Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن یک سالگی
سلام آقای دکتر پسر من یازده روز پس از واکسن یکسالگی اسهال گرفته ممنون میشم راهنمایی کنید واسه قطع اسهال چی استفاده کنم
- تغذیه نوزاد6 ماه
سلام اقای دکتر دخترم وقتی ب دنیا امد 2470 گرم بود 42 هفته ب دنیا امده بود الان شیش ماهشه تموم شده شرم هر وعده دوساعتو نیم 60 سی سی میخوره وزنش5700 هست میگن کمبود وزن داره ب نظرتون چکار کنم البته قبلا ببلاک میدادم بعد عوض کردم نان میدم تازگی ها هم یهو از خواب میپره گریه میکنه
- مکنیوم
سلام وقتتون بخیر جناب ببخشید نوه ام تو شکم مادر مدفوع کرده و خورده و زود بردنش نو ان ای سیو تو دستگاه با اکسیژن نفس میکشه معده رو شستشو دادن ولی به بچه شیر نمیده با سرنگ میده خوب میشه بعدش مشکل پیش نمیاد
- دل درد کودکان
سلام خسته نباشید من نوزاد سه ماه و پنج روزه دارم که سه شبه خوابش فقط به اندازه یک ربع شده و سریع از خواب بیدار میشه و چون به خواب شب عادت داره با چشم بسته نق میزنه همش سرش رو هی از چپ به راست میچرخونه جدیدا موقع شیر خوردن هم تایمش کم شده هم اینکه گاهی با گریه و پیچیدن به خودش شیر میخوره چیکار باید کنم ؟
- خلط با رگه خون در مدفوع نوزاد
با سلام كودك ما ٤٥ روزشه و داخل مدفوعش خلط با رگه خوني ديديم ضمنا هم شير مادر هم شيرخشك بهش ميديم تب نداره ولي شيرو بالا مياره مقداري اب دهانشم ميره ممنون ميشو راهنماييم كنيد
- رفلاکس نوزاد
سلام .ببخشید دختر من دوماه دارد .هنگام شیر خوردن از خودش حالت تهوع نشان می دهد وسرش را بالا می برد وشیر نمی خورد .گاهی اوقات هم در خواب حالتی از بد مزگی دهانش را نشان می دهد وفوری از خواب بیدار میشود .علت چیست ؟؟چکارش کنم ؟برای رشد وزنش دکتر یک ماه پیش شربت زینک را برایش تجویز کرد. از وقتی که این شربت را به او دادم این مشکل برایش شروع شده و فعلا ان دارو را خودم قطع کردم .اما این مشکلات برایش مانده. .چه کنم ؟
- مشکلات گوارشی
سلام خسته نباشید دختر من سه ماهشه دوهفته به دوهفته باید ببریمش بیمارستان شیر نمیخوره اصلا اسهال و استفراغ میگیره تب میکنه دکتر میگه گوارشش بهم میریزد اصلا وزن نمیگیره الان سه ماهشه دو کیلو و نیمه تا میره وزن بگیره گوارشش بهم میریزد دو باره میخواستم بدونم این مشکل گوارشی رو باید چکارش کرد کدوم بیمارستان باید ببرمش که خوب بشه لطفا بهم معرفی کنید که مشکلشبر طرف بشه و وزن بگیره ممنونم
- يبوست
سلام اقاي دكتر دخترم هشت ماهشه و هفت روزه يبوست داره ، شربت انجير هم دادم طبق ساعت به مدت سه روز ديدم نشد، بعد داروي نعنا سوپرمينت باريج دادم باد شكمش خالي ميشه ولي مدفوع انجام نميده ، روغن زيتون هم ميدم ، چيكار كنم اقاي دكتر
- بیقراری نوزاد
سلام روزتون بخیر آقای دکترنوزادمن ۴ماهه هست قبلاً شیرخشک آپتامیل بهش میدادم چندروزه ک شیر خشک بچمو عوض کردم وبهش نان. میدم از وقتی عوضش کردم شبا تا صبح بیقراری میکنه ونمیخابه .ممکنه بخاطر شیرخشک باشه البته اینم بگم که دوباره آپتامیل شروع کردم ولی همچنان بیقراره
- کاهش ادار و مدفوع
سلام اقای دکتر دخترم ۱۱ ماهشه ۲ ماهه روزی دو بار ادار میکنه و بعضی وقتا ۵ یا ۶ روز یبار مدفوع میکنه ازمایش ادار گرفتیم گفتن سالمه مشکل از کجاس؟؟؟
- سرماخوردگی
دخترم سه ماهشه و دو روزه سرما خورده و سرفه میکنه چه دارویی بهش بدم تا خوب بشه؟؟
- یبوست نوزاد
با سلام . پسر من ۵۰ روزشه شیر خودمو میخورد ولی سیر نمیشد بهش شیرخشک نان دادم اوایل خوب بود تا عوضش کردم گیگوز از اون موقع با اینکه مجدد نان بهش دادم موقع دفع شکم درد زیاد داره و گریه میکنه خیلی هم نفخ داره . الان با سیاف فقط شکمش کار میکنه . چکارش کنم
- چه درجه تبی رو با درجه دیجیتال باید ترسید
سلام خسته نباشید نوزاده دوماهه دارم هفته پیش تب کرد تبش تا ۳۹ رفت بعد با استامینفن و قطره بتامتازون و آمد پایین دکتر گفت گلوش عفونت کرده که برای عفونت هم شربت داد یک شبه خوب شد ولی دوباره الان تب کرده دمای بدنش با دیجیتال ۳۷.۶آقای دکتر چی کار کنم از چیه که دوباره تب کرده
- بی قراری شبانه نوزاد
با سلام اقا دکتر پسرم ۷ ماهشه شبا فقط جیغ میزنه هیچ جوره اروم نمیشه و دلیل گریه هاشم نمیدونم چیه . هیچ علائمی از رفلاکسم نداره
- کم اشتهایی
سلام آقای دکتر دخترم یک روز خوب شیر میخوره چند روز نمیخوره یعنی مثل همیشه نمیخوره...لازمه فردا بیارم پیشتون با توجخ به شرایط فعلی وزن گیری و قدش چشمی خوبه بی قراری هم نمیکنه
- سرلاک
سلام جناب دکتر میتوانم فرنی خانگی که با آب و آرد برنج و مقداری نبات تهیه میکنم را مقدار کمی سرلاک هم بهش اضافه کنم و بدم بچه بخوره؟؟
- قرص فنازومکس در دوره شیردهی
سلام دکتر بخاطر سوزش ادرار قرص فنازومکس ۱۰۰ میخورم آیا تاثیر نداره روی شیرم به دخترم که یکسالشه شیر میدم ؟مرسی بابت پاسخگویی
- فاویسم
سلام نوزاددختر۲ماهه دارم ازمایش غربالگری گفتن فاویسم داره فرداواکسن دارد ایامیتون استامینوفن دادبهش؟خطری ندارد؟
- آلرژی
سلام ایا خوردن باقلوا برای نوزادی که به پروتیین گاوی آلرژی داره ضرر داره
- عفونت چشم نوزاد
پسرم ۲۰ روزشه چشماش عفونت کرده و ترشح زرد از چشماش میاد بیرون . پماد زدم بعد از زدنش بالا و پایین پلکش دون دون قرمز زد

