Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر
سلام ببخشید مجدد مزاحم شدم دیروز در مورد شیر خوردن نوزادم سوال کردم فرمودید اگر وزن گیری مناسبی دارد مشکلی ندارد آقا دکتر وزن زمان تولد ۲۶۰۰ و وزن فعلی ۴۱۰۰ واقعا در مورد شیر خوردنش مستاصلم خواهشا کمکم کنید ممنون از پاسخگویی شما
- وزن نوزاد 4 ماهه
سلام آقای دکتر ان شاالله ک حالتون خوب باشه و سایتون مستدام💙 دختر 4 ماهه ای دارم ک با وزن 2900 دنیا اومده و قدش 47 بود الان وزنش 5800 هستش و قدش 62 آیا رشدش خوبه حس میکنم لاغره و شیر زیاد نمیخوره انگار،،، شیر خودمو میدم نیاز نیس ببرمش دکتر ببینش؟
- بیماری پادرد کودک یکساله
سلام
ی کودک ۱ ساله داریم
هراز گاهی روزی چند بار میشه ک با اشاره ب پاش ناحیه مچ وکف گریه و بی تابی میکنه
هر چی هم نگا میکنم چیزی نیس فرو رفته باشه
لطفا جواب بدید - وزن نگرفتن نوزاد
- مقدار مصرف سیفکسیم
با سلام دخترم هشت ماهه است و براش سفکسیم ۱۰۰نوشتن مقدار مصرفش چقدره با نچتسکر
- کار نکردن شکم نوزاد 3ماه ونیمه
سلام خسته نباشین نوزاد پسرم س ماه وبیست روزشه و یک ماهه ک چون شیر خودم خیلی کمه و سیر نمیشدو همش هم بالا میاورد شیر خشک بهش دادم،ولی بخاطر شرایط بدو کرونا نتونستم دکتر ببرمش و با توضیح شرایطش برای دکتر داروخونه،براش شیرخشک گرفتم...اول ببلاک ای ار که خوب بود و ی مدت خورد ولی دیگ نخورد،اپتامیل ک شکمش کار نمیکرد و الان هم بیومیل ای ار ک روزای اول خوب بود ولی الان بازهم شکمش کار نمیکنه...چندبازم در روز شیرخودمو میدم ک خیلی کمه...برای اینکه شکمش کار نمیکنه اذیت میشه و شیاف گذاشتم براش...میدونم ک باید ببرم دکتر حضوری ولی اخه شرایط بده ...ت رو خدا شما پیشنهادتون چیه
- بند ناف نوزاد
با سلام بند ناف نوزاد من روز ۱۰ تولدش افتاده ولی تا اللن که ۲۲روزش هست هرروز مقداری ترشح خونی روی لباسش دیده میشه که از نافشه و توی نافش خون دیده میشه،دلیلش چیه آیا عفونت کرده؟
- شیرین کردن شیرخشک
سلام. میشه تو شیرخشک آپتامیل یکم شکر بریزیم. نوزاد ۶ ماهشه
- ملاج سر
سلام دکتر جان من دخترم اول پنج ماهگی است ملاج پشت سرش هنوز بسته نشده چکار کنم
- عفونت ریه
سلام نوزاد هفت ماهه ای دارم که با تشخیص پزشک دچار عفونت ریه شده است و اموکسی کلاو و تیوفلین جی تجویز کرده است.آیا با این داروها خوب می شود؟
- واکسن چهارماهگی
سلام دخترم واکسن چهارماهگی داره الان بیست روزی میشه که بخاطر رفلاکس دکتر بهش امپرازول ۱۰ داده روزی دوبارمیخواستم ببینم با واکسن تداخل نداشته باشه؟ایا بعد از واکسن قرص را ادامه بدهم؟
- اسهال پسر ۷ ماهه
سلام وقتتون بخیر پسرم به تازگی واکسن ۶ ماهگیش رو زده بعد از واکسن متاسفانه سرما خورده و خودم هم ویروس گرفتم از این ویروسهای گوارشی،تا شیر منو میخوره اسهال آبکی ازش خارج میشه متاسفانه و سبز رنگ تا قبل از شیر این شکلی نیست به محض شیر خوردن این شکلی میشه امکانش هست راهنمایب گی بفرمایبد ،امکان داره شیر من ویروسی باشه و باعث ناراحتی پسرم شده باشه
- زردی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر دختر من در روز ۴ تولدش زردی خفیف داشت که قرص ژله ای دکتر براش نوشت تا روغن آن را بدهم بعد ۷ روز بردم دکتر برطرف شده بود الان ۲۹ روزه هست احساس میکنم سفیدی چشماش و صورتش زرده. امکان برگشت زردی نوزاد وجود داره؟
- ناو چیست علت عفونت ناف کودکان نوزاد چیست و راه درمانی ان چیست
- اگزمای نوزاد
سلام آقای دکتر خدا خیرتون بده به خاطر شیوع کرونا نمیتونم دخترمو ببرم بیرون خواهش میکنم راهنماییم کنین. دخترم ۶ ماهشه و صورتش اگزمای خیلی شدیدی داره. قبلا بهتون گفتم و شما پماد آتوپیکس ایروکس رو پیشنهاد کردین که استفاده کردم و عالی بود ولی الان مدتی هست دوباره اگزماش خیلی بیشتر شده و تقریبا کل صورتش رو پوشونده و هرچی آتوپیکس ایروکس میزنم دیگه جواب نمیده نمیدونم چکار کنم. آتوپیکس ایروکس و زینک و کالاندولا زدم اما خوب نشده چکار کنم
- بی قراری نوزاد چهل روزه
سلام کودک من همش بی قراره ومن نمیدونم مشکلش چیه
نوزاد من چهل روز داره همش بی قراری میکنه ومدام ی پاشو ب حالت تشنج تکون میده روز 8 برام شکمش کار میکنه و من نمیدونم مشکلش چیه
- زردی نوزاد
سلام اقای دکتر،نوزاد خواهرم،هشت ماهه به دنیا اومده،الان پنجاه روزشه،با وزن سه کیلو ،از روز اول زردی داشته،الانم زردیش 11هست،برای زردییش دکتر مراجه کرده بهش شربت ملین منیزم داده،تقریبا 20 روزه داره بهش میده،الان چند روزه استفراغ میکنه ممکنه برای این شربت باشه،با تشکر
- یبوست نوزاد 2ماه
نوزاد 2ماه دارم یک هفته میشه شکمش کا ر نکرده
- سرلاک.
سلام آقای دکتر بهترین مارک سرلاک برای وزنگیری کدام است ؟
- صفحه بازسرنوزاد
سلام آقای دکترمن یه نوزاددارم چهارماهه ببخشیدجلوسرش هنوزکامل محکم نشده منظوراون صفحه جلویی شوهرم بادستش به اونجانگامیگردیکمی فشارش دادآیادرآینده عقب مانده میشه؟

