Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی کودک
سلام خسته نباشید پسر دوساله ام ۱ هفته است سرماخورده ابریزش بینی و چشم داشت شربت سرماخوردگی بهش میدادم ابریزیش قطع شد اما شبا دمای بدنش بالا میره سفکسیم ۱۰۰ گرفتم شروع کردم هر دوازده ساعت ۳ و نیم سی سی دادم بهش وقتی دارو رو میخوره دوباره ابریزش بینی راه میوفته ممکنه بخاط مصرف سفکسیم باشه البته اینم بگم وقتی سفکسیم دادم دیگه شربت سرناخوردگی بهش ندادم ترسیدم دوتا شربت رو بهش بدم
- مصرف قرص
سلام آقای دکتر ببخشید پسرم ۱۲ سال داره ابله مرغان گرفته ودر کنار اون گلو درد هم دارم میتونه سفیکسیم ۲۰۰ مصرف کنه
- غده پشت گردن
سلام، پسر من 8سالشه دوهفته ایی هست که پشت گردنش تقریبا نزدیک به گوشش یه غده ایی بیرون زده و از روز اول سایزش بزرگتر شده، وقتی فشار میده کمی درد داره، باتوجه به اینکه غده لنفاوی زیر گلوشم خیلی بزرگه بخصوص وقتی با عصبانیت حرف میزنه یا داد میزنه خیلی بزرگتر میشه، دکتر هم بردمش ولی گفته مشکلی نداره، غده لنفاویه و حساس نباشید، اما الان اون غده ایی که پشت گردنش زده نگرانم کرده، لطفا راهنمایی کنید. ممنون
- سلام آیا آموکسی کلاو 457برای بچه های فاویسم ضرر دارد
آموکسی سیلین یا فارمنتین 457برای بچه های فاویسم ضرر داره یا نه
- سرماخوردگی نوزاد 10ماه
یه هفته هست سرماخورده دخترم 3 رو تب شدید داشت شربت پاراکید میدادم بالامیاورد غذا اصلانمیخوره شیرخودمم میخوره بالامیاره چرک ازبینیش هم زیاد میاد چیکارکنم لطفا راهنمایی کنید
- دخترم ۱۵ماهشه ازیترومایسین ۲۰۰ چن سی سی بدم
- اسهال زرد رنگ
سلام دختر من خپ۷ ماهشه الان چند روزه که اسهال شدید و زرد رنگ و ابکی گرفته دلدیش چی هست و چه داروی باید مصرف کنه شب ها هم ب خودش میپیچه و گریه میکنه
- وجود بلور سفيد رنگ در ادرار
با سلام و خسته نباشيد
سوالي داشتم از خدمت جنابعالي
پسر 5 ساله ام خيلي و به ندرت شب ادراري داره و برخي اوقات كه شب اداراي داره روي لباس زيرو محل ادرارش مقداري ماده سفيد رنگ و شبيه گچ هستش البته اين مورد هميشگي نبوده و به ندرت ايجاد مي شود
البته اين نكته را عرض كنم كه قد و وزنش يه كم نسبت به استاندارد پايين تر هست و بخاطر عدم تمايل به
لبنيات ، شربت كلسيم تقريبا بطور منظم مصرف ميكنه.
ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد كه علت وجود ماده گچ مانند در ادرارش چيست؟ - آلرژی دارویی
سلام ببخشید دخترم ده ماهه بود سرمای خیلی بدی خورد حالت خفگی بهش دست میداد شیر نمیتونست بخوره سینوس ها درگیر تمام گلو و.... دکتر آموکسی کلاو و قبلش سیلین تجویز کرد اما حساسیت داشت تمام تنش تاول ریخت بیرون. سوال اینکه تا آخر عمر نمیتونه بخوره اینا رو ؟ و اینکه تو سرما خوردگی ها سفکسین هم جزو همون دسته هستن و نمیشه داد؟؟ خب ممنون
- وزن
سلام و خسته نباشید. پسر ۴ ساله با وزن ۱۴.۵ وزن مناسبی دارد؟ یا وزنش کم است؟
- بالا آوردن دارو
سلام اگه نوزاد داروی امپرازول رو بالا بیاره دوباره باید بهش بدیم؟
- سرفه کودک 5 ماهه
با سلام دختر 5 ماهه من دیروز تا حالا سرفه میکنه دیشب تو خواب جند بار سرفه کرد تا حالا سرفه نکرده بود شیر خشک میخوره وهمه چی خوبه.امروز بردمش دکتر انتی بیوتیک داد بنظرتون لزومی داره بهش بدم میگن خلط پشت حلق داره.من اصلا با انتی بیوتیک میونه خوبی ندارم ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشد پسرم ۵روزه سرماخورده دوروز پیش دکتر بردم ۱۲سالش هست کپسول آموکسی سیلین ۵۰۰دادن دوورق گفتم که سرفه خلط دارهم دارند ولی چیزی ندادند از دیروز من احساس میکنم خس خس سینه هم دارند وقتی خودم گوش میدم واینکه ۴سال پیش سابقه آسم و پنومونی داشتن ۵روزم بستری شدن میترسم با این اوصاف بازم دکترم ببرم ممنونم متخص کودکان برده بودم همه شرایط هم گفته بودم
- ضربه به سر کودک
سلام . پسر بنده در حین بازی به زمین میخوره و روی پیشانیش متورم و کبود شده . در زمانی که اتفاق افتاد سعی کردم ازش سوالاتی رو بپرسم تا ببینم از نظر حافظه مشکلی داره یا خیر که خوشبختانه موردی نبود و همچنین گفتم که بلند بشه و راه بره تا تعادلش رو چک کنم و موارد دیگه . حتی شب هم هر دو ساعت یک بار بیدارش کردم و هیچ مشکلی نبود خدا رو شکر. این اتفاق دو روز پیش افتاد ولی از امروز بالای چشمش و دقیقا میشه گفت روی ابروش داره کبود میشه آیا مشکلی داره یا عادی هست ؟ ممنون از پاسخی که خواهید داد
- یبوست نوزاد
سلام پسرم هفت ماهه ونیمش وقتی غذا میخوره مدفوعش سفت میشه خیلی اذیت میشه شیرم به تنهایی سیرش نمیکنه گشنه میشه گریه میکنه اگه غذابهش ندم لطفا راهنماییم کنید الان یه روزه مدفوع نکرده
- پسرم ۶ساله ام دیشب تب ولرزداشت بردمش دکتربهش سرم زدوشربت استامینوفن وشربت آزیروتوماسین۲۰۰هرکدومش يکی قاشق مربا خوری گفته بخوره الان هم ازبس سرفه کرده ميگه قفسه سینه م دردمکنه توخواب ناله میکنه
- چه شیر خشکی مناسب
سلام خسته نباشید دخترم از کوچکی تاحالا شیر اپتامین دادم الان ۲سال چندروزش شیر پاستوریزه دادم نخور شیر گاو نخور حالا شیر ببجونیور گرفتم خوبه بدم یا شیری که خوب باشه بگین بخرم بدمش غذا هم درست نمیخوره
- دخترم 11ماهشه اسهال شده آزیترومایسین بدم خوبه؟
- فاویسم
ایا داروی متو کاربامول برای بیماران فاویسم مضر است
- بزرگ بودن سینه
سلام بچم ۲سالشه یکی از سینه هاش بزرگتر از دیگری بچم دختر آیا لازمه پیگیری کنم؟

