Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- السا
سلام آقای دکتر دخترم ۳سالش هست صرفه داره سرشم داغه خس خس میکنه
- پسرم ۶ساله ام دیشب تب ولرزداشت بردمش دکتربهش سرم زدوشربت استامینوفن وشربت آزیروتوماسین۲۰۰هرکدومش يکی قاشق مربا خوری گفته بخوره الان هم ازبس سرفه کرده ميگه قفسه سینه م دردمکنه توخواب ناله میکنه
- سلام آقای دکتر بچه ام انگل داره بدون آزمایش براش شربت پیروی ساید گرفتم اشکالی داره یا نه
- تب کودک
سلام آقای دکتر. من و همسرم هر دو مریض شدیم ابریزش بینی و سرفه و خارش گلو. پسرمم ۳ سالشه از پنجشنبه صبح تا الان ۳ روزه که تب داره. پنجشنبه تبش ۳۸ بود. امروز ۳۷/۴. هر ۶ ساعت استامینوفن میدم. با استامینوفن پایین میاد. سر ۶ ساعت دوباره تب میکنه. دو سه تا عطسه در روز و دو سه تا سرفه هم داره. خیلی کم تب تا چند روز طبیعیه؟ نیاز به انتی بیوتیک نداره؟
- الرژی
دختر ۹ ماهه دارم چن روزه زیر چشماش دونه های قرمز زده .داخل صورتشم چن نقطه است و خارش داره مهش چشماسو میخارونه چ دارویی بهش بدم خوب بشه ممنون
- قرمزی دور چشم
سلام دختر من ۲ماهه هست از بدر تولد بالای چشاش قرمز هست دکترش میگه خون مردگی هست .بعضی وقتی زیر چشمش هم قرمز میشه چیکار کنم .ممنون
- چشم
سلام آقای دکتر دخترم ۸ ماهشه شد رنگ مو رو زد به چشمش یعنی قسمت نوک شد رنگ مو رفت به چشمش اصلا گریه نکرد اما مقداری یه نقطه داخل سفیدی چشمش قرمز شد آیا مشکلی پیش میاد برای چشماش ضرر داره؟؟؟توروخدا بگید خیلی نگرانم
- جوش
سلام دخترم کنار سینه ش جوش سفید رنگ از اول تولدش داره علتش چیه
- سلام و احترام پسرم تب شدید کرده است و اموکسی سیلین ۱۲۵ می خواهم بدهم دوز مصرفش را نمی دانم
دوز مصرف اموکسی سیلین ۱۲۵ را برای پسر کودک ۲ و نیم ساله با وزن ۱۳ کیلو چقدر است
- شیر خشک
سلام آیا میشه بعد از یکسالگی شیر پاستوریزه جایگزین شیرخشک بشه؟برای کودکی که شیرخشکی هست
- تب سنج زیر بغل
سلام اقای دکتر پیرو سوال تب سنج دیجیتالی نوزاد دو الی سه ماهه مه فرمودین زیربغل دقیق تره. درسته که میگن نیم درجه باید به عدد به دست اومده از زیربغل اضافه کرد؟
- شربت
سلام پسرم سرماخورده دکتر براش شربت فارمنتین بی دی 228 داده روش نوشته یک پیمانه 12 ساعت. یک سال وسه ماهشه وزنش 9 ونیم کیلو.. یک پیمانه یعنی چقدر....فرمودین همراه داروهست... خیر همراش هیچی نیست فک کنم داروخونه افتاده یا نداشته متوجه نشدن
- مدفوع نوزاد
پسرم ۴ ماهشه از وقتی بدنیا اومد تا حالا اسهال داره بنظرتون چکار کنم
- مقاومت در ادرار کردن
سلام خسته نباشید.من یه پسر 3 ساله دارم به هیچ وجه حاضر نمیشه که بره دستشویی مدام شلوارشو خیس میکنه و من ازاین موضوع خیلی نگرانم چون خیلی تلاش کردم که از پوشک بگیرمش ولی نشد
- سلام یبوست نوزاد سه ماهه
سلام اقای دکتر من پسرم چهار ساله ختنشم کردم حالا یه چندماهیه ک خیلی التو میخاره جوری ک قرمز میشه لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم خیلی هم دکتر ازمایش بردش میگند هیچیش نیست
- روی پنجه را ه رفتن
سلام، دکتر، دختر ده ماهه ای دارم که وقتی با روروک داره را ه میره رو پنجه پا را ه میره و کف پا رو کامل رو زمین نمیزاره، البته در زمان تولد کمی دکترش مشکوک به کلاب فوت بود که گفتن یک ماهی با ماساژ درست میشه ،سونوگرافی لگن هم بردیم که خوب بود، در سه ماهگی پیش دکتر کریمی متخصص ارتوپد کودکان بردیم گفت لگنش مشکل نداره، مچ پا رو هم گفت مشکلی نداره،و کلاب فوت نداره و خیال ما رو راحت کرد ولی الان تو ده ماهگی در حالت عادی که سر پا نگهش میداریم کف پا رو زمین میزاره، ولی وقتی داره با روروک راه میره فقط رو پنجه پا راه میره، نمیدونم علتش چیه؟ مشکلی هست یا نه؟
- نوزادهفت ماهه
سلام اقای دکترخسته نباشین نوزادهفت ماهه دارم ک چشمش قرمزشده کمی تب داره دست ب گوشش هم میگیره ابریزش بینی هم داره میخواستم بببنم اموکسی سیلین خوبه براش یانه؟ ممنون میشم جواب بدین
- تیرگی بند انگشت نوزاد
سلام نوزاد دوماه دارم بند اخر انگشتش قسمت پایین ناخنش رنگش تیره از پوست دستش علتش چیه
- دخترم سه سالشه دلش درد میکنه چکاب کانل کردم هیچش نیست .خواهرش هم قبلا اینجوری بود قرص کلیدنیوم سی با فاموتیدین با شربت آلمینیوم ام جی خورد خوب شد آیا این دارو مناسب کودک سه ساله هستن؟
- سلام وقت بخیر از اینکه وقت میزارید وجوابگو هستید بسیار سپاسگزارم ،پسرم ۵ماهه هست واز دیروز تب کرده قطره استامینوفن دادم بهتر شده ولی آبریزش بینی داره لطفا اگه دارو نیاز داره بگید تا تهیه کنم ممنون

