Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بالا اودن شیر درنوزاد
نوزادم ۴ ماه ودوهفته اش است خیلی شیر بالا می اورد میخواهم برایش یه دارو تجویزکنید که شیر بالانیاورد
- شیرخشک
سلام خسته نباشید ایا میشه دو نوع شیرخشک ب نوزادم بدم اپتامیل و نان
- سلام من بچم نه ماهش هست ولی اصلا غذا نمیخوره بعضی وقتا ها هم ک ب زور بهش میدم استفراغ میکنه باید چیکار کنم وزنش هم پایین هست.
سلام من بچم نه ماهش هست ولی اصلا غذا نمیخوره بعضی وقتا هم ک ب زور بهش میدم استفراغ میکنه باید چجیکار کنم وزنش هم پایین هست
- واکسن کرونا برای مادرانی که نوزاد مبتلا به فاویسم دارند
سلام من کودک 14 ماهه شیرخوار دارم که مبتلا به فاویسم است اگر واکسن کرونا بزنم مشکلی برای فرزندم پیش نمی آید؟؟
- استامینوفن پاراکید
سلام اقای دکتر بچه چهارماهه که واکسن زده و وزنش ۷کیلو هست هر ۴ساعت چند قطره استامینوفن پاراکید باید مصرف کند چون تو خانه بهداشت گفت هرچهار ساعت قطره بدیم ومن میزانش رو نپرسیدم ممنون از راهنماهیتون
- بی اشتهایی
سلام دختر من ده ماهشه بی اشتهایی داره چی کار کنم
- رشد جسمی نوزادان
پسر من در هفته 35با وزن 2250،قد47،دورسر33بدنیا آمد الان که یازده ماهش هست وزنش 8500،قدش 69،دورسرش44میباشد میخواستم بدونم پسرم نارس محسوب میشه وایا از نظر رشد جسمی کوچکتر از کودکان هم سن وسالش وترم میباشد؟برای اضافه وزنش باید چکارکنم
- ادرار سخت نوزاد
سلام ببخشید دختر ما ۴۰روزشه و ما تازه متوجه شدیم که فقط هنگام ادرار زور میزنه طوریکه شکمش باد میکنه و گریه میکنه بعد ادرار میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید چیکار باید بکنم
- ترس نوزاد۱
ترس نوزاد به خود خود ازبین میره یا باید کاری کرد
- باس لام
سلام دکتر دختر۴ماهه ای دارم که روزی دوبار شیرمادر میخورد درحد۲۰۰سیسی و باقی شیرخشک نان اچ آ ۱ دلپیچه و نفخ میکنه و دلش مدام درد میکنه و غر میزنه و گاهی شدیدا گریه میکنه گاهی شیرم نمیخواددرحالیکه گشنه هست دفعش کمه روزی یکبار یا دوبار گاهی روز درمیان خواهشمندم کمک کنید من رو واقعا اذیت میشیم فعلا دسترسی به دکتر ندارم ممنومم از لطف بی کرانتون...وزنش ۶و۳۰۰
- مسمومیت نوزاد
سلا م شربت زینک سولفات زیاد به نوزاد ۶ ماه ام دادم میداد بیرون با ز من دوبا ره بهش دادم
- شنوایی سنجی
نوزادم در شنوای سنجی 1 روزگی رد شد گفته شد بعلت مایع جنینی گوش هایش خیس است باید 40 روزگی مراجعه شود آیا امکان دارو کودکم ناشنوا باشد
- بي اشتهايي كودكح
سلام آقاي دكتر دخترم ٨ ماهشه كلا غذا نميخوره هيچيي تحت هيچ شرايطي غذا نميخوره همه راهها رو امتحان كردم دهنش رو محكم ميبنده فرموديد آزمايش بده آزمايش هم داد بردم دكتر گفت آزمايشش سالمه ولي همچنان همينطوره دو ماه هم هست كه وزنش ثابته نيم كيلو هم جديدا كمتر شده چيكار كنم از دست اين بچه
- فاویسم
سلام و خسته نباشید یک پسر دوماهه دارم که مشکوک به فاویسم هست.بهم گفتن که باقالا نخورم(چون شیر می دم)و همینطور یه سری داروها که لیستش رو دادن و حشره کش و نفتالین استفاده نکنم.اما در مورد خوراکی ها جایی خوندم که چیزهایی مثل لوبیا سبز هم که از خانواده باقالا هستند و عدس و نخود و لوبیا هم نباید بخورم این درسته؟
- جوش سفید
اقای دکتر نوزاد ۳ ماه و ۲۰ روزه ام از موقع تولد جوش سر سفید ریز رو بینیش داشت گاهی میرن دوباره پیدا میشن علتی داره؟مشکلی هست؟؟
- احتناق بینی
سلام فرزند من سه ماهه است تازگیا نمیدونم سرماخورده یانه. ابریزش بینی نداره ولی گاهی سرفه وعطسه میکنه. موقع نفس کشیدن مخصوصا زمانی که از خواب بیدارمیشه آدم فکر میکنه بینینش تاته پره چون صداداره. ولی جلوی بینی چیزی دیده نمیشه بااین حال من با اسپری ببینی و پوآر تا میتونم تمیزش میکنم ولی ته بینی هستش بیرون نمیاد چندبارهم زخم کردم دماغ بچه رو. به نظرتون باید ببرمش دکتر. احتمال داره ته بینیش مشکل داشته باشه. البته باامروز نزدیک دویاهفته است اینطوری شده. دراینکه بینیش پره ازچرکه شک ندارم ولی چرادیده نمیشه که بتونم تمیزش کنم
- نخورون زرده تخم مرغ
سلام وقتتون بخیر پسرم 10 ماهشه و زرده تخم مرغ و ابپز میکنم نمیخوره قبلادوست داشت اما یه مدت نمیخوره و فقط غذتهایی ک خودمون میخوریم و دوست داره و میخوره حتی نیمرو یا املتی ک خودمون درست کنیم و میخوره ولی زرده تخم مرغ و نمیخوره وخیلی هامیگن باید بدی چون نرمی استخوان و مفاصل میاره میشه راهنمایم کنید.ممنونم ازلطفتون
- باکتی ماید
سلام بچم چهارماهه چشمش قی کرد قطره باکتی ماید باعث قی خیلی زیاد شده براش خوب نبوده؟ دیگه استفاده نکنم؟
- اسهالی نوزاد یک ماهه از بعد تولد تا الان
اسهالی نوزاد یک ماهه ام از بعد از تولد تا الان که یک ماهشه
- مصرف بیشتر قطره آد
سلام پسرم دوماهشه دوروز پیش واکسن زده از دیروز یا دیشب اشتباهی به جای قطره استامینوفن بهش قطره آد دادم مشکلی پیش نمیاد؟چیکار کنم خیلی نگرانم

