Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نخوردن غذای کمکی
سلام اقای دکتر وقت بخیر بهتون پیام دادم گفتم پسرم۸ماه داره یبوست گرفته شماگفتی سرلاک برنج حذف بشه دیگ بهش نمیدم انگاری داره بهترمیشه ولی هیچ غذای دیگی نمیخوره چیکارکنم؟مشگلی میش فقط شیرخشک بخوره؟
- ضربه به سر
سلام وقت بخیر ببخشید من نوزاد ۶۷ روزه دارم که دیشب روی پاهام خوابوندمش و زمانی که خوابید اومدم بذارمش پایین با بالشت بلندش کردم ناگهان از بالشت از فاصله ی حدود ۲۰سانت یا یه کم بیشتر از بالشت سر خورد سرش افتاد روی تشک و صدا داد و ترسید و از خواب بیدار شد یعنی چشماشو باز کرد کمی هم می خواست گریه کنه انگار اما تکون دادم بالشت رو دوباره خوب خوابید می خواستم بدونم جای نگرانی وجود داره با این ضربه به پشت سرش؟؟؟دارم از نگرانی دیوونه میشم تا به حال همچین نمیشد خیلی نگرانم که نکنه روی رشد مغز و هوشش تاثیر بذاره
- کولیک
سلام اقای دکتر خسته نباشی پسر من تا۳.۴ ماهگی کولیک داشت ولی انگار ک بعدش خوب شد ولی مجدد یک هفته میشه شبا وقتی میخوابه یهو تو خواب جیغ میزنه میپیچه به خودش همش بهونه گیزی میکنه البته الان نزدیک ۹ماهشه میخواستم بدونم این درد برا دندون میتونه باشه یا کولیکش برگشته؟ فقط تو خواب شب اینجوری میکنه طی روز نه
- تیروییدکودک
سلام آقای دکتر پسر من دو ماه دارد از روز سوم که آزمایش تیروئید ازش گرفتیم تیرویید ش۵/۲ بودش که دوباره ازش گرفتن شد, ۷ ما را فرستادن آزمایشگاه بیرون الان چهار مرتبه ازش آزمایش گرفتیم که به ترتیب ۶/۴۲ ،۵/۲۳ ،۸/۱۸ ،۵/۱۷ شده است که دکتر فوق تخصص غدد اطفال در شهرمان گفت که طبیعیه سوال من از شما این است که چرا بالا و پایین می آید و واقعا طبیعیه و نیاز به دارو و پیگیری ندارد
- یبوست نوزاد۴۵ روزه
الان سه روزه نوزادم دفع نداشته درصورتی که خیلی زور میزنه و هروز روزی چنبار دفع شل داشته و براش شیاف گلیسیرین گذاشتم کار کرد اصلا سفت نبود ولی کامل مدفوع تخلیه نشده ،و انگار عادت کرده ب شیاف تا نزارم دفع نداره چکار کنم.در ضمن شیرخشک ببلاک کامفورت میخوره و گاهی بالا میاورد شربت دومتیدون هر ۸ س میدادم ۵ روز دادم خیلی خوب بود اصلا بالا نمیاورد ولی امروز دو نوبت ندادم بالا اورد بنظرتون چکار کنم
- بلع هسته زرد الو
سلام وقت بخیر آقای دکتر دختر ۱۵ماهه ام احتمال میدم که هسته یک زرد آلو رو قورت داده باشه،ایا توان دفع اونو با توجه به باریکی روده داره ،از این نگرانم که راه دفعشو ببنده،ممنون میشم راهنمای بفرمایید
- سفیدشدن مو
سلام یه نوزادپسرچهارماه وشانزده روزه دارم بارنگ پوست سفید وموهای مشکی فکرمیکنم میخواددندون دربیاره چون همیشه انگشتش رو روی لثش میماله ناخنش هم خوب رشدمیکنه ولی اتفاقی امروز یه تارموی سفیدمایل به نقره ای پشت سرش دیدم لطفابگید که نوزادم مشکلی چیزی نداره
- تغذیه
پسرم ۴ماه و۱هفته است و تقریبا کل روز مشغول شیر خوردن است هر وعده شیر خوردنش نیم ساعت ب طول می انجامد و احساس میکنم ک سیر نمیشود آیا مجاز ب سر لاک دادن هستم؟
