Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لرزش ناگهانی نوزاد
بخشید من پسرم از ۱سالگی به بعدموقع دراوردن دندون های تخت و اسیا و...تب میکنه و همزمان ک تب میکنه گاهی میلرزه و احساس ترس هم میکنه یهو میلرزه و میترسه بدجورولی تامیلرزه دستشو میگیرم وایمیسه یعنی ادانه دارنیستش میخاستم بدونم مشکل چیه الان توی ۲۰ماهگی هستش
- پوست
سلام اقای دکتر صچرت پسرم دون دون قرمز زده مرتب دستش ب صورتشه،میشه کمکم کنیدو واسه موهاش از چه شامپویی استفاده کنم،سه ماهشه
- شیرخوردن شبانه نوزاد
سلام آقای دکتر پسر من تازه وارد 8ماهه شده است تا چهار ماهگی مشکل نداشت ولی بعد دچار ریفلاکس شده و درست شیر نمی خورد دکتر دارو داد شیر خوردن بهتر شد الان تو هشت ماه شبها اصلا درست نمیخوابه یعنی با سرفه بیدار میشد دکتر گفت از ریفلاکس و امپرازول داد الان 10روز دیگه سرفه نداره روز ها ساکت و خوب ولی شبها هر 45دقیقه یکبار بیدار میشه و اصلا نمیخوای از ریفلاکس یا مشکل دیگه ای داره اگه هنوز ریفلاکس چه علامتی میتونه داشته باشه
- نوزاد دوماهه
سلام دکتر نوزاد دوماهه دختر که امروز ۱۸ اردیبهشت دوماهشه دقیق ۱۸اسفند در۳۶هفتگی دنیااومده وزن تولد ۱۷۷۰ قدش ۴۶ دور سر۳۱ وزن یکماهگی ۲۴۰۰ و قدش ۴۶ و دورسر۳۳ امروز دوماهشه وزنش ۲۶۰۰ قدش۵۰ و دورسر۳۵ ایا کمه یا نرماله راهنمایی کنید چه کنیم باید؟ شیرخشک ایزومیل میخوره و شیرمادر
- بخور اکالیپتوس
سلام آقای دکتر. پسرم سه ماهشه و شیرمادر میخوره. من یکمی سرماخوردم و سینوسهام اذیتم میکنه. با توجه به اینکه شیر میدم میشه از بخور اکالیپتوس استفاده کنم؟ و اینکه اگه بوی بخور تو فضای خونه بپیچه برای نوزاد ضرر داره؟
- مدفوع نکردن نوزاد۳ ماهه
سلام دخترم سه ماهه هستش و سه روزه که اصلا مدفوع نداره چیکارکنم آیا خطرناکه؟
- لرزیدن نوزاد
با سلام نوزاد ۶ ماهه ای دارم که از ۳ ماهگی گاهی اوقات هنگام خوابیدن شروع به لرزیدن چند ثانیه میکنه و بعد آروم میشه. در هنگام بیداری اصلا این حالت رو نداره ممنون میشم علت رو بفرمایید.
- استفراغ همراه سرماخوردگی
سلام من پسرم چهار ماه و نیم سن داره الان سرماخوردگی گرفته دکتر بردمش میگه سینه پهلو کرده الان عکس سینه هم ازش گرفتیم مشکلی نداشت ولی بازم سرفه شدید وخس خس سینه داره استفراغ هم داره تازه شیر هم نمیخوره لطفاً کمکم کنید نمیدونم چیکار کنم ؟
- قطره آهن و مولتي ويتامين
سلام جناب دكتر كرم بين،دخترم شش ماهشه قطره آهن و مولتي ويتامين بهش ميدم نمي خوره همه رو ميريزه بيرون چه قطره آهن و مولتي ويتاميني بدم كه بخوره ؟؟
- رفلاکس نوزاد
با سلام نوزاد۴ماهه ای دارم که رفلاکس داره شدیدا بیقراره چند بار دکتر بردم ولی اس ام پرازول۱۰براش نوشتن شیرخشک نان بهش میدم عوضش نکردن شیرخودمم میخوره به نظرتون شیرخشک ببلاک ای ار بهش بدم به جای نان؟
- نوزاد
علت سردی دست و پای نوازد چیست،؟ سه ماهشه.
