Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر مادر
سلام آقای دکتر ببخشید برای افزایش شیر مادر چه کار میشه کرد؟ شیرم خیلی کمه واحساس میکنم میخواد خشک بشه. دخترم چون کمه همیشه با نق میخوره. ممنون
- سلام علیکم دکتر پسر چهار ماه دارم مریض بود رفتیم دکتر برایش قطر پدی لاکت تجویز کرده الان بدنش نقطه های قرمز زیادی دارد
- بند امدن نفس
سلام نوزاد یک ماهه دارم ک بعضی وقتا انگار گلو ش خشک میشه سرفه میکنه بعد نفسش بند میاد انگار چیزی توی گلوش گیر کرده میخواستم بدونم علتش چیست ایا رفلکس معده داره
- فاویسم
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم برای کودک فاویسم شربت بروفن ممنوع است؟
- قرص سفكسيم و فنازومكس
سلام دكتر بخاطر عفونت شديد ادراري قرص سفكسيم و فنازومكس ميخورم ، دخترم ٨ ماهشه و فقط از شير خودم ميخوره ، اشكالي نداره اين دو قرص و بخورم رو شيرم تاثير ميزاره؟؟؟
- سرماخوردگی
نوزادم ۱ماه ونیم شه سرماخوردس یک هفته هس ۴روز پیش بردم دکتر دارو داد حالا سرفش بیشتر شده و خلطی امکان داره داره عفونت سینش میرسه و کنده میشه؟؟
- تب
دخترم ۶ماهشه دندان های پایینش داره در میاد و الان از صبح تب کرده الآنم آبش رو۳۹ بردم دکتر شیاف لاکساتور داده استفاده کردم حدود نیم ساعت بعد بچه مدفوع کرد و شیاف رودی داد دوباره میشه شیاف جدید بزارم
- جدا کردن جای خواب
سلام. نوزاد یازده ماهه دارم. خیلی به من میچسبه همش. هر جا میرم دنبالم میاد. آشپزخونا برم میاد دنبالم و نمیشینه بازی کنه برا خودش. همش تو فکر اینه من کجام. چشماش دنبال منه. آیا اضطراب جدایی داره؟ برای این بچه ها از چه سنی اتاق خوابش رو جدا کنیم؟
- سلامRBC
سلام RBcپسرم بالاست یخورده امکان سرطان خون خدایی نکرده هست
- رفلکس
بعد از چند مدت رفلکس معده خوب میشه و با بچه شروع به غذا خوردن میکنه. برا درمانش چیکار کنم آقای دکتر خیلی ممنون
- امپول ویتامین دی
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم برای کودکی که تازه پنج ماهش تموم شده و بعلت زندگی آپارتمان نشینی از نور خورشید محروم هست و متاسفانه مولتی و آد را هم نمیخوره میتوان آمپول ویتامین دی تزریق کرد؟
- سلام پسرم یکسال داره علائم بیماری ابریزش بینی و تب چند سی سی ازیترومایسین ۲۰۰باید بهش بدم؟
- شربت
شربت کیندر و ایمونس را از چند ماهگی میتوان شروع کرد؟
- شربت ستادین دی
باسلام لطف راهنماییم کنیدمقداراستفاده ازشربت ستادین دی،برای کودک 1سال ۳ماه چندسی سی هست؟ باتشکر
- دوره مصرف زینک
سلام وقت بخیر ببخشید آقای دکتر یه سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی م کنید من پسرم نارس بدنیا اومد دکتر براش زینک نوشته روزی یه سی سی تا الان ک هفت ماهش شده بهش دادم لازمه هنوز ادامه بدم چون شنیدم مضره ؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- واکسن آنفولانزا
سلام بچم ۶ سالشه ۱۶ کیلو هست. معمولا پاییز زمستون زیاد مریض میشه تا حالا واکسن آنفولانزا نزده. الانم مریض شده. واکسن انفولانزا تاثیری تو کمتر مریض شدن داره؟ براش بزنیم؟ چه مارکی و چند دوز باید بزنیم؟ چند وقت بعد از خوب شدن بزنه؟
- کودک زیر 6سال
سلام،پسر من دو روز هست کم تب داره ولی همه چیز را استفراغ میکنند،چه کار کنم ، ممنونم
- نوزادان
سلام دکتر وقت بخیر درباره غدد لنفاوی ازتون سوال کردم پسرم از چهار ماهگی چند تا گردن و پشت سر داشت تو سونو گرافی مشکلی نداشت الان تقریبا دو سالشه هنوز دست میزنم هستن فکر کنم بیشتر شدن بزرگ نیستن اما بیشتر شدن خطر نداره؟نگرانم
- سفکسیم و دوره درمان
سلام.میزان مصرف سفکسیم ۱۰۰برای کودک ۱سال و ۴ماهه با وزن ۱۱ونیم کیلو چقدر و چندساعت یبار؟ من روزی ۱بار و ۴ سی سی دادمخوبه؟ و اینکه دوره درمان چند روزه هست؟چند روز بدم بهش؟
- ازمایش
سلام واحترام.پسرم آزمایش ادرار داره.باید ناشتا باشه,؟واینکه قطره آهن وشربت کوریزان سرماخوردگی دادم بهش و صبح مولتی ویتامین دادم..اشکال نداره برا آزمایش ادرار ؟

