Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برامدگی یک طرفه استخوان قفسه سینه
سلام دخترم ۴ سالشه و امروز متوجه شدم استخوان طرفه راست قفسه سینش برامده تر از طرف دیگر است مشکل نگران کننده ای است
- س
سلام اقای دکتر دخترم ۶ سالشه الان نزدیک ۷ ماهه شپش زده سرش خیلی کم ازهر دارویی هم استفاده کردم خوب شده دوباره اومده چیکار کنم خسته شدم
- سلام پسرم ۲سالو نیمشه زیرپاهاش زرده نشانه چیست اصلا آرمایش نداده
- سلام، پسر ۸ ساله من ابله مرغان داره و دکتر امروز سفالکسین براشون تجویز کردن اما تبش ۴ روزه ادامه داره ایا خطرناکه؟
- مدفوع نوزاد
دفعات مدفوع نوزاد ۵۷ روزه در طول شبانه روز چندبار باید باشد؟ نوزادم روزانه فقط یکبار دفع دارد
- شیرخشک
سلام دخترم وزنش کمه میشه بهش شیرخشک بدم که چاق شه ،آخه همه میگن چرا لاغره
- شربت سیموسد
سلام آقای دکتر خوبید انشاالله همیشه خوب و سرحال باشید دخترم ۱۸ ماهشه بعضی اوقات هنگام گرفتتن چیز خطرناک از دستش جیغ میزند شبا هم گاهی اوقات گریه میکند میتوانم از شربت گیاهی سینوسد روزی فقط ۲ سی سی بدم
- سلام اقای دکتر ایا سرلاک باعث یبوست نوزاد میشه
- شربت
سلام دکترپسرم سه سالشه حرف نمیزنه بردمش متخصص اطفال همدان معاینش کردگفت سالمه آخه همه چیزوخوب متوجه میشه فقط حرف نمیزنه شربت منتافدبراش نوشت وچندتاتقویتی دکتراثلاشربت منتافدونمیخوره وهمشوبالمیاره چیکارکنم نمیشه یه شربت دیگه معرفی کنیدجایگزینش کنم توروخداکمکم کنیدشب وروزندارم اثلانه خواب دارم نه خوراک انقدغصه میخورم چندتامتخصص همدان بردم میگن سالمه ولی نمیدونم چراحرف نمیزنه روستای همدان زندگی میکنم شرایط دکتربردن دوباره ندارم توروخدا شربتی بمن معرفی کنیدممنون میشم خدااجرتون بده منوازنگرانی دربیاریدبدجورگرفتارم
- کبودی روی دست نوزاد تازه متولد شده
سلام فرزندم 16 روزه است از بدو تولد روی دست راست کبودی داشت هنوز هم هست علت آن چیست؟
- سلام آقای دکتر پسرم 10سالشه گلو درد و سردرد داره بهش آموکسی کلاو643و پلارژین کیدز دادم موردی نداره،برای سردرد میتونم قرص استامینوفن نصف بدم وزنش 30کیلوعه
- اسهال نوزاد
سلام .پسرم هفته بعد میشه ۴ماهش کنارشیر خودم شیرخشک ببلاک آی آر دادم الان دوهفتس اسهال میشه وقتی شیر خشک میدم بهش بردم دکتر میگه طبیعیه به اصرار خودم گفت شیر خشک اچ آ براش بگیر میخاستم ببینم خوب میشه یا با این شیرخشک هم اسهال میشه یا حساسیت دیگه ای نداره
- سلام نوزاد ۴۵ روزه دارم فاویسم داره چ نوع شیر خشک باید براش استفاده کنم
سلام برا نوزاد ۲ ماه چه شیری خشکی باید استفاده کنم حساسیت به پروتئین گاوی دارد و فاویسم داره
- دختر سه سالم
باسلام خدمت شما، یه دختر۳سال ویه پسر ۴ماهه دارم ، دخترم شبهادندان قروچه داره وخیلی براش ناراحتم من پدرش بسیار رابطه خوبی با دخترمون داریم و رابطه من و پدرش هم بسیارعالی (بخاطر روحیه دخترم این موارد ذکر میکنم) البته دخترم لوزه سوم داره که قرار عملش کنیم، مشکل دیگه پسر ۴ماهه که الحمدالله هیچ مشکل وزن و تغذیه نداره کاملا نرمال ولی کف پاهاش عرق میکنه و عادت داره پاهاشو به هم میماله نگران کننده است؟
- سرماخوردگی
باسلام من پسرم سرما خورده فاویسمی هم هست یه کم هم تب داره آیا از شربت سفکسیم وایبو برفن استفاده کنم ضرری داره براش
- سلام آقای دکتر من نوزادم دوماه هستش و شکمشکار نمیکنه چه داردی بهش بدم
- شیر خشک
پسر من شیر خشک اپتامیل پپتی سئنو میخوره حساسیت داره ولی درست نمیخوره میتونم شیر بیومیل سوی بهش بدم
- زردی کف پای دخترم
دخترم ۶ساله از مچ پاهاش به پایین کلا کف پاهاش زرد هستش
- سوزش ادرار
سلام شبتون بخیر اقای دکتر دخترم سه سالشه از دیشب وقتی میره ادرار کنه میگه میسوزه و جلو ادرارشو میگیره از ظهر تا الان نرفته دستشویی هر چی بهش میگم برو چیش کن میگه نه میسوزه به دارویی هست موقت سوزش رو قطع کنه تا فردا ببرمش پیش متخصص یا آزمایش بده
- مولتی ویتامین
سلام جناب آقای دکتر وقت شریف شما به خیر و خوشی. آقای دکتر نوزادم وارد هفت ماهگی شد و ما برای چکاپ خدمت شما رسیدیم و قطره ای که شامل آهنگ و زینک و آد هست را شروع کردیم به مصرف برای نوزادمون. دو سه روز بعد از خوردن قطره ، نوزادم دچار یبوست شدید شد و در نهایت با درد شدید و گریه و ترس زیاد و با کمک شیاف گلیسیرین به سختی تونست دفع کنه ، و متاسفانه مدفوع فوق العاده سفت و با قطر زیاد که به شدت بچه اذیت شد. آقای دکتر از این به بعد چیکار کنیم؟ چه توصیه ای دارید. من همش میترسم که دوباره اینطوری بشه، خیلی اذیت شد همش نگران بودم که برای مقعدش اتفاقی نیفته، روزانه آب جوشیده هم بهش میدم . ممنونم از وقتی که ذر اختیار ما میگذارید

