Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آنفولانزا
سلام پسرم 9سالشه آنفولانزا گرفته به شدت سرفه میکنه خلط داره تب ولرز داره چه دارویی بهش بدم
- دوز دارو
با سلام وقت بخیر من برای پسرم که ۹ و نیم سالشه میخوام شربت آزیترومایسین ۲۰۰ بدم چه مقدار باید مصرف کنه ؟؟ پیشاپیش ممنون از جوابتون
- درمان مناسب سرفه و خلط و تب خفیف کودک دوسال و ده ماهه
سلام جناب دکتر بچه من دو سال و ده ماهشه و ۱۵ کیلو وزن داره. از سه روز قبل دچار سرفه های خلط دار،تب خفیف و آبریزش بینی شده. شربت ستادین جی ۳ سی سی هر ۶ ساعت شربت کوآموکسی کلاو ۴۵۷، هفت سی سی هر ۱۲ ساعت و پدی کاف ۴ سی سی هر ۸ ساعت بهش میدیم الان. نظرتون در مورد داروهای فوق چیه؟
- سلام وقت بخیر خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم دخترم دوماهویاز ده روزشه شبها وقتی خوابه همش توخواب خودشو پیچ میده هرپنج دقیقه یکبار گریه نمی کنه و لی بی قرار دلیلش
- سلام پسرم تب داره علایم سرماخوردگی هم نداره وچهارسالشه دوساعت پیش شربت استامینوفن دادم ولی همچنان تبش بالاس چکاربایدبکنم
برای تب پسرم که چهارسالشه چکارکنم علایم سرماخوردگی هم نداره دوساعت پیش شربت استامینوفن دادم ولی همچنان تبش بالاست ممنون میشم راهنماییم کنین
- عقب ماندگی
سلام خسته نباشید آقای دکتر من یک بچه پنج ساله دارم شعر حفظ میکنه همه کار میکنه ولی نسبت به هم سن و سال های خودش کمتر میفهمه ۲ سال پیش از پله ها افتاد ضربه محکم به پشت سرش خورد ولی بردیم دکتر عمومی گفت مشکلی نداره بعد اون اتفاق همچی که از قبل بلد بود به یاد داشت به نظر شما دچار اتفاقی شده خواهشا پاسخ بدهید
- تیرویدلب مرز
سلام پسرمن دوسال شش ماه داره آزمایش گرفتم میگن تیرویدلب مرز وکم خونی وکمبودویتامین دی داره بایدچکارکنم برای تیرویدش شربت ویتامین دادن نمیخوره چکارکنم
- تب
سلام همسرم دیروز باعلایم کرونا رفته دکتر گفتن ک کروناداره اما تست دوتامون منفیه دخترمم ۲۰ماهشه از دیروز بعدظهر تب کرده استامینفن و ازیترومایسین میدم بش امروز تبش اومده پایین ولی یکمی ابریزش بینی داره چیکارکنم
- من کودکم ۱۲ کیلو و ۱۹ ماهشه گفتم ببینم هر چند ساعت چند سی سی بهش بدم
- ورم خفیف کلیه
پسرم الان 3 ماهشه وقتی باردار بودم هم هروقت میرفتم سونو بهم میگفتن کلیه هاش ورم خفیف داره و وقتی بدنیا بیاد خوب میشه اولاش میگفتن آب دورش زیاده بعد که دوباره رفتم سونو گفتن اب دورش ب میزان سن بارداریه و طبیعیه وقتی بدنیا اومد دوماهش شد دوباره بردمش سونو گفتن کلیه راستش خوب شده ولی کلیه چپش هنوز ورم خفیف داره چکار کنم ببرمش دکتر؟؟؟ آیا دارویی داره؟؟؟
- شیر نخوردن
سلام خسته نباشید پسرم از چهار ماهگی شیر خیلی کم میخوره شیر خشک هم بهش میدم الان رفته تو شش ماه ولی وزنش با چهار ماهگی فرقی نکرده دکترم بروم میگه رفلاکس معده داره کپسول با پدی لاکت بهش دادن الان وزنش ۷ کیلو چکار کنم خیلی نگرانم
- یبوست نوزاد چهار ماهه
سلام من دخترم چهار ماهشه یبوست داره شیر ببلاک کامفورت میدم اثر نداره واینکه شیاف گلیسیرین زدم مدفوع نکرد
- عفونت سینوس.
سلام پسرم ۱۵ سالشه از هفته پیش مریض شد الان سینوسهاش چرکی شده آبریزش چرکی داره تو خواب خرو پف میکنه گاهی سرفه داره چه آنتی بیوتیکی براش خوبه؟ممنون از شما
- احتقان بینی
سلام اقای دکتر بچم ۱۱ماهشه و آبریزش و احتقان بینی داره شبا ۱و نیم سیسی سیتریزین میدم بهتره ولی گرفتگی بینی روزها اذیتش میکنه قطره میریزم هر ۶ساعت نمیدونم اسپری خوبه یا قطره؟البته مقاومت میکنه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- وزن گیری کودک
سلام آقای دکتر دختر ۱۴ماهه از ۶ماهگی وزن گیری خیلی کمی داره همه چیز و چک کردیم هیچ مشکلی جز آلرژی به گندم و پروتین گاوی نداشت که البته اینارو هم تاحدودی می خوره کالپروتکتین ۲۶ بود دفع قند و چربی نداشت فقط پی اچ مدفوع ۶ بود باید چی کار کنیم ؟ گاهی وزنش بالا میره دوباره میاد پایین دلیلش چیه ؟
- باسلام پسرم ۴سال سن داره الان۲ساله یبوست داره هرروزم لاغرولاغرترمیشه ایاعلتش یبوسته میشه راهنمایی کنیدچیکارکنم شربتی چیزیتاچاق بشه
باسلام من پسرم۴سال سنشه یبوست داره هروزلاغرترمیشه ایاعلتش همون یبوسته میشه بگین چیکارکنم تاکمی چاق بشه
- ناف کودکم
دخترم 6 سال داره توی نافش قرمز هست همیشه اینجوری بوده دوسال میشه اما اصلا نه متورم هست نه درد داره میخاستم ببینم مشکلی هست. ممنون
- شیرفاسد
سلام اقای دکترمامان رایان هستم سه ساله مریض خودتونه،رایان یه غُلُپ شیر کاکائو فاسدخورده چیکارکنم میترسم چیزیش نشه بهش یه لیوان آب دادم خورد
- پماد بتامتازون
سلام و عرض ادب خدمت آقای دکتر دخترم یبوست داشتند دکتر بهشون پماد بتامتازون دادند برای چرب کردن مقعد .خواستم راهنماییم کنید که .عوارضی ندارد و میتونم استفاده کنم.باسپاس
- پرخاشگری کودک
سلام من ۱۴روزه دخترم رو از شیر گرفتم بصورت تدریجی اما شبا نمیخوابه وقتی ام ک میخوابه ۳ساعت بعد بیدار میشه گریه جیغ همش راه میره جیغ میزنه نمیشه کنترلش کرد الان چند روزه اینطوری شده ۲سالش هم هست

