Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت
سلام دکترپسرم۱۰سالشه برای گلودردش شربت سفیکسیم۱۰۰هر۱۲ساعت یبارتجویزکرده ولی نگفت چه اندازه بهش بدم میشه اندازشوبگیدممنون
- سرلاک
سلام آقای دکتر بچه من هشت ونیم ماهشه وزنش کمه چه سرلاکی بهش بدم تا وزنش نرمال بشه و چند بار در روز؟
- در مورد شیرخشک گیگوز ۳
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم دخترم تازه ۱۱ ماهشو پر کرده تا ب الانم دادم بهش گیگوز ۲ میدم ولی میتونم بهش شیرخشک گیگوز ۳ بدم گیگوز ۳ هم رو قوطیش نوشته بعد یک سال میتونم بدم یا ک نه اگه راهنماییم کنید ممنون میشم 🙏🙏
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام آقای دکتر اگر نوزاد اگزما نشه یا استفراغ نشه یعنی حساسیتش برطرف شده؟
- کودک ۶ماهه
دخترم ۶ماه داره دوروز آبریزش بینی داشت از اسپره شستشو استفاده کردم تا امروز بدنش کمی گرمه کسله صداش سنگین شده به راحتی شیر نمیخوره باید چکار کنم ؟
- اسهال
دخترم آخر این ماه ۳ماهش تازه تموم میشه سه روزی میشه دفع مدفوع زیاد شده در صورتی روزی یکبار دفع داشته ولی الان زیاد شده الان چیکار کنم از همه مهمتر میخواستم بدونم ایا پستونک دادن به نوزاد دفعات شیر مادر رو کمتر میکنه ؟
- زردی نوزاد ۱۵ روزه
سلام. دختر من ۱۵ روزه است، امروز ازمایش زردی دادم که total bilirubin به این صورت هست 8.1 وزنش هنگام تولد ۳ کیلو و ۱۲۰ گرم بود. ایا ایندرجه از زردی خطرناکه؟؟
- واکسن
با سلام من دو روز پیش واکسن چهار ماهگی پسرم رو زدم از اون موقع تا حالا فقط جیغ میکشه خیلی بیقرار و نا آرومه انگار یه جاییش درد میکنه آیا این بیقراری طبیعی هست
- گریه کردن نوزاد ۹ماهه
نوازد ۹ماهه همش گریه میکنه بهانه میگیره علت چیست چیکار باید کرد ؟
- واکسن چهارماهگی
نوزاد چهارماهه بخاطر تب واکسن وقتی استامینوفن بهش میدم بالا میاره چی غیراز قطره استامینوفن براش استفاده کنم که تبش پایین بیاد؟
- شیر خشک
سلام اقایه دکتر من بچم ۴۰روزشه هفت ماهم به دنیا امده شیر خودمم کم شده بچم سیر نمیشه باید چه شیر خشکی براش بخرم
- زدن ماسک برای نوزاد
سلام. ۲ ابان نوبت واکسن ۶ ماهگی دخترمه.اگر موقع رفتن به مرکز بهداشت براش ماسک بزنیم مشکل تنفسی پیش میاد براش؟
- برونشیولبت
سلام بچه ۶ماهه دکتر سفیکسیم ۱۰۰داده برونشیولیت داره دیفن هیدارمین هم داده خیلی نگرانم
- ریفلاکس
بچم از ٣ماهگی دیگه وزن نگرفت بردم دکتر سیاری گفت ریفلاکس داره الانم با لانزوپرازول یه ماه وزن میگیره یه ماه نمیگیره الان٨ماهشه ٧ونهصد وزنشه یک ماه که از غذا کامل افتاده چیکارکنم لطفا کمک کنید وزن تولد٣٢٨٠بوده
- شربت
سلام دکتر شربت نئوتادین داده واسه بچه ۱۶ ماه اما نمیدونم چند سی سی بدم لطفا راهنمایی کنید
- سرماخوردگی نوزاد
سلام دختر ۸ ماهه ام یه از هفته پیش سرماخوردگی گرفته بردمش دکتر براش سه تا شربت :سرما خوردگی کوریزان و اموکسی کلا ۱۵۶ و ایبوپروفن بهش داد بعد از مصرف دخترم اسهال شد پزشکش شربت اموکسی کلا عوض کردوبجاش شربت سیفکسیم ۱۰۰تجویز کرد ولی باز هم بعد از مصرف شربت سیفکسیم ۱۰۰اسهالش خوب نشد و حالا خیلی ابکی بی رنگ شده
- سرما خوردگی نوزاد4ماهه
سلام پسرم 4ماهشه سرفه خلت دار میکنه و یکم تب داره چه
- شیر گاو
سلام دکتر به دخترم سه ماه س میتونم شیرگاو یا شیر پاستوریزه بدم 6200وزنشه رفلاکس هم داره شیر خشک میخوره
- واکسن دوماهکی نوزادم را یک روز زود زدیم البته پرسنل بهداشت گفت مشکلی نداره بعدش نگران شدم دکتر لطفا حواب بدید
- پرو سوال رفلاکس
۴ ماهش دخترم از بس اب دهنش میره جلوی لباسش خیس هر ۵ دقیقه لباس عوض میکنم

