Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مولتی ویتامین
سلام .دخترم ۲ وسال دوماهشه .میخواستم بدونم برا اشتها ورشد قد شربت زیتوکید بهتره یا زینگ سولفات ایرانی؟؟ممنون
- انگل
سلام اقای دکتر دخترم ۳سالو خورده ایشه ی چندباری میگفت مقعدم میخاره نگاه کردم ولی هیچ جور سوختگی یا التهاب نداشت امکان داره انگل داشته باشه ؟؟ چ دارویی بدم برای درمانش ممنون
- کبودی زیرچشم دختر یک ساله
سلام خدمت شما
دختر یک ساله ای دارم ک زیر چشماش کبود یا قرمز سه آزمایش خون وادار داده ک مشکلی نبوده و سالمه متخصص کودکان بردم فرمودند سینوس بینش گرفتید بتامتازون وقطره سدیم کلراید وچرک خشک کن دادن که مصرف کرم وگفتن مرتب با سدیم کلراید بینش وشستشو بده الان بعدازیک ماه هیچ تغییر نکرده میخواستم از شما بپرسم ممکنه بخاطر آلرژی باشه این کبودی وقرمزی ممنون اگه پاسخ بدین
- لرز هنگام عصبانیت
سلام دکتر بچم سه سالشه وقتی خیلی گریه میکنه و بهش توجه نمیکنم یا خیلی عصبی میشه تمام بدنش میلرزه مشکلی داره؟ یا وقتی در دستشویی در سرما دوبار لرزش گرفت
- یبوست
سلام خسته نباشین.دختر من 2سال و2ماه داره و چند وقتیه که یبوست گرفته وشکمش دیر کار میکنه،بردمش دکتر شربت باریج،قطره پارافین خوراکی وشیاف گلیسیرین تجویز کردن.4روز قطره پارافین و دادم ولی روز 5ام از مقعد دخترم مایع روغنی نارنجی خارج شد ومن پارافین مقطع کردم.الان که 2روز از این میان میگذره بازم از مقعد دخترم روغن خارج میشه،چ تو دستشویی چ در حالت عادی که لباساشو کثیف میکنه.میخواستم بپرسم چیکار باید بکنم؟توروخدا جواب بدین.نگرانم
- کودکم کم اشتهاست
سلام ببخشید هم جور آزمایش براش انجام دادم خداروشکر هیچ مشکلی نداره اوایل که شیرخشک بیومیل پلاس 1 میخورد وزنش خوب بود بعد شش ماه که شماره 2 رو بهش دادم استپ وزنی گرفت الان میشه بهش بیومیل ساده شماره 1 بدم؟ چون بیومیل ساده نسبت به بیومیل پلاس چربتره بنظر شما کدوم بهترینه تو وزن گیری؟؟
- سرماخوردگی
سلامپسرم۵سالدارداموکسیلینچندباربدموچندسیسیوزنشم۱۵کیلو
- تب
سلام اقای دکتر من سه روز هست که اومدم مشهد دخترم از دیروز بعداظهر اول گفت پای چپش درد میگیره بعدشم تب داشت تا ۳۸/۵اندفعه با پروفن تبش کنترل کردم ۶ساعتی فقط میخوام بدونم برای چیه تبش ایا آنفلانزا را گرفته نمیدونم کجا ببرمش دکتر الان شما نمیتونین تجویز هیچ دارویی برای من بکنین ولی نمیگه گلوم میسوزه یا میخاره فقط میگه گلوم میخوام سرفه کنم تک و توکی سرفه داره شما میگین چیکار کنم ممنون دخترم ۶سالشه وزنشم ۲۰کیلو
- کودک
سلام خسته نباشید دخترم ۲ سالشه سرماخورده ولی سرفه نمیکنه صبح که بیدار شد تو دهنش خون بود حتی رو بالش هم ریخته بود علت چی میتونه باشه ممنون میشم کمکم کنید خیلی نگرانم
- سلام وخسته نباشیدخدمت شما اگه امکان داره تواین اوضاع کرونایی جواب من مادرنگران روبدیدمن دخترم چهارسالش تموم شده ولی دوسال پیش ناخن پاش ۲یا۳تاش ازسمت پاین جدا میشدن دکتربردم زینک دادگفت کلسیمش کمه بعدازدوسال دوباره امسال اینطورشده حالاخیلی میترسم که مشکلش جدی باشه ازلحاظ خوراک عالیه وزنش۱۵کیلوالبته این بارناخن جدا نشدرشدکردتا به ابتدا رسیدگرفتم ۳تاازناخن دیگش یک خط افقی روشه وجدا نشده
سلام .شوهرم دو هفته مبتلا به کرونا شد.الان خوب شده.پسرم دوساله نیم است .یک شب تب کرد و صداش گرفته ایا امکان داره اونم کرونا گرفته باشه.من باید چیکار کنم .علائمش در کودکان چطوری است.خواهش میکنم توضیح بدبد.
