Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دخترم یکماهه هستش سه چهار روزی یه بار شکمش کار میکنه هم شیر خودم میخوره هم شیر خشک ایا مشکلی هست
دخترم یکماهه هستش هر سه یا چهار روزی یه بار شکمش کار میکنه هم شیر خودم میخوره هم شیر خشک ایا مشکلی وجود داره
- چرا متفوی کودکان پانزده سال سیاه است
- کودکان
سلام خواستم بدونم دخترم ۹ سالشه شربت زینک پلاس گرفتم بدم راسته میگن بلوغ زود رس میاره؟
- تست crp
سلام خسته نباشید پسر من که ۵ ماهشه چهارشنبه تب داشت که رفتیم آزمایش خون و ادرار داد تست crp نوشته weakly positive منظورش چیه؟یعنی کرونا داره؟
- نان۳
سلام دکتر دخترم یکساله شده و ۸کیلوعه از ۴ماهگی شیرخشک میخوره و نان ۳الان نیست بنظرتون چی بدم بهش ؟؟ بین شیرخشک و شیرگاو مستقیم و پاستوریزه کدوم بهتره؟؟؟
- شیر.خشک
سلام دخترم ۳ ماهش شیر نان دادم دلدرد شدید داشت با دارو رفع نشد بعدش به تجویز پزشک ترویتال دادم که اونم بالا میاورد بعدش ببلاک ar دادم امپرازول اسهال شد بعدش اپتامیل جنیور دادم بالا اورد و اصلا نمیخورش لطفا راهنماییم کنید چه شیری بدم به بچم بسازه الان یک ماه وزن نگرفته
- اسهال نوزاد ۲ماهه
سلام. وقت بخیر. پسرم ۲ماه و۵ روزت با۲و۶۰۰وزن.الان سه روزه که هرچی پوشکش را عوض میکنم.دفع داشته.دیروز بردم دکتر بهش پدیلاکت داده ۱۲ساعت ۵قطره وکپسول لانزوپرازول.که گفتن هر۱۲ساعت نصف کپسول بده بهش.اما کپسول هرکاری میکنم نمیخوره کوبیدیمشم.وحلش کردیم .اما همین که میریزمش دهنش حالت تهوع میگیره وهرچه خورده بالا میاره.چه دارویی جایگزین کپسول بهش بدیم.بعد اسهالشم هنوز کم نشده .تاحالا زرد بود اما الان کمی سبز هم شده.نمیدونیم چیکارش کنیم .میتونم اوآراس هم بهش بدیم؟؟بعدهنوز واکسن ۲ماهگی براش نزدیم.اشکال نداره باوجود اسهال فردابراش واکسن بزنیم؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید.اجرتون با آقا امام حسین.
- مصرف شربت ایمیونس
با سلام دخترم ماه دیگه دو سالش میشه،واسه تقویت سیستم ایمنی بدنش شربت ایمیونس رو تهیه کردم،ممنون میشم میزان دز مصرف در شبانه روز و بهترین زمان مصرف رو بگین
- مصرف سیپرو فلوکساسین در دوران شیردهی
سلام دکتر خسته نباشید بخاطر عفونت ادراری دکتر قرص سیپروفلوکساسین ۵۰۰ تجویز کرده و من یک دونه خوردم ولی الان تو اینترنت خوندم تو دوران شیر دهی نباید مصرف کرد باعث مسمومیت در بچه میشه دخترم یکسالشه چکار کنم ؟؟
- خس خس
باسلام.بچه ام شش ماهه هست.1ماه قبل موقعی که بهش قطره آد میدادم پرید توو گلوش از اون موقع به بعد هر چیزی مثل آب یا قطره آهن و فرنی بهش میدم بعدش توو گلوش صدای بزرگ میکنه مثل خلط داشتن یا مثل خس خس و تقریبا بعد 5یا10 دقیقه رفع میشه.اما موقعی که شیر خودم میخوره بعدش اینطوری نمیشه علت چیه؟راه درمانش؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- کارن کرفی
سلام خسته نباشید پسرم شش ماهشه ، قطره آهن بهش میدم بالا میاره حتی با آب قاطی کردم فایده ای نداشت، چه قطره آهن بگیرم ؟ خارجی باشه اشکال نداره ، ممنون
- قطره
سلام، دخترم دو روز ديگه بايد واكسن دوماهگيشو بزنه شما براش قطره استامينفون نوشتين از روز قبل يعني از فردا بخوره كه پس فردا واكسن بزنه يادم رفت بايد چند قطره و هر چند ساعت يكبار بخوره؟ مقدار و قطره و زمان بنديش رو ميگين؟
- بی اشتهای
سلا م خسته نباشیددخترمن چهارسالش هست هیچی نمیخورد بردم اش دکتراشتهاورویتامیکس. دادبازهم غذانمیخوردچیکارکنم
- جوش
سلام وقت بخیر پسر سیزده ماهه من بعد اسهال اطراف مقعدش جوش سر سفید زده ممنون میشم راهنمایی کنید چه پمادی استفاده کنم
- خس خس در سینه بچه 8 ماه چکار کنم خوبه بشه
- مدفوع نکردن نوزاد ۴ماهه
سلام نوزاد دختر ۴ ماهه دارم یک هفته است که شکم او کار نکرده و فقط در این یک هفته دو بار مدفوع آبکی داشته آیا جای نگرانی دارد؟
- طریقمصرف شربت آزمایسین ۲۰۰
طریق مصرف شربت آزمایسین ۲۰۰ برای نوزاد ۳ ماه
- مالیدن بینی
نوزادم نه ماهه دو ماهه که شیر خشک میدم یک ماهه که استفراغ میکنه و سه روز که گوش چشم و بینی شو میماله خداخیرتون بده جواب این سوالو بدین و درضمن خیلی بیا اشتها شده دندونم در آورده
- سلام پسرم ازبدتولد روی پیشانی خالی قرمزرنگ اندازه بندانگشت داره وپررنگ الان ۴۳روزشه ونرفته چی هست وآیاخطرناک وراه درمان داره ممنون
- چهاردست پا
سلام.خسته نباشید نوزادهفته اول نه ماه هسش هنوز نه سینه خیز میره نه چهاردست پا به عت اینک روشکم میزاشتمش گریه میکرد زیاد روشکم نزاشتیمش .تازه چن روزه بدون کمک میشینه ولی بیشتر اوقات نشسته نمیتونه تعادلش حفظ کنه میفته.میخواسم بدونم جای نگرانی وجود داره؟.علتش چیه؟.شما بر بهتر شدن چه راهکارهایی پیشنهاد میکنید...ممنون میشم پاسخ منو کامل بدید یه کمکی ب نوزادم بکنید چون ب علت کرونا از خونه بیرون درنمیایم میترسم ببرمش دکتر اگ میشه کمک کنیدپاسخ کامل بدید اجرتون با خدا ممنون

