Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفاده از قطره بیبی کر یا کولیکز
با سلام و احترام پسرم هشت روزشه زردی داشت روز چهارم دور روز زیر دستگاه بود زردیش رفت بعد امروز آزمایش گرفتیم شده ۱۱.۲ باز دکتر گفته ۴۸ ساعت دستگاه دو روزم هست مدفوع نکرده دکتر اولی قطره کولیکز براش نوشته دومی قطره بیبی کر نفخ شکمی هم داره بنظرتون کدوم قطره براش بهتره یا به نوزاد هشت روزه میدن ی دکترش گفت هفته ای ی روز حموم کافیه اون قدیما بود هر روز این یکی گفت ی روز در میون شیر مادرش کمشه شیر خشکم بهش میدیم برابر دستور پزکش
- نوزادم دو روز تب کرده بعد او تمام بدنش کهیر زده علتش چیه؟
نوزادمکهیر زده
- متخصص قلب کودکان
سلام نوزاد تازه متولد شده عمل سوراخ پرده بین ریه پ قلب انحام داده عملش هم موفق بوده چند روز باید بستری باشه ایا خوب میشه یا نه
- ایاعسلی که بعدازیک ماه خوراندن به نوزادهیچ علایمی ازسم ومشکل بروزنداده است دیگرسالم وبدون هاگ هست؟
- واکسن
سلام واکسن دوماهگی پسرم دوهفته گذشته ولی هنوز جاش سفته .چی کار کنم
- شربت فکسوفنادین
پسرم چهار ماهشه باقلایی است تب داره دلپیچه داره وسینش است شربت فکسوفنادین براش خوبه
- میزان مصرف آزیترومایسین
سلام دخترم 8ماهش و وزنش 11کیلو چ مقدار آزیترومایسین بهش بدم تب داره و خیلی بی قرار و آبریزش بینی داره
- گردن نگرفتن نوزاد
با سلام آقای دکتر پسرم دو روزه رفته تو پنج ماهگی ولی هنوز کامل گردن نگرفته چند ماهگی کامل گردن میگیره؟استفاده از تاب و گهواره برا مغز نوزاد ضرر داره ؟؟؟؟
- نقطه نقطه
سلام آقای دکتر امروزصبح برا بچه یکساله با شیر پاستوریزه و نارگیل حریره نارگیل درست کردم حالا شب ناحیه پوشکش همش دون دون قرمز هستش اما با فاصله یک سانت.چی بهش بزنم؟حساسیت هست
- آلرژی
سلام آقای دکتر خسته نباشید،ببخشید میخواستم بپرسم شربت سیتریزین واسه آلرژی شیرخوار ۷ماهه با عطسه و آبریزش و گرفتگی بینی قابل استفاده هستش واینکه چند cc؟؟؟؟
- سرماخوردگی نوزاد سه ماهه
سلام خدمت آقای دکتر.پسرم سه ماهشه چندروز پیش چشماش غی می بست با چای تازه دمکرده شستشو دادم خوب شد ولی سرفه های خلط دار داره چکار کنم خوب بشه؟آبریزش داشت قطره استامینوفن دادم خوب شد
- شیرخشک
سلام آقای دکتر من یه دختر ۷ماهه دارم و از ۴ ماهگی به دلیل بیماری خودم مجبور شدم شیر مادر بهش ندم حالا وزنش کمه میخواستم یه شیرخشک معرفی کنید که واقعا چاق کننده باشه
- سروصدا روده
سلام دکتر جان ضمن سپاس از صبروحوصله و بذل عنایت جنابعالی نوزاد ۵۳روزه دختر داریم که برای درمان سرما خوردگی شربت آموکسی کلاووشربت پلارژین تجویز شده که باعث دفع زیاد مدفوع میشه .احساس میشه شکمش سرو صدا میکنه وپودر کیمو بلاک ۵ مصرف میکنه
- درمان ریفلاکس
سلام آقای دکتر وقت بخیردختر من یکسال ودوماهشه،با وزن ۲ کیلو و۷۵۰ گرم وقد ۴۹متولد شد،یکسالگی ۸کیلو بود،هنوز شبها خیلی بیدار میشه وگریه میکنه و تقاضای شیر داره،یکماه پیش دکتر تشخیص رفلاکس پنهان داد و براش کپسول امپرازول تجویز کرد،توی ماه گذشته تقریبا ۱۵شب نسبتا خوب خوابید ویکی دو بار بیشتر بیدار نشد ولی بقیه شبها مثل قبل بود،میخواستم ببینم آیا قطرات بی بی کر میتونه کمکی بهش بکنه پدر درمان ریفلاکس تاثیری داره؟
- اسهال
برا اسهال نوزاد سه ماهه چ دارویی باید ب نوزاد بدیم؟؟
- شیر
سلام آقای دکتر تا چندماهگی باید بعد از شیر خوردن بچه رو روی دست نگه داشت؟تا ۴ماهگی؟؟بعد ۴ماه میشه بلافاصله بعد شیر خوردن بچه رو روی زمین گذاشت؟؟
- لنف نود پشت سر نوزاد
با سلام یه نوزاد ۷ماهه دارم مدتیه با دست گوشاش و موهای پشت سرشو میکشه پشت سرش با دست که لمس میکنم دوتا لنف نود ریز هست سونوگرافی ازش گرفتم خیلی ریز بودن نوشته بود احتیاج به بررسی ندارن استرس دارم دلیلش چیه البته دوماه پیش سرما خوردگی اذیتش کرد
- ورم چشم و لپ سمت چپ نوزاد
سلام علیکم دکتر ببخشید دخترم بیست روزشه و سه روزه که چشم و لپ سمت چپش باد کرده تب نداره بی قرار و بی حالم نیست به غیر از شیر مادر و کمی شیر خشک و قطره AD چیز دیگه ای بهش نمیدیم فقط دو بار به توصیه عطار برای پیشگیری از نفخ به روش دستوری مناسب بهش ترنجبین دادیم توصیه شما چیه ؟
- سل سلین ۱۲۵ چند سی سی بش بدم برای عفونت گوش
سلام دکتر اموکسی سلین ۱۲۵ به بچه دوماهه باوزن ۴.۲۰۰چهار کیلو ودویست گرم چند سی سی بدم
- قطره اهن
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر قطره اهن تاچندسالگی باید ادامه داد؟