- سلام پسرم ۹ ساله هست برای سوزش ادرار شربت سیفکسیم میخواستم بدم مقدارش رو لطف میکنین
- اسهال خونی،
سلام آقای دکتر پسرم 6ساله اش هست یک هفته هست که ویروس دل درد واسهال را گرفت بردم دکتر یکسری دارو داد با کو آموکسی کلاو الان همه چیزاش خوب بود تا اینکه بهش بارهنگ دادم وکلا اسهال شد بعد اسهال اش یه کمی خون درونش بود در ضمن هنوز کوآموکسی کلاو را میخوره پودر پدی لاکت را میخوره علت چیست آقای دکتر خیلی نگرانش هستم و اینکه گاهی دلش هم درد میگیره لطفاً راهنماییم کنید ممنون از لطفتون
- رشدکودک
سلامپسرمقدتولدش۵۲بودامروزیکسالش تموم شدقدش۷۴/۵ بودایاقدپسرمکوتاههستچونشنیدمیکسالاولقدبچهباید۲۵سانت رشدکندپسرم۲سانت کوتاههچبکارکنم؟
- واکسن 18ماهگی
سلام دکتر جان.. من پسرم تب تشنج کرد و بستری شد و اب نخاع گرفته شد و تشخیص دادن تبخال مغزی 21 روز دوره درمان کامل شد و الان خداروشکر خوبه حالش باهوش و بازیگوش بعد الان واکسن 18ماهگی داره عایا مشکلی ایجاد نمیکنه بزنم...چون داروی آسیکلویر250تزریق میکردن.. الان واکسن 18ماهگی بزنم یا بعد دوهفته یا سه هفته زده بشه بهتره؟؟ فرداهم مرخص میشه از بیمارستان ممنون 🌹 🌹 🌹 🌹
- وجود دانه های ریز روی بدن
تمام بدن بچه پنج ساله دانه ریز زده بدون تب و سرفه.دلیل چی میتونه باشه
- گرفتگی صدا
سلام پسرم ۵سالشه سرما خورده چند روز تب کرد تبش خوب شده ولی گرفتگی صدا داره ک شبها اصلا نمیتونه نفس بکشه هی تو خواب بلند میشه دکتر بردمش سودافدرین و فارمنتین داد ک اصلا اثر نکرد در ضمن پسرم فاویسم داره ممنون میشم راهنمایی ام کنید با تشکر
- اسهال کودک یکساله
سلام دختر یکساله ام دوهفته هست که اسهال شده تموم میشه دوباره میگیره دوبار هم دکتر بردم شربت کوتریکسول لوپرامید داد با شیرخشک ببلاک ال اف دوتا آمپول زدن ولی خوب نشده الان دوباره آبکیو زرد شده چیکار باید بکنم
- مدفوع زیاد
سلام دختر من 8 ماه هست 6 کیلو وزن دارع روزی ۵ الی ۶ بار مدفوع میکنه اونم خیلی زیاد به نظرتون اشکال دارع
- شیشه
سلام ببخشید من داداشم۹سالشه همراه غذاش یه خوره شیشه خورده گلوش هم درد شده وحالت تهوع داره باید چیکار کنیم؟
- اسهال نوزاد
سلام پسرم شش ماه ونیم دارد.پنج روزه که اسهاله.تب و علائم دیگه ای ندارد.پاهاش هم سوخته بخاطر اسهال.چکار کنم اسهالش خوب بشه؟نیار به محلول ا ار اس یا داروی دیگه ای ندارد؟

