Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی
با سلام. آقای دکتر دخترم شش ماهشه سرما خورده از بینیش چرک میاد دارو چی بدم؟ وزنش 7کیلو
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدقطره دایمتیکون واسه رفلاکسه؟روزی چندقطره بایدبه نوزاد5ماهه با7کیلووزن بدم؟
- مدفوع نکردن نوزاد
با سلام نوزادی ۵۳ روزه دارم که به مدت ۴ روزه مدفوع نکرده دلیلش چیه
- ویروس سرخک
سلام دکتر یه سوال داشتم خواهر زاده من پیش مامانم زندگی میکنه ونه روز هستش که سرخک گرفته و من هم یه دختر یک سالو چهار ماه دارم که هنوز واکسن ۱۸ ماهگیشو نزده و نه ما میریم خونه مامانم نه اونا میان بخاطر ویروس سرخک میخواستم بدونم آیا مادر من هم باعث انتقال ویروس میشه چون با خواهر زادم زندگی میکنه چون ویخوان بیان خونمون نگرانم آیا بعد از ۹ روز باز هم ریسکه ؟اصلا ویروس سرخک تو محیط زنده میمونه تا چند روز؟؟
- خوردن مغزها
نوزاد ده ماهه چه آجیلی میتونه بخوره من فقط بادام رو به صورت حریره میدم
- عدم پا گرفتن
پسر پنج ماهه از هر چند بار فقط دو س بار پا میگیره و گردنش سفت نگه میداره نوزاد احیا شد و اکسیژن دریافت کرد
- شیرخشک
باسلام اقای دکتر پسرمن دوماهشه اویل بهش اپتامیل میدادم ۲۰ روزی هست نان میدم امکانش هست ک از دو شیرخشک همزمان استفاده کرد؟ برای وزن گیری خوب چه شیرخشکی بهتر هست؟ ممنون
- دفع مدفوع زیاد
سلام دکتر جان ضمن سپاس از صبروحوصله و بذل عنایت جنابعالی نوزاد ۵۰ روزه دختر داریم که برای درمان سرما خوردگی شربت آموکسی کلاووشربت پلارژین تجویز شده که باعث دفع زیاد مدفوع میشه .تا چندروز باید مصرف کنیم برای درمان
- زردی
سلام من بچم پنج روزش بودزردی گرفته بود بعدبردیم یک شب بیمارستان بستری شدخوب شدبه ماگفته بودن دوسه روزبعدبچمونوپیشه متخصص اطفال ببریم ببینش ولی مادقیق نمیدونم خیلی زودتریادیرترازاون موقعی که گفته بودن بردیمش پیش متخصص اطفال حالا میخواستم ببینم چون ماخیلی زودتریاخیلی دیرتربردیم پیشه متخصص اطفال ممکنه زردی توبدنش مونده باشه ومشکل سازشه اگه زردی مونده بودالآن معلوم میشدالآن بچم چهارماه ونیمشه مرسی
- میم اورنج
سلام آقای دکتر خسته نباشید. میتونم به دختر ۶ ماه ام قطره میم اورنج بدم به جای مولتی و آهن؟ دیگه نیاز به آهن نداره؟
- گریه نکردن
پسر دوازده روزه دارم که دوروز اول گریه میکرد ولی بعد از اون همه ی کاراش خوابیدن شیر خوردن طبیعیه ولی اصلا گریه نمیکنه هنگام خیس کردن یا وقتی گشنشه همش نق نق میکنه میخاستم بدونم آیا مشکلی داره یا نه
- شیرخشک
سلام وخسته نباشیدمیتونیم دونوع شیرخشک به ووزادبدیم اشکالی نداره
- سوراخ کردن گوش
سلام عیدتون مبارک دیشب گوش دخترم را سوراخ کردم نوزاد پنج ماهه است. میخواستم ببینم چند وقت گوشواره باید تو گوشش باشه و کی در بیارم پماد چشمی کافیه بهش بزنم
- سرماخوردگی بچه پنج ماهه
سلام پسرم پنج ماهشه بیشتر از یک ماهه خیلی سرفه میکنه سینه اش خس خس میکنه چندبار بردم دکتر خوب نشده. دندونم در میاره کلی تب میکنه گریه میکنه دندونش در میشه بعد دو روز رویه دندونو لثه میگیره چیکار کنم به نظرتون
- دردهای شکمی نوزاد
اقای دکتر دختر من ۶ ماهشه و فوق العاده نفخ شکمش بالاست حتی توی سونوگرافی که انجام دادیم نوشته احتباس گازهای شکمی زیاد من نمیدونم چیکار کنم مواد نفاخ نمیخورم و خیلی رعایت میکنم الرژی به م پروتئین گاوی هم داره واقعا هسته شدم اصلا اروم و قرار نداره
- گرفتگیه صدا
سلام اقایه دکتر صدایه پسرمم ک سه ماهشه از صبح موقع داد زدن گرفته حال عمومیش خوبه علاعم سرماخوردگی هم نداده میشه دلیلشو بگین ،تشکر از شما
- فرق استامینوفن با پاراکید؟
- کبودی دست و پای نوزاد
سلام.شب بخیر.ببخشید آیا کبود شدن کف دست و پای نوزاد یه ماهه وقتی یه ذره سردش شد طبیعیه؟در ضمن دست و پاش زود سرد میشه.
- 1544
سلام دکتر بچه در چندماهگی باید خودش بایسته وتاکی نتونه خطرناکه واینکه بچه سینه خیز رفته ولی تقریبا 15روز قبل تولدیک سالگی چهاردست وپا شداین یعنی تاخیر
- سرماخوردگی در نوزادان
سلام آقای دکتر من یک پسر سه ماهه دارم . یک هفته است که سرما خورده. الان اریترومایسن ۲۰۰ و شربت سرماخوردگی کودکان و قطره ی تب براش استفاده می کنم . و از چشماش خیلی چرک می یاد و سرفه و عطسه می کنه و سینه اش هم صدا می ده . نمی دونم ادامه ز مصرف این داروها فایده ای داره ؟ لطفا راهنماییم کنید. خیلی ممنون می شم

