Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام بچه من الان ٥ ماهشه لكهاي شير قهوهاي داره البته خانواده شوهرم همشون دارن ولي تعداد لكهاي دخترم خيلي زياد شده آيا درماني هس كه ازبين برن يا نه.؟ خيلي ميترسم
- شیرخشک
سلام بچه ام چهار ماهشه چ شیر خشکی بدم وزن دهی عالی داشتع باشه
- بی خوابی
سلام آقای دکتر دخترم خیلی کم میخوابه همش بغلم به محض که میزارمش بیدار می شه شیر میدم بازم نمیخوابه دوروزه نمیخوابه نه شب نه روز!!از کجا بفهم گرسنه ست درضمن بش شربت قلنجم میدم برا دل دردش
- مدفوع نوزاد چهارماهه
اقای دکتر پسرم سه روز یک بار مدفوع میکنه رنگش زرد و شل شیر مادر میخوره
- قطره
سلام اقای دکتر نوزاد چهارماه تمام دارم. قطره ی آد بهداشت رو نمیخوره استفراغ میکنه. از شما راهنمایی خواستم فرمودین قطره ی آدزیر بدم. اونم تهیه کردم با یه قطره که داخل دهانش رفت باز استفراغ کرد و نخورد. شیر خشکی هم هست ، چه قطره ی دیگه ای پیشنهاد میفرمایین؟ خارجی باشه ترجیحا. ممنون
- لکه قرمز خشک صورت وبدن
یه پسر نورزاد دارم لکه های قرمز خشک روی بدنش داره که خیلی گریه میکنه
- کرونا در نوزادان
سلام خسته نباشید.بچه م پسره یکماهش نشده هنوز.۱۰ روزه کرونا خودم مثبته.امروز احساس میکنم خیلی بی تابی میکنه. چندتا سرفه هم داشت.ی کم تنفسش انگار عادی نیست کلی در ی دقیقه ۴۸ تا تنفس داره.تبش هم معمولا ۳۷ و ۴ درجه یا کمتره.ولی مثل هرروز نیست و بی تابه.الان هم دکتر نیست.لطفا راهنمایی کنید.
- سرماخوردگی نوزاد 8ماه
- زینک سولفات
سلام.دیروز به دلیل اسهال پسرم رو خدمتتون اوردیم.شما قطره پدی لاکت و زینک سولفات براس تجویز کردین فقط اینکه تا چند روز باید پدی لاکت رو مصرف کنه و زینک سولفات رو نوشته رو جعبه ۲سی سی خواستم ببینم درسته؟۷ماهه وزن ۹.۶
- بیدار شدن مکرر از خواب
سلام آقای دکتر. وقت بخیر. امروز مطب مزاحم شدیم. گفتم سر آلتش دونه زده. فرمودید دست نزنم مشکلی نداره. پسر هشت ماه و نیمه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیر مادر میخوره. شبها دو تا سه بار برای شیر خوردن بیدار میشد. اما الان چند روزه که چه در طول روز چه شب هر نیم ساعت با گریه بیدار میشه. معاینه کردید فرمودید مشکلی نداره. اما اومدم خونه خیلی بهونه گرفت و گریه کرد. خوابوندمش بازم هر نیم ساعت بیدار میشه. اسهال هم نداره. ممکنه به چیزی آلرژی شده باشه یا شکم درد داشته باشه؟ قطره ای هست بتونم بهش بدم؟
- تقویت سیستم ایمنی کودک
سلام آقای دکتر برا تقویت سیستم ایمنی کودک یک ساله چه دارویی شما پیشنهاد میدید
- برفک دهان نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۸ ماهشه دهنش برفک میزنه بردم دکتر سه تا شربت نیستاتین دادن خوب نشده چه کار کنم
- مدفوع نوزاد چهارماهه
سلام خسته نباشید دخترم چهار ماهشه تا دوماهگی خوب بیرون روی داشت ولی بعد از دوماهگی بیرون رویاش در حد یک هفته تا ده روز شد تاالان که چهار ماهشه خواستم بدونم طبیعیه یا نه مشکلی هست
- یبوست نوزاد ۴۴ روزه
سلام خسته نباشید
نوزادم ۴۴ روزه به دنیا اومده والان ۶ روز است که یبوست گرفته و خیلی بیقراری میکنه و نفخ زیادی داره.
لطفا راهنماییم کنید
ممنونم - سرماخوردگینوزاد
سلامخستهنباشیدنوزادمیکماهههست سرفه بینش میگیره بردمش متخصص شربت کوفکس داده چکارکنم بهش بدم ندم
- در مورد سرماخوردگی
من چندروز پیش واکسن شیش ماهگی پسرم زدم الان صداش گرفته نگرانم چرا اینجوری شده ممنون
- وزن نوزادچهارماهه
باسلام وخسته نباشیدمنیک پسرچهارماهه دارم که ۲۰ام الان واکسن چهارماهگی برایش زدم وزنش ۷۲۰۰ودورسر۴۲وقدش۶۷که هم شیرخودم وهم شیرخشک نان میخوره وزن هنگام تولد۳۹۰۰باقد۵۱بودهمه اطرافیانم میگن بچه ات چقدرضعیف ولاغره میخواستم بپرسم شیرخشک مقوی هست من به بچه ام بدم که برخورده تپل تربشه البته شیرخشک نان روتقریبا خوب میخورم ولی معمولا یبوست دارن وشیرخودم روهم خوب میخورن...باتشکر
- عفونت ادرار
سلام آقاي دكتر براي اينكه دخترم هيچوقت عفونت ادرار نداشته باشه چه كاري لازمه انجام داد آيا عوض كردن پوشك بعداز هر ادرارش مانع ميشه حساس شدم روزي ٧ دفعه پوشكش رو عوض ميكنم
- درد پا بعد از واکسن ۱۸ ماهگی
سلام دختر من امروز ۴ روزه که واکسن ۱۸ ماهگیشو زدم ولی هنوزم درست نمیتونه راه بره برای رفع مشکل چیکار کنم؟ خیلی نگرانم
- وزنگیری نوزاد 5 ماهه
سلام وقتتون بخیر پسرم 4 ماهگی ک بردم وزن کردم. 6650 بود. الان ک 5 ماه و ده روزش هس شده 7 کیلو. کم وزن اضاف کرده. قبلا بهش شیر خشک میدادم دوماهی هس نمیدم. نیاز هس باز براش شروع کنم؟ یا غذا کمکی بهش بدم؟ یا وزنگیریش عادی بود؟؟

