتر وقت بخیر .دخترم بیمار شماست امروز به امید خدا واکسن ۴ ماهگی زد .طبق تجویز شما پاراکید بهش میدم هر ۴ ساعت .جناب دکتربا دماسنج دیجیتال ناحیه زیر بغل دمای بدنش چک میکنم اولین سوالم اینه به این دماسنج ها نیم درجه باید اضافه کنم یا ۷ درجه؟و دومین سوالم اینه از چند تا چند درجه دمای طبیعی محسوب میشه و اگر یکی دو درجه بالاتر رفت فقط همون استامینوفن رو ۴ ساعته بدم کافیه؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- نوزادان
سلام دکتر وقت بخیر درباره غدد لنفاوی ازتون سوال کردم پسرم از چهار ماهگی چند تا گردن و پشت سر داشت تو سونو گرافی مشکلی نداشت الان تقریبا دو سالشه هنوز دست میزنم هستن فکر کنم بیشتر شدن بزرگ نیستن اما بیشتر شدن خطر نداره؟نگرانم
- تکرر ادرار
دختر ۵ ساله ...چند روزیه تکرر ادرار داره...آزمایش کشت ادرارش مشکل نداشت...سونوگرافی کلیه و مثانه هم مشکلی نداشت.
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر،،،پسرم ۱۳ماهشه دوهفته سرماخورده،،دکترش شربت کتوتیفن،،آموکسی کلاو،،پروسپان براش تجویزکرد.اماهمچنان آب ریزش بینی داره چه دارویی بهش بدم
- واکسن ذات الریه
سلام خسته نباشید آقای دکتر کودک ۱۴ماهه ام از ابتدای تولد کمی مشکل تنفسی داشت و با کوچکترین سرماخوردگی ریه اش خلط شدید میگیره آیا لازمه واکسن ذات الریه بزنیم براش ؟ نام دقیق ش چیه و از کجا باید بخرم ؟ آیا تحت بیمه هست یا نه ؟
- فابیسم
باسلام،پسر ۱۲ ساله دارم سرما خورده فابیسم دارد شربت پروین ضرر دارد یا خیر
- استفراغ
سلام پسرم ۵ سالش است بعداظهر تا حالا هرچی میخوره بالا میاره چکارکنم
- دونه اطراف زخم سر
سلام آقای دکتر وقت بخیر دخترم دوهفته پیش یه خراش سطحی دوسانتی پشت سرش برداشت بعد که زخمش خشک میشد دخترم میکندش الان دو روز هست که اطراف اون زخم قرمز شده و سه تا دونه چرکی کوچولو زده من با بتادبن یه بار شستمش و چند بار بتامتازون زدم ولی خیلی نگرانم خطرناک نیست ؟ آخه پوست همون ناحیه قرمز شده نکنه عفونتی شده باشه
- اندازه شربت سفکسیم
با سلام بچم ۶ سالشه دو روزه گلوش درد میکنه و تب داره ۲۲ کیلو هم وزنشه شربت سفکسیم و چجوری بهش بدم ؟ چند سی سی
- دومپریدون
سلام آقای دکتر برای رفلاکس دختر۳۵ روزه م دومپریدون تچویز کردن،چند روز طول میکشه بهتر بشه؟وزنگیری هم کن بوده.ممنون از شما
- تیرویید لب مرز
سلام
پسرم سه سال و ۲۶ روزش هست. شبکه بهداشت گفت که خوب رشد نکرده. با وزن ۱۴۷۰۰ و قد ۹۵ و نیم بردمش دکتر. بعد از آزمایش گفتن که میکروب معده داره و کمبود ویتامین دی و tsh ۵.۹ وt4 ۱۷.۵. آیا پسر من به کم کاری تیروئید مبتلاست؟ این اعداد میشه زیاد بشه یا بعدا ها ممکنه به کم کاری تیروئید مبتلا بشه؟
با تشکر
- اسید معده
با سلام خدمت آقای دکتر، دختر ۸ ساله من هرهفته یکی دو بار میگوید اسید معده دارم عرق نعنا میدادم خوب میشد اما دیشب میگفت گلودرد دارد و مری اش میسوزد وزنش ۴۰کیلو است لطفا بفرمائید چه دارویی و چه مقدار لازم دارد؟
- كم آبي
باسلام .دخترم تازه وارد يك سالگي شده و الرژي غذايي داره و فقط شيرخشك ميخوره در كل روز.وزنش ١٢و نيم كيلو وزن تولد ٤٢٠٠..دخترم چندروز إسهال داشت حتي آب هم ميخورد إسهال ميشد..الان اسهالش خوب شده خيلي بي قرارم همش اب ميخواد من كلي بهش اب ميدم انا بعضي وقتا حتي يك روز كامل ادرار نميكنه.ديروز ادرار كرد بشدت دزد و بد بو بود..شبا هم تو خواب گريه ميكنه اب ميدم ميخوابه..يعني مشكل كم آبي داره؟روي بدنش هم جوش هاي قرمز زده
- ضربه به کنار ابرو
سلام آقای دکتر پسرم ۵سالشه کنار اَبروش خورد به میز خیلی کم ورم کرد همه چیزشم خوبه ولی حالا که خوابه دست میزنم درد میگیره آیا مشکلی هست خطرناک نیست ممنون از لطفتون
- شیر گاو تازه
سلام دخترم ۱۱ماهش تمومه میتونم شیرگاو تازه بدم بهش؟چقدر باید جوشوند؟ وایا با نبات یاشیره قاطی کنم؟پاستوریزه میگن نکهدارنده داره نمیدم از ۴ماهگی ام نان دو خورده

