Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی نوزاد 2 ماهه
سلام و وقت بخیر نوزاد دوماه دارم برا ختنه اش پنج روزی هست اموکسی سیلین دارم بش میدم الان خواهرش سرما خورد فقط عطسه بود الان نوزادمم گرفته عطسه میکنه تک سرفه برام مقدور نبست ببرمش دکتر چیکار کنم؟ممنونم
- لرزش پای نوزاد
پسر من 5روزه هستش از وقتی به دنیا امده هر دوپای او موقع خواب باهم چند ثانیه میلرزه وزود تکرار میشه ممنون میشم راهنمایی کنید؟
- قطره آهن و مولتي ويتامين
سلام آقای دکتر پسرم ۵ماه و ۲۰روزشه معمولا قطره های مختلف بهش نمیسازه توی دفع دچار مشکل میشه براش قطره آدزیر تجویز کرین یبوست نشد ولی ۳۰قطره رو نمیخوره بالا میاره اوق میزنه یکسره گریه میکنه قطره دیگه ای هست که طعمش بهتر باشه؟
- تب
سلام بچه سه ماه ۷ روزم تب داره بهش استامینیفون میدم هر ۶ ساعت. آیا ضرر داره چجوزی تبش و پایین بیارم به نظرم سرما خورده
- پاسخ به سبز شدن رنگ مدفوع کودک
سلام نوزاددونیم ماهه دارم دوروزیکبارشکمش کار میکنه سبزبینیشم آب میادوبندشده گریه زیادنمیکنه میخوام مشکلشوبدونم و چی بهش بدن خوب بشه شیرخشک کمکی بهش میدم
- مصرف افاکسیم۱۰۰
سلام دکتر عمومی برای نوزاد۹ماهه افاکسیم و هیدروکسی زین تجویز کرده کودک تب داشت وپایین نمی اومد آیا استفاده کنم یا نه ممنون
- تب
نوزادم ۱۰ماه داره و یکبار بمدت ۳روز تب داشت طوری که یکدفعه دس و پاهاش سرد و سرش بشدت داغ و قلبش تند تند میزد و چشماش رف روی هم امکان داره اون لحظه تشنج کرده باشه ۵دقه خواب رفت ولی بعدش تبش پایین اومد
- لک سفید روی پای نوزاد شش ماهه
سلام پسرم 6ماهه وچهارروزشه روی مچ پایش یه کوچولو لک سفید کم رنگ دیده میشه علتش چیه وآیا خطرناکه؟
- دندونم درد میکنهه وعفونت کرده بچه شیر میدم
- زیاد خوابیدن نوزاد
سلام ممنونم تشکر که سوال قبلی رو جواب دادین سوالم اینه که دخترم خیلی میخوابه هم روزا هم شبا شیر خودم رو میخوره مثلا ۱۱شب میخوابه تا ساعت ۱۰صبح بعد از اون هم روزا یک یا دو ساعت بیدار باشه دوسه ساعت هم میخوابه تا شب این نگران کرده که طبیعی هست
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام آقای دکتر نوزادم ۴۰ روزه هست و دیر به دیر مدفوع میکنه دو سه روز یکبار مدفوع میکنه میشه راهنمایی کنین ممنون؟
- بادکردن یک طرف بیضه نوزاد
بیضه سمت راست پسرم خیلی بزرگتره ایا مشکلی داره
- شیرخشک
سلام وقت بخیر برای نوزاد ۴ ماهه که هم نفخ زیاد و هم ریفلاکس دارد چه شیرخشکی مناسب است؟
- پسرم سه ماهش هست گفتندحساسیت به باقلا داره من میتونم موهامو رنگ کنم
من میتونم موهامو رنگ کنم
- دخترم ۷ روزه است وترشح خونی داره
سلام آقای دکتر دختر من ۷روزش وترشح خونی داره اول سفید بود الان قرمز من پیش متخصص بردم گفت ترشح عادی اماخونی بودنش معلوم نبود تازه اینجوری شده تو اینترنت زده تا دوهفته عادی یعنی رفع میشه من خیلی میترسم
- رفلاکس معده
- به شکم خوابیدن
نوزاد 5 ماه ای دارم که رفلاکس داره وقتی که خوابه خودش به شکم میخوابه و من تحقیق که کردم متوجه شدم که خطرناکه بخاطر سندرم مرگ ناگهانی خواستم از شما بپرسم که درسته؟ چکار کنم که به شکم نخوابه
- شیر خشک
سلام دخترم ۶ ماهشه تا الان شرخشک اال ۱۱۰ فقط بهش میدادم که فقط اال بهش میسازه الان گیر نمیاد جاش چی بدم
- پوسته های سر نوزاد
سر نوزاد چهار رو نیم ماه م پوستهای سفیدی داره که وقتی میربزه چند تار مو هم میریزه میخواستم بیینم ریختن مو و وجود این پوسته ها در این سن طبیعی؟؟
- بیقراری نوزاد

