Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام نوزاد ۲۰ روزه دارم حس میکنم ملاجش نبضش نمیزنه اشکالی داره؟
- سرماخوردگی نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه من سرماخورده آبریزش و خس خس سینه داره دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ساعت ۱سیسی و شربت گایافنزین صبح و شب یک سیسی تجویز کرده آیا این داروها مضر نیستن؟؟؟
- شیرخشک
سلام آقای دکتر میشه یه شیر خشک خوب که بچه وزن بگیره معرفی کنید؟؟و اینکه من دکتر بچه ام رفلاکس داره شیر خشک ببلاک داده.وزنشم کمه.با قطره چکون بهش میدم.میشه کنار ببلاک یه شیر خشک دیگه هم بدم.یعنی هر دو بدم در یک روز
- سرفه نوزاد سه ماهه
سلام پسرم یه ماهشه چند روز سرفه می کنه سنش هم خس خس می کنه دکتر هم بردم آزیترومایسین 100 داده ولی تاثیری داره چکارکنم
- عدم وزن گیری نوزاد
سلام دخترم وزن گیری خوبی نداره الان دو ماهش هست خواستم ببینم اپتامیل پی دی اف خوب هست برای وزن گیری نان استفاده کردم اصلا تغییری نداشته وزنش؟؟؟؟
- مدفوع
نوزادم مدفوع لگه خونی وجود داره وشبها وروزها خیلی صدا میده دوماه داره
- مدفوع پیرو سوال قبلی
ازش آزمایش تیروئید هم ماههای اول تولدش ک یبوست داشت گرفتید تیروئید نداره یبوستسش برطرف شد با عوض کردن شیر خشک و تغییرش از نان به نان اچ ا
- کجی آلت تناسلی نوزاد
سلام آلت تناسلی نوزاد۱۰ماهه ک دردوماهگی ختنه کردیم ازطریق حلقه.الان حس میکنم یکم ب سمت راست کجی داره موقع عادی نزانه موقع ادارکمی کج میشه .گفتن بزرگ بشه میزان میشه ومشکل خاصی نداره درسته؟؟اگربخام پیش دکترببرم پیش چ متخصص مراجعه کنم .درچه سنی میشه اگرهم مشکلی داشت درمان کرد؟؟
- سرماخوردگی
سلامآقای دکتر نوزاد دوماهه دارم شیرمادر ميخوره. خودم سرماخوردم خیلی جزئی واسه اینکه بچه مریض نشه ماسک بزنم موقع شیر دادن کافیه؟و اینکه بخاطر شیردهی چه دارویی میتونم بخورم که برای بچه ضرری نداشته باشه زودتر برطرف بشه ؟
- سرلاک برنج
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر دخترم یک هفته دیگه ۶ ماهش تموم میشه شیر مادر نمیخوره شیر خشک استفاده میکنه شما فرمودید از ۵ ماهگی سرلاک دادن رو شروع کنم اوایل خوب میخورد الان چند روزه اصلا نمیخوره.بهش ندم؟
- دندون
سلام پسر 4ماهه دارم یک هفته شبهابیقراری میکنه از دهنش اب میریزه مدفوع شبیه خلطی شده دستش مداوم به دهانش میکند میشه علاعم دندون دراوردن باشه ولطفا بفرماییدچکارکنم که کمتر اذیت کنه چون تاصبح من راه میبرم پستانک هم میخورد
- خواب
سلام نوزاد چهل روزه من از پانزده روزگی خواب کمی میرند و اگر بخوابند زود بیدار میشوند و چون خواب خوبی نمیرند در بیداری کریه میکنند که مشخص هست که خوابشون میاد تقریبا ده الی سیزده ساعت در روز خوابن
- سر نوزاد
سلام من یه نوزاد دو ماهه دارم که فرم سرش گرد نیست کشیده هستش به طوری که وقتی ه صورت ایستاده نگهش میدارم قسمت پشت سرش بالاتر از پیشونیشه.خواستم بدونم که فرم سرش به مرور درست میشه یا نیاز به درمان داره؟؟؟
- پوست
سلام پوست پسر یک ماهم دون دون قرمز زده بود بردم دکتر کرم داد خوب شد الان پوستش خشکه برای خشکی پوستش چی کار کنم
- پدی لاکت
سلام آقای دکتر. وقتی بچه آلرژی شد چند روز بهش پدی لاکت بدیم؟ هفت ماهشه
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام.دکتر دخترم ۷ماهشه و رفلاکس داشته.الان وزنش ۷کیلو هست.میگن وزنش کمه.چه غذاهایی بهش بدم که وزن بگیره.البته سوپ و فرنی و سیب زمینی آپز بهش میدم.
- زردی ناحیه پوست سر
سلام یه دختر 4 ماهه دارم تازگی ها فهمیدم جلوی رستنگاه موش زرده پوستش مشکل کجاست چیکار کنم؟
- شربت موتلیوم
سلام.اقای دکتر من سومین باره میپرسم.ببخشبد اما هنوز جواب سوالمو نگرفتم.مکه دومتیدون همون موتلیوم نیست.شما جایی فرمودین موتلیوم رو واسه نوزاد تجویز نمیکنید.اما دومتیدون رو به من گفتن واسه نوزاد مجازه.این دوتا دارو آیا باهم فرق دارن؟
- برفک دهان نوزاد
دهان دخترم چند وقته یه چیزایی سفیدی زده دردم نداره قشنگ شیرشو میخوره دکترم بردم خوب نشد
- خشکی صورت
سلام نوزادم ۳۶ روز دارد یه هفته صورتش گرمی زد بعد از اون پوست صورتش خشک شده چی بزنم که نرم بشه

