Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام کودک یک سال وهفت ماهه دارم شربت آزیترو مایسین ۲۰۰سه و نیم سی سی بهش دادم طبق نظر پزشک بعد ازچند ثانیه بالا اورد همراه غذایی کهخورده بودالان باید بازبهش بدم دارو رو یانه تا فردا
- پوست سر
با سلام سر دختر من که 20 ماهه است پوسته داره. میخوتاستم راهنمایی بفرمایید.شامپو یا روغنی اگر هست بفرمایید با تشکر
- فسفر بالا
سلام ببخشید من نوزادی رو از بهزیستی میخوام به فرزند خواندگی بگیرم.حالا یه سوال داشتم این دخترم دو ماهه هست که انگار در آزمایشات به عمل آمده فسفرش بالا بوده ولی نمیدونم چند بوده.فسفر بالا خطرناک.راه درمان داره.و راه درمانش چیه؟
- درباره نوزادم
پاهاسو همش بهم میسابه خیلی وحشتناک وکریه میکنه علتش چیه
- تعداد طبیعی ادرار
دختر چهار ماهه که از شیر خشک وشیر مادر تغذیه میکنه چند بار در روز باید ادرار داشته باشه؟ چه موقع تکرر ادرار محسوب میشه؟
- گلودرد کودک ۹ماهه
سلام آقای دکتر کودکم ۹ ماه داره آبریزش بینی و گرفتگی صدا مثل خروسک داره آب که بهش میدم تو گلوش نگه میداره خس خس سینه رو داره امروز اینطوری شده نیازی هست که تو این شرایط بطور حضوری ببرمش پیش متخصص اطفال یا دارو و راه حل خونگی داره برای بهبودش؟ ممنون میشم سریعتر پاسخ بدید چون خیلی نگرانم گلوش عفونت کرده باشه
- رفلاکس
سلام پسرم ۳ماه وهفت روزه رفلاکس پنهان داره شیرخشک تروویتال arمیخوره جدیدا خیلی میاد تو دهنش برمیگرده حتی نصف شبا میپره گلوش میخواد خفه بشه بالا نمیاره فقط میلد تا گلوش برمیگرده قبلا انقدر نمیومد تو دهنش جدیدا زیاد شده به نظرتون امپرازول تجویز میکنید شما؟ امکان داره ی وقت از مولتی ویتامین پدیا بست ک بهش میدم باشه یا ربطی نداره؟
- کودک9ساله29کیلوگرموزنطریقهمصرفشربتآزیترومایسین200
- شروع
باسلام در ۴ونیم ماهگی با چه کمکی و چه مقدار و به چه ترتیب غذایی پیش برویم برای نوزاد؟ چون وزن گیریش خوب نبوده بهداشت گفت شروع کن
- خون درادرارنوزاد۳روزه
سلام اقای دکترمن بچه ۳روزه پسردارم خون درادرارش دیدم خیلی نگرانم لطفاراهنماییم کنید
- سلام پسرم نه سالشه وزنش25کیلوگرم هست چقد باید بهش بدم
- تجویز مقدار دارو
سلام برای کودک 3 سال و نیم شربت سفیکسیم چند سی سی باید بهش بدم?
- ضربه ۲
سلام آقای دکتر ممکن هست کودک بعد از ضربه به سر تب کند آیا تب از علاعم هشدار هست
- زردی نوزاد
سلام جناب دکتر من نوزاد 50 روزه دارم که زردیش هنوز پایین نیومده همون 13 هست دکتر قرص فنوباربیتال داد بهش دادم، ولی الان هرشب دارم گریه میکنم چرا بهش دادم میترسم عوارض داشته باشه ممنون میشم جواب بدین
- لنف
سلام دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید بعد از چه مدت لنف نود پشت سر نوزاد برطرف میشه؟ قبلا ازتون سوال کردم در مورد لنف نود به خاطر سرماخوردگی دو سه ماه پیش دوتا لنف نود ریز پشت سرشه گفتید خودش برطرف میشه میخواستم بدونم بعد از چه مدت برطرف میشه؟باور کنید انقد استرس دارم روزی چند بار چک میکنم هنوز برطرف نشدن تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون
- مقدار دارو
سلام آیا میشه قرص مونته لوکاست رو یکبار صبح یکبار شب به بچه داد؟دکتر فقط یکبار شب نوشته ولی طول روز هم خیلی سرفه میکنه
- سلام آقای دکترمن بچم دوماه هست دکتربراش سفکسیم نوشته یه کم گلوش چرک داره چطوری بهش بدم نوشته فراموش کردم
- درمان سرماخوردگی افراد سندروم دان
چ قرص و آنتی بیوتیکی برای فرد سندروم دان دارای نارسایی قلبی
- یبوست
سلام.شربت لاکتلوز را چن روز میشه ب نوزاد داد؟
- واکسن ۶ماهگی کودکم به خاطر سرماخوردگی همسرم یه هفته عقب افتاده من واقعا نگرانم راهنماییم کنید

