Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
سلام دخترم یکسالونیمه داره استفراغ داشت دیروز بردم دکتر دمیترون ودی سیکلومین داد استفراغ خوب شده اما دل پیچه واسهال داره تب هم کرد چه دارویی تجویز میکنید
- سرما خوردگی کودک
سلام بچم یک ماه میشه ک مریضه هیچ داروئی اثر نداری سرفه میکنهدو بعد بلا میاره سینش خیلی صدا میده تبم دارم می اونید راهنماییم کنید ممنون میشم بچم نه ماهش هست
- شکستن ناخن دست وپاها
بچم ۲سال ونیم هست بیمارشده سرماخوردگی گرفته حالاکه دست وپاهاشو میبینم داره ناخن های دست پاها میفتاد
- پماد بی حسی
سلام من پسرم ۴ ماهشه امروز برای واکسن بردمش ولی واکسن نزد قبلش به پاهاش پماد بی حسی زالاپی رو زدم ولی پاهاش قرمز شده و همیجور داره پر رنگ تر میشه. پسرم فاویسم هم داره خیلی نگرانم باید چیکار کنم
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر عزیز بچه 9 ماهه دارم سرفه میکنه و عطسه و کمی ابریزش بینی چه داردیی بهش بدم ؟ممنون از لطفتون
- کبد
پسرم دوسال وچهار ماهشه وزنش هم ۱۰ کلیو هستش اینم ازمایشش 3.W.b.c 23h Na 134L R.b.c 2.35L S.G.o.t(ast) 140L Hb 7.5 L Hct میشه بی زحمت جواب این ازمایش رو بگین توروخدا
- کلیدینیوم سی
سلام آیا مصرف قرص کلیدینیوم سی در شیردهی برای مادر مجازه؟؟ کودک من 9 ماهشه
- استفاده از ساشه برای فاویسم
سلام . آیا شخص مبتلا به فاویسم برای تسکین گلودرد و سرفه ، میتواند از ساشه تارتونیک و یا روتارین استفاده کند ؟
- بالا بودن WBC
سلام وقت بخیر پسرم هفت سال و نیمشه دو شب پیش دل درد واستفراغ مکرر داشت آزمایش دادن واسش wbcهست ۱۶۰۰۰ میخواستم بدونم دلیلش چیه؟
- یبوست کودک سه ساله
- مولتي ويتامين الحاوي
سلام آقاي دکتر کودکم يک سالشه من بهش قطره آد ميدم و قطره آهن سيدرال خيلي اشتهاش کمه من هم خيلي دنبال مولتي ويتامين خوب گشتم نميدونم چي بهش بدم براي غذا نخودنش شما چه مولتي ويتاميني پيشنهاد ميکنيد؟؟؟به نظرتون همين مولتي ويتامين الحاوي که ويتامين هاي ب داره چون ويتامين ب اشتها رو زياد ميکنه به نظرتون همين الحاوي رو بدم خوبه همراه با قطره آهن سيدرال يا آيروويت؟؟؟اگرنه مولتي ويتامين چيز ديگه ي خوبي معرفي کنيد بهم ممنون ميشم
- شربت رانیتیدین
سلام دختر یک ماهه م شربت رانیتیدین رو استفراغ میکنه.چیکار کنم؟
- چسبندگی دستگاه تناسلی دختر 15 ماهه
دختر 15 ماهه دارم که تازگی متوجه شدم دریک طرف دستگاه تناسلی اش از لب کوچک به لب بزرگ چسبیده میخواستم بدونم میتونم خودم در خانه با کرم استروژن رفعش کنم؟
- فاویسم
با سلام آیا شربت کامی کاف برای کودک فاویسمی مضر است؟
- دلدرد
سلام دکترخسته نباشدپسرمن یکسالودوماهشه وقتی که نوزادبودمنظورم دوماهگی تا۷ماهگی رفلاکس داشت ودکتربراش اس امپرازول نصف نوشتن که بالامیاورددیگه نخوردمنم بهش ندادم خس خس سینه داشت وشیرازدهنش بیرون میزد تاهفت ماهگی دیگه غذاخورشدبهترشدولی الان چندروزه انگارکه همش آب تودهنش جمع میشه امشبم قرمه سبزی خوردانگارکه بدترشدیعنی رفلاکس داره دکترقطره سایمتیکون توخونه دربسته داشتم یکم بهش دادم چون خوابیدوزودازخواب بیدارشدقطره سایمتیکون دربسته داشتم کمی بهش دادم دکترتوروخداکمکم کنیدوضعیتم جوریه که نمیتونم دکترببرمش علت وداروشوبهم بگیداثلاانگارحالت تهوع داره همش آب تودهنش جمع میشه وبعضی وقتاهم خس خس سینه داره اجرتون باامام زمان ممنون میشم راهنماییم کنید
- خلط گلوکودک ۸ ماهه
سلام خسته نباشید دخترم ۸ ماهشه چند روز اب بینیش میاد وسرف میکنه تو گلوش خلط جمع شده تا الان ۳ بار بردیم دکتر داروهای مختلف داده ولی هنوز سینه دخترم خس خس میکنه وخلط داره چیکار کنم
- تکرر ادرار
سلام دختر من۶ سالشه، الان چن روزی هست ک تکرر ادرار گرفته،ـدیروز قند ناشتا ۱۰۰بود،ـ خیلی میترسم، با اینکه از دیروز خیلی رعایت تغذیشو میکنم ولی الان هر ۱ساعت ی بار میرع دستشویی علت خاصی داره
- بینی
سلام دخترم ۳سالشه سرما خورده بود الان بینیشهمش مخاط داره و غلیظی ی آنتی بیوتیک میگین ک بدم خوب شه ممنون
- واکسن انفولانزا
با سلام من دو دختر ۱۹ ماهه و ۷ و نیم ساله دارم ایا لازم هست واکسن آنفولانزا بهشون بزنم با تشکر
- غذا خوردن کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یک سال و ده ماه است آقای دکتر پسرم خیلی زود به زود گرسنه میشه و زیاد غذا میخوره اغلب احساس گرسنگی میکنه و خیلی هم وزنش با توجه به غذا خوردن زیاد نیست الان 9کیلو هست وهمیشه هم دوست داره بخوابه زود خسته میشه وآقای دکتر زود به زود مریض میشه و دچار تب گرفتگی میشود لطفا من را راهنمای کنی ممنون میشم

