Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
سلام اقای دکتر پسر ده ماهه ای دارم اسهال داره حالش خوبه بی حال نیس ی هفته پیش چن روز تب کرد ولی خوب شد امروز چن بار اسهال شده چیکار کنم خوب بشه حالت تهوع و استفراغ نداره چ دارویی بدم بهش
- سرماخوردگی کودک ۷ ماهه
سلام بچه من زود به زودمریض میشه ،میشه کمکم کنید چه شربتی بدهم
- برای کودک دوسال ونیم هر دوازده ساعت چند سی سی سفکسیم 100باید بدم
- یبوست شدید
کودک هفت ماه ام یبوست شدید داره این مشکل دوماه است که شروع شده لطفا کمکم کنین
- پنیرک
سلام آقای دکتر بچم 4 ماهش تموم شده شیر خشک ببلاک 1 میخوره و کمی شیر خودم . الان چندروزه بعضی وقتها پنیرک بالا میاره دکتر بردم گفت مشکلی نداره ولی گفتم از شماهم بپرسم
- اندازه دور سر نوزاد پسر
سلام. نوزاد پسر ۶۲ روزه ای دارم.وزن تولدش ۳ کیلو و ۱۴۰ و قدش ۵۲ و دور سرش ۳۴ و نیم بود. الان وزنش ۵ کیلو و ۷۰۰ و قدش ۶۰ و دورسرش ۴۱ شده. بهداشت بهم گفتن دور سرش زیاده. نگرانم نظر شما چیه؟تورو خدا زودتر جوابمو بدید؟
- سوختگی پای نوزاد
دختر یک ساله من از پنج ماهگی دچار سوختگی پا شد که توست دکتر پوست درمان شد ولی از آن موقع با هر بار مدفوع محل مقعدش ملتهب میشود.و اگر چند بار در روز مدفوع کند با وجود تعویض فوری پوشکش اطراف مقعد و حتی لیبیاهای او ملتهب و دردناک و گاهی زخم میشود.لطفا درمانی پیشنهاد کنید.ممنونم.
- پیرو سوال قبلی
سلام اقای دکتر پیرو سوال قبلیم در مورد استفاده از کلاه نخی در خانه، گفتین اگه دمای سر نوزاد نرمال باشد ، متوجه نشدم یعنی اگه سرش سرد نباشه؟
- دمای بدن
سلام آقای دکتر دمای طبیعی بدن از طریق دماسنج دیجیتالی زیربغل چند است؟؟چند درجه باید باشد؟؟می گویند دمای زیربغلی هرچقدر که نشان داد باید یک درجه یا نیم درجه بهش اضافه کرد آیا این گفته درست است؟؟ممنون میشم بگید چنددرجه زیربغلی طبیعی می باشد؟
- آمپول دگزا
با سلام . من برای دختر 23 ماهم به خاطر گرفتگی صدا با تجویز پزشک دگزا تزریق کردم الان خیلی ناراحتم چون شنیدم این آمپول عوارض زیادی داره و باعث میشه کلسیم تا 6 ماه جذب نشه . درسته یا نه ممنون میشم پاسخ بدهید .
- فرني
باسلام به گفته ي شما فرني برنج رقيق شده رو ده روزي ميشه كه شروع كردم به ٣٠سي سي رسيده آيا ميتونم دو عده ظهر و شب هر وعده ٣٠سي سي فرني بدم؟روزي ٦٠سي سي دخترم ٥ماهه ٨٨٠٠وزنشه
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم
- Crp
سلام خسته نباشین من ۲۸ دی ماه ۳۸ هفته و ۳ روزم بود ک ترشح خونی دیدم رفتم بیمارستان معاینه ک کرد ازم آب خارج شد و گفتن ۴ سانت باز شده دهانه رحم چوت بچه م بریچ بود سزارین اورژانسی شدم بچه مم خوب بود همه چیش تا روز ترخیص ی پزشک اومد گفت شما کیسه آبت پاره بوده در حالیکه من با معاینه کیسه م پاره شد و باید از نوزادم تست crp بگیرن گرفتن و مثبت بود دکتری که منو سزارین کرده بود بهم گفت بچه ت سالمه این دکتر یکمی حساسه اگه میتونی این آزمایشو ببر یجای معتبر تکرار کن و من همون شب آزمایش رو تکرار کردم و crp منفی شد پزشک اطفال دیگه ای بردم گفت بچه سالمه ولی من میخوام بدونم مگه میشه یکبار این آزمایش مثبت باشه و یکبار منفی من الان باید چیکار کنم؟نوزادم ن تب داره ن خس خس سینه شیر هم خوب میخوره
- میزان مصرف شربت سفکسیم 100
سلام پسرم ۸ سال و ۲۰ کیلو هست به خاطر تورم و عفونت لوزه هاش دکتر براش این شربت رو نوشته(سفکسیم ۱۰۰)چطور باید مصرف بشه ؟چند سی سی در چه فواصل زمانی
- ماهیچه
سلام اقای دکتروقت بخیرپسرم۸ماهشه اصلا مرغ دوست نداره چه ماهیچه ای میتونم تو سوپ بریزم بهش بدم؟
- انسداد روده
سلام اقای دکتر خسته نباشید علایم اصلی انسداد روده تو نوزاد نه ماهه چی هسش؟.
- تغذیه نوزاد پنج ماهه
ببخشید به نوزاد پنج ماهه چه میوه ای میشه داد؟
- تب ولرز
پسرم ۷ سال سن داده تب ولرز زیادی داره میشه قرص سفکسیم ۲۰۰ هر دوازده سالت بدم
- گریه
سلام آقای دکتربچم بيشتروقتابيداره بعدپاهاشوبالاميده گریه میکنه .دوماهشه
- تب نوزاد
سلام دکتر خداقوت پسرم یازده ماهش هست از غروب یهو تب کرد هیچ علامتی از سرما خوردگی هم نداره بهش استامینوفن دادم یکم بهتر شد ولی سرش هنوز داغ هست باید چیکار کنم

