Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آد
سلام من به اشتباه ۳ سی سی قطره آد دادم به پسرم چیکار کنم ضرر داره یانه خیلی نگرانم .
- ایاخوردن اهن بیشترسرین سولفات عوارضی دارد
سلام ببخشیدمن به دخترم مولتی ویتامین دادم تابرم آب بیارم قطره آهن روبرداشته ریخته بودزمین نمیدونم خورده بوددهنش بوی اهن میدادویه جوری احساس خفگی داشت برش گردوندم خوب شد میشه کمکم کنی چی کارکنم
- قطره آهن آیروویت
سلام آقای دکتر من به دختر ۷ماهه ام قطره آهن آیروویت میدهم و در دمای اتاق نگهداری میکنم آیا باید در یخچال باشه؟؟روی جعبه نوشته در جای خشک و خنک
- سرفه نوزاد
سلام دکترخسته نباشین نوزاد نه ماهه ای دارم که سرفه زیادمیکنه چ کارکنم؟ممنون از راهنماییتون
- الرژی
سلام من پسرم 5ماهو نیمشه تو خواب خر خر میکنه و نفسش سنگین میشه تو خواب دکتر براش شربت زادتین نوشته روزی 2سی سی مشکلی نداره
- تب نوزادان دوماه
سلام ببخشید نوزاد من برای دوماهی واکسن زده است و الان یک هفته است که تب دارد تبش هم بعضی وقت ها 36 یا 37 است باید چه کار کنم
- بیقراری نوزاد
سلام روزتون بخیر آقای دکترنوزادمن ۴ماهه هست قبلاً شیرخشک آپتامیل بهش میدادم چندروزه ک شیر خشک بچمو عوض کردم وبهش نان. میدم از وقتی عوضش کردم شبا تا صبح بیقراری میکنه ونمیخابه .ممکنه بخاطر شیرخشک باشه البته اینم بگم که دوباره آپتامیل شروع کردم ولی همچنان بیقراره
- سلام خسته نباشید دوز سیفکسیم برای کودک چهارونیم ساله
- سلام آقای دکتر پسر من ۵ ماهشه بالای ابروش برآمدگی داره دکت همدان بردیم گفت باید عمل بشه بنظرتون عملش کنیم
سلام آقایک دکتر پسران ۵ ماهشه بالای ابروش برآمدگی داره دکتر همدان بردیم گفت باید عمل بشه بنظرتون عملش کنیم
- بی قراری کودک
سلام اقای دکتر دختر پانزده ماه دارد چند روز است در شب خیلی بی قراری میکند و خیلی در خواب غلت می زند ایا مشکل خاصی دارد علت چی می تونه باشد با تشکر
- استفراغ
سلام کودک ۹ماهه دارم امشب بعداز اینکه زرده تخم مرغ بهش دادم آخر شب استفراغ کرد بعدش شیر خودم بهش دادم بازم بالا آورد در ضمن از روز قبل هم روی کام بچه مقدارکمی برفک دیدم علت بالا آوردنش چیه احتمال داره تخم مرغ باعث استفراغش شده باشه باید چیکارکنم؟
- سرماخوردن.
سلام و وقت بخیر آقای دکتر عزیز بزرگسالان شروع سرماخوردگیه و کمی سوزش گلو و آبریزش بینی دارم چه دارویی بخورم بهتره میشه لطفا راهنمایی کنید
- دل درد
دختر ۳ساله دارم دو هفته هست می گه دلم درد داره
- مصرف شربت زینک فسفات
باسلام خدمت شما دکتر گرانقدر بعد از یه هفته بی اشتهایی ناشی از بیماری شما شربت زینک فسفات را برای پسر سه ساله ام پیشنهاد دادین و مشکل بی اشتهایی بصورت کامل برطرف شد سوالم اینه میتونم سه یا چهار بار در ماه این شربت رو بهش بدم تا مشکل سخت غذا خوردنش بر طرف شه عوارض نداره ؟ با تشکر
- خس خس سینه نوزاد سه ماهه
استفاده از قطزه پدی لاکت علت خس خس سینه نوزاد و سرفه ان می شود؟
- تعداد دفعات شیر دهی مادر از ۱۲ ماه به بعد
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم پایان یازده ماهگی هستش من توی ۲۴ ساعت ۷ بار بهش شیر میدم البته شب هم دوسه بار چنددیقه ای میخوره ولی اشتهاش به غذا کمه زمانی غذا میخوره که از تایم شیرش خیلی گذشته باشه گشنش بشه حالا سوال من اینه که میتونم دفعات شیر رو به سه بار برسونم وغذاش رو روزی ۴ بار بدم کارم اشتباه نباشه میگن شیر مهمتر از غذاست اول شیر بده بعداز ۴۵ دیقه غذا خب دیگه غذا نمیخوره
- کبودی دست و پای نوزاد
سلام.شب بخیر.ببخشید آیا کبود شدن کف دست و پای نوزاد یه ماهه وقتی یه ذره سردش شد طبیعیه؟در ضمن دست و پاش زود سرد میشه.
- استفاده از کدام دسته از مسکن ها و کورتون ها در دوران شیردهی مجاز است ؟
با سلام دوباره .من یک نوزاد یازده ماهه دارم .من با وجود دیسک کمر شدید و دیسک گردن همیشه سعی میکنم از هیچ دارویی غیر از استامینوفن استفاده نکنم که البته چندان تاثیری در آرام کردن دردم ندارتد . به دکترهای مختلف مغز و اعصاب مراجعه کردم . انواع مختلف قرص های سلکوکسیب و دیکلوفناک .پیروکسیکام و غیره نوشتن و میگن برای بچه ضرری نداره اما وقتی مراجعه میکنم به سایت های دارویی در مورد عوارضش نوشته باید در شیردهی استفاده نشه .متاسفانه دیروز هم بخاطر درد شدیدی که داشتم دکتر آمپول متیل دنیزولون استات تجویز کرد و گفت برای بچه ضرری نداره و من هم زدم اما بعدش متوجه شدم که تا سه روز نباید شیر به بچه بدم .حالا نمیدونم چکار کنم خواهش میکنم راهنمایی کنید .
- بچم عفونت سینه داره ایا اموکسی سیلین خوبه براش
- لیپوزوفرمقدارمصرف نوزادی ک ۶ ماهش تموم شده