- سرفه
سلام وقت بخیر نوزاد ۴ماه و شش روزه ای دارم که از برادرش سرما خوردگی گرفت بردم متخصص اطفال برای سرفه هایش سفکسیم ۱۰۰هر ۱۲ساعت۲سی سی و شربت برم هگزین هر۸ساعت۲سی سی تجویز کردن و گفتن ۷۲ساعت بده و دارو رو قطع کن من انجام دادم الان ۲روزه دارو هارو قطع کردم و نوزادم هنوز سرفه خلطی داره اقای دکتر تورو خدا راهنمایی کنید واکسن چهار ماهگیش مونده.خدا بحق علی اجرتون بده
- گریه
سلام دختر من یک ماهو نیمشه جدیدا یهو بی دلیل یعنی پوشک و غذا. مشکل نداره یهو گریه میکنه یهو از خواب میپره گریه شدید و پاهاشو جم و دستاشو مشت میکنه در حین گریه قرمز میشه و یهو انگار نفسش میره. بعد باز ادامه گریه، میتونم بهش داروی گرمیچر بدم؟ و چند ساعت چندسات
- دندان
بإسلام نوزادي ٦ماهه دارم كه از بدو تولد انگشت شصتش رو ميك ميزنه موقع خواب و موقع گرسنگي هم اصلا گريه نميكنه فقط انگشتش رو ميخوره آيا مكيدن انگشت باعث خراب شدن فَك يا كج در اومدن دندان هاش ميشه؟
- تب
سلام اقای دکتر پسزمو برم ۱۷ شهریور که پزشک شیفت شب یراش استامینوفنگذاشت قطره نه شربت که گف هر ۴ ساعت ۴ سی سی با گایوفنزیل ک من استارودادمچون تبش ۳۸ رو دو یا بعضی وقتا ۴ بودچیکارکنم بازم پایین نمیاد تبش .احساس خفگی داره پسرم
- جوش زدن بدن نوزاد دانه ریز قرمز
- مدفوع نکردن نوزاد۳ ماهه
سلام دخترم سه ماهه هستش و سه روزه که اصلا مدفوع نداره چیکارکنم آیا خطرناکه؟
- اسهال نوزاد ده ماهه
سلام اقای دکتر بچه من ده ماهشه وزنش ۶ نیم دنیا که اومده ۳سیصد بوده اصلا وزن نمگیره دوبار کرونا گرفته الان اسهال داره قطره پروبیبی استفاده کردم روز ۵ یا۶ بار زیرش مره بااین قطره دو تا شربت چرک خشکن هم خورده ۷روز بدش اسهال گرفته چکار کنم ممنون
- شربت چرک خشک کن
سلام اقای دکتر. مصرف چرکخشککنتثسط نوزاد چهل روزه باعث اسهالش میشه؟
- درمان اسهال واستفراغ نوزاد
نوزاد دختر دارم ۴۰روزشه از موقع که به دنیا آمده استفراغ واسهال داره اسهال یه بار زیاده ولی دفعات بعد کم طوری که عطسه می کنه مدفوع می کنه شل وابکی هست دکتر باید چکارکنم پیش دکتر اطفال بردمش
- مدفوع سبز
سلام دکتر عزیز شبتون بخیر ببخشید دخترم هفت ماه و نیم هست و مدفوعش سبز سبز رو به تیرگی شده و حس میکنم دل پیچه داره و بعضی مواقع زور میزنه و نا آروم هست خوابش هم بسیار سبک و کوتاه شده. امکان. اره حساسیت داشته باشه؟ جدیدا سرلاک گندم میدیم بهش و حس میکنم از این باشه
- یبوست نوزاد چهار ماهه
با سلام پسرم الان ۴ مهش هست. ابتدا کولیک داشت. الان رفلاکس شدید داره و اصلا شکمش کار نمیکنه. فقط با یک چهارم شیاف گلیسیرین. شیر خودم رو مصرف میکنه وزن اولیه ۳۴۰۰بود و الان ۶ ونیم هست
- رنگ مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر.پسرم آیهان انصاری یک هفته بیمارستان بستری بود بخاطر تب عفونت ادراری.شنبه آوردمش مطب برای ویزیت گفتید همه چی نرمال هست .فقط مدفوع تا کی سبز هست بخاطر آنتی بیوتیک؟ گاهی زرد رنگ و عادی گاهی سبز میشه

