Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک pdf
پسرم۳۶ هفته با وزن ۲۳۵۰ متولد شد یه بار برای کمبود برای کمبود کلسیم رفت ان ای سیو یه بار برای کمبود آهن رفت و ۴۵ سی سی خون گرفت میشه شیر خشک pdf بهش بدم؟؟ الان دو ماهشه قطره آهن از کی بدم و چند قطره؟
- .شربت آموکسی سیلین
سلام. پسرم دوماه وسه روزست.با ۵و۶۰۰ وزن.هر ۱۲ساعت.چند سیسی آموکسی ۱۲۵ بدم .
- رفلاکس
سلام آقای دکتر پسرم سه ماه و ۲۰روزشه شیر نمیخوره فقط تو خواب اونم کم میشه قطره زیتو کید بهش بدم برای اشتهاش؟
- قرص فنوباربیتال
سلام و خسته نباشید قرص فنوباربیتال برای نوزادمون پزشک تجویز کرده دو به شک هستیم به نوزاد بدیم یانه چون میگن خوب نیست میخواستم نظرتان بهمون بگید ممنونم
- بزرگتر بودن نیمی از بدن
نام سندرومی که باعث میشود. نیمی از بدن از نیمی دیگر بزرگتر باشد چیست وایا درمان نیاز دارد
- پماد کالامین
سلام آقای دکتر خسته نباشید آیا پماد کالامین هشت درصد کورتون دارد؟ میخوام برای اگزمای دختر شش ماهه ام استفاده کنم
- کم خوردن شیر مادر توسط نوزاد دوماهه
باسلام ممنون که وقت میزارید وسوال جواب میدن من نوزاد پنجاه روزه دارم دوهفته ای هست که کم شیر میخوره شبا سینمو نمیگیره ناگفته نمونه بچم کولیک داره وموقع پی پی زور میزنه که بهش پدی لاکت وکولیکز میدم که یکم بهتره واسه اینکه اروم بشه شیرمو میدوشیدم توشیشه میدادم میخورد چون نمیخوام عادت کنه شیشه ندادم البته سه شب بهش شیشه دادم بقیه شبا با هرار تا بدبختی بهش میدادم الان دیگه اونجوری هم نمیخوره فقط وقتی خیلی گرسنه میشه میخوره که طی روز سه چهار بار سینمو میگیره بچم سکسکه میکنه سرشو به عقب میده خرخر داره گاهی اوقات و یه کوچولو بالا میاره ابکی یا گاهی کم با پنیر نمیدونم چیه رفلاکسه یانه گریه بی تابی زیاد که نشه ساکت کرد نداره ممنون میشم راهنماییم کنید
- مدفوع سیاه نوزاد ۶ماهه
سلام خسته نباشید،پسرم سه چهار روزی یک رار مدفوع میکنه و قیرمانند و به رنگ قهوه ای،،هم غذا میدم هم قطره لیپوزوفر
- گلبول های سفید
سلام آقای دکتر برادرم ۱ سالشه گلبول سفیدش خیلی بالاس از ۸ گذشته کمکم کنید دکترها گفتن باید بستری شه علامت هم سه روز استفراغ میکرد
- اسهال
سلام دکتر من یک خانوم هیجده ساله هستم و یک دختر یک ساله دارم الان سه روز که خیلی شدید بطور دائم اسهال زرد ابکی و بد بو هست استفراغ هم میکنه هر چی بهش میدم اثر نمیکنه چیکارش کنم و تو شهر غریبم نمتونم حتی بستریش خواهش میکنم کمک کنین
- واکسن پنجگانه
سلام آقای دکتر. وقتتون به خیر. نوزادم به پروتئین گاو و تخم مرغ آلرژی داره. واکسن دوماهگی رو میتونه بزنه براش مشکلی نداره؟
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
دخترم ۳ ماهش پشت بند شیر خوردن مدفوع میکنه علت چیه
- زردی نوزاد
با سلام خدمت اقای دکتر بعد از تولد پسرم روز پنجم زردیش تا 31 بالا رفت تا رسوندیمش بیمارستان سریع خونش رو تعویض کردن، تو بیمارستان دکتر گفت زردی نوزاد اگه از 25 بالاتر بره احتمال عقب افتادگی و آسیب مغزی هست که به مرور خودشو نشون میده و ممکن هم هست هیچ اتفاقی نیفته، الان پسرم هفتاد و یک روزشه و خدارو شکر هیچ علایمی نداشته و حرکاتش کاملا طبیعیه پیشه دکتر هم بردیم گفت بچه کاملا طبیعیه، ولی ما همچنان نگرانیم، خیلی نگرانیم، شب و روز برامون نمونده، آزمایشی راهی وجود نداره که نشون بده به مغز بچه آسیبی نرسیده؟ چند ماهگی کاملا مشخص میشه اگه راهی وجود داره خواهشا بگید داریم دیونه میشیم
- سرماخورگی
سلام حسته نباشین اقای دکتر . امیرعباس بیمارتونه که سینش داغونه نفس کشیدنش سخته بچه حالش زیاد خوب نیشت با مطبتونتماس گرفتم منشی گفت تشریف ندارین میخوام ببرمش هفده شهریور امکان داره بستریش کنن لطفا راهنمای کنین
- درمورد نوزاد سه ماهه
- واکسن چهارماهگی
آیا با وجود سرفه بدون تب میشه واکسن چهارماهگی رو تزریق کرد
- کرونا
سلام دکتر همسایه مون کرونا گرفته طبقه پایین هست احتمال داره ماهم بگیریم بچه نوزاد دارم نگرانم... بعد هفته گذشته خواهرش داشت ولی خودش هنوز نداشت خواهرشو ک برده بود دکارخ ائمدهح بود دم خونمون کمر دخترمو از رو لباس بوس کرد اگه ماهم گرفده باشیم تا کی نشون میده
- سرماخوردگی نوزادسه ماهه
دخترم سه ماهش هست شربت سفیکغ چطوری بهش بد سر چند ساعت وزنش پنج کیلو هست
- میوه
با سلام اقای دکتر ایا میتوان به نوزادی گه تازه وارد دوازده ماهگی شده پرتقال ونارنگی به دستش داد با تشکر
- نوزاد
سلام. دخترم وقتی که زایمان کردم 2900کیلو وزنش بود امابعد از چند روز 400گرم کم شد و الان که یک ماهشه همچنان 2500کیلویه و رشدی نداشته پزشک هم گفته باید شیرخشک بهش بدین . اما خب شیر خشک برای زمانیه که مادر شیر کافی نداشته باشه در صورتی که من شیرم برای نوزاد کافیه. لطفا راهنمایی کنین