- کارکردن شکم نوزاد
سلام دکتر خسته نباشید دختر 4 ماه ای دارم دوماه اول زیاد شکمش کار نمیکرد الان یه مدته روزی چهار بار دفع داره که بارای اخر ابکی میشه وزنش دوماهگی 5300 بود الان چهار ماهگی 6600 هستش توی دوماه چیزی زیاد نکرده چیکار کنم نگرانم
- حساسيت ب پروتيين گاوي
با عرض سلام بچه من در یک ماهگی اسهال خونی شد دکتر شیر خشک اپتامیل اچ ا رو بهش پیشنهاد به دلیل حساسیت داد الان ۸ ماهشه اپتامیل اچ آ ۲ رو دارم استفاده میکنم تا حالا هم هیچ مشکلی نداشته ولی تقريبا چند روزه اسهال شدید شده چیکار کنم
- غذا
سلام پسرم شش ماه و یک روزشه از پنج ماه و نیم بهش فرنی و پوره سیبزنینی دادم غذا خوردت و دوست داره و وقتی غذا میبینه گریه میکنه ایا براش ضرری نداره بعش بهش فرنی و پوره سیبزمینی بدم؟. از موقعی که غذا کمکی میدم اسهال نشده استفراغ هم نداشته . حتا یبوستش هم بهتر شده
- تعداد دفعات نوزاد
سلام نوزاد ۴ماهه در روز باید حداکثر چندبار پی پی کند؟پسرم از شیر خشک استفاده میکند
- سرما خوردگی و گرفتگی بینی
سلام من پسرم ۲ ماه و نیمه و یک ماهی بود احساس میکردم یکم ب زور نفس میکشه بردم دکتر گفت سرما خوردگی کوچیک و خفیف داره اسپری بینی دی بی سالین داد قبلا بچم عطسه میزد ولی الان خیلی عطسه هاش زیاد شده و در طول روز هم دو سه بار سرفه میکنه،تو خواب مثل ادم بزرگک بینی پر شده صدای بینیش میاد نگرانم چیکار کنم
- ریفلاکس وقطره سایمتیگون
سلام وقت بخیر پسرسه ماهه دارم کولیک دارد احساس میکنم غروبایی که قطره سایمتیکون روبه بچه میدم شب بیقراریش خیلی بیشتر میشه ایا این قطره برای بچه ای که ریفلاکس داره بداست بعداز شیرخوردن همه رابالا میاره گاهی زیر سینه بالا میاره بادگلو زیاد میزنه سکسکه های طولانی بعد از شیربالا اوردن سرفه کم میکند وبعدش گریه دست وپایش راتکان میده وشیر میاد بالا باز قورت میده گاهی هم میخاد خفه بشه شبیه این میمونه که توحموم یه دفعه اب سرد بریزی بعد شیر خوردن دهنش رو اینطوری باز ونفس میکشه سرش روهم تکان میدهد تشکر از دکتر مهربان درپناه امام زمان لطفا برای ریفلاکس یک داروی خوب اگر میشه معرفی بفرمایید
- دل پیچه واسهال
سلام خسته نباشید دختر ۱۳ ماهه دارم که از دیروز اسهال گرفته البته اسهال آبکی نیست و کمی رگه های مدفوع داره.از امروز خیلییی بدبو و کرم رنگ شده بردمش دکتر ولی خیلی جدی نگرفتن و گفتن حتما باید آبکی باشه رنگش هم مهم نیست و فقط پروبیوتیک دادن ولی من خیلی نگرانشم چون اشتها و فعالیتش هم کمتر شده البته تو این هفته خودم هم مریض بودم و ویتامین سی و سفیکسیم مصرف کردم.بچم شیر خودم را میخوره چیکار کنم که بهتر بشه
- سرماخوردگی
پسرسه ماهه دارم که سرفه میکنه و خیلی صداش گرفته و سرفه هاش با چرک هستش دکتر بهش سفالکسین داده قطره پلارژین هم داده چیکار کنم خوب شه توروخدا راهنماییم کنید
- عفونت چشم
سلام نوزاد۱۵روزه دارم دکتر برای عفونت چشمش قطره باکتی مایدهر ۶ساعت یک قطره تجویز کرده.چشم نوزاد قرمز شده.رو قطره زیردوماه منع مصرف زده.چیکارکنم

