Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سفکسیم 100برای کودک ۶ساله چقدر مصرف میشه
- متشکرم
فقط خواستم تشکر کنم خیلی ممنون
- تغذیه کمکی
سلام آقای دکتر من بچه ام فردا ۱۶۰ روزه میشه میخوام تغذیه کمکی با فرنی رو شروع کنم آیا برای فرنی شیر پاستوریزه و استریلیزه جوشیده شده استفاده کنم؟مقداری شیر جوشیده را همراه با آب بپذم درسته؟؟چون میگن نباید به بچه زیر یک سال شیرگاو داد و برای من هم سخته شیر خودمو بریزم
- واکسن
سلام آقای دکتر وقت شما به خیر . پسرم دو سال و هفت ماه دارد . چهار هفته ی پیش واکسن انفولانزای فرانسوی تزریق کردیم براش. الان که باید دوز دوم را تزریق کنه ، متاسفانه داروخانه ها میگن که واکسن هاشون تموم شده و فقط واکسن ایرانی دارن. ما هم براش وامسن ایرانی نزدیم. آقای دکتر از اونجایی که کودکان زیر نه سال برای بار اول باید دو دوز واکسن تزریق کنند ، الان پسر من با یه دوز تزریق تکلیفش چی میشه ؟ بدنش حتی کمی هم ایمن نشده؟ باید صبر کنیم تا سال دیگه دوباره دو دوز تزریق کنیم؟ شما جایی رو نمیشناسید که واکسن فرانسوی داشته باشند پسرم از بدو تولد تحت نظر شماست با افتخار برای ما یک دنیا سپاس و قدردانی از شما دکتر محترم و دلسوز
- سلام بچه من سه ماه شربت کواموکسی کلاو ضرر نداره چند سی سی بدم
- اهن
با سلام و عرض ادب کودک من در چکاب یکسالگی از نظر اهن و تیروئید و ویتامین دی و... نرمال بود و چون قطره اهن نمیخورد من هرروز داخل غذاهاش عدس و ماش و لوبیا میریزم آیا همین حبوبات موجب شده که کمخونی نداشته باشه با توجه به اینکه قطره اهن نمیخورد؟
- توروخدازودجپاب بدین تداخل دارویی
قطره پدیلاکت و زردی نوزاد تداخل دارد؟
- با سلام پسرم پنج ماه و بیست روزشه گوشش عفونت کرده دکتر ستیزن واموکسی داده پسرم شیر خشک پپتی جونیور میخوره دیروز دکتر بردم قطره پروکید داده الان از دیروز دوباره رگه خون تو مدفوعش مال چیه چکار کنم؟برا عفونت گوشش نمیخواد قطره چیزی استفاده کنم؟
- سلام امشب میخواستمدبخورم زمین پسرم از کمر خم شد عقب یکم گریه کرد براس
ش اتفاقی افتاده الان م خوابه
- جایگزین رانیتیدین
سلام با توجه به اینکه رانیتیدین سرطان زا اعلام شده، برای ریفلاکس نوزاد ۷ ماهه چه دارویی جایگزین کنیم لطفا راهنماییم کنید
- بی قراری نوزاد سه ماهه
سلام خسته نباشید ببخشید من یه نوزاد سه ماهه دارم امروز بی قراری میکنه و شیر خوردنش نسبت به روزهای قبل کمتر شده وازصبح مدفوع نکرده و داخل چشم چپش یه مقدار لکه خون هستش
- برای بچه چهار ماهه دوسی سی خیلی نیست
برای بچه چهار ماهه دو سی سی خیلی نیست
- نوزاد سه ماهه
نحوه مصرف اسپری سالبوتامول چگونه است؟ نوزاد من سه ماهه است و متخصص اطفال اسپری رو تحویز کردن. چطوری و چه مدت از اسپری استفاده کنم؟
- گوش برجسته نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۵ ماهشه و گوشاش خیلی برجسته شده و کامل اومده جلو ایا راهی هست ک درستشون کنم خیلی چهرشو بد کرده
- سرماخوردگی
دخترم ۵سالش هست.الان تقریبا ۳الی ۴ماهی میشه همش تندتندمریض میشه.فک کنم یه خلطی تو گلوش مونده.چون همش قورت میده.واینکه همش شبا میگه پاهام داغ میشه روم پتو ننداز...ممنون میشم ازشماراهنماییم کنید...
- استفراغ
سلام اقا دکتر. دیروز واکسن 4 ماهگی دخترم رو زدیم هر 4 ساعت بهش استامینوفن دادیم و امروز چون بی تابیش خیلی زیادتر بود بهداشت گفتن بجای 6 ساعت هر 4 ساعت بهش استامینوفن بده ما هم این کار کردیم؛امروز صبح تو دهنش ی حالت پنیری شکل بود و هی میخواست بالا بیاره.دوباره ک شیر خورد کل شیر استفراغ کرد.ظهر خولست شیر بخوره یکم ک خورد اونم رو بالا اورد.میخواستم بدونم مشکل بچم چیه
- دماي اتاق
سلام آقاي دكتر .دماي اتاق نوزاد ٥ ماهه چقدر باشه من ٢٧ درجه رو مناسب ميدونم با يك لباس به دخترم ميپوشونم همسرم به٢٥ درجه ميرسونه آخه دختر من از زماني كه ب دنيا اومده همش عطسه و سرفه ميكنه دكترم بردم گفت سرماخوردگي نيس چكار كنم ؟ممنونم ازتون
- شیرخشک اچ آ
سلام من دخترم ببلاک اچ آ میخوره براش خوب بودالان تموم کرده گیرنمیادچکارکنم
- فرنی
سلام دکتر خیلی جاها شنیدم تو کشور های دیگه بعد از چهار ماهگی غذایی کمکی رو شروع میکنن دخترم واکسن چهار ماهگی ش رو زده میتونم بهش فرنی و لعاب برنج بدم؟
- سلام پسرمن یک سالو ۵ماهشه
سلام پسر من یک سالو ۵ماهشه چند سی سی آزیترومایسین۲۰۰بدم۹۸

