Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رد واکسن روی بازو
باسلام سوالی داشتم در رابطه با رد واکسن روی بازوها کمی نگران شدم اطرافیانم روی یک بازورد واکسن مشخصه ودیده میشه امامن (۳۳سال)روی هردوبازو ! اگه براتون مقدوره به سوال پاسخ بدیدممنون میشم
- سلام پسرم واکسن ۴ماهگیش امروزبود چون سرماخورده میتونم چندروزی نزنم مشکلی نداره
- مطب؟
سلام و خسته نباشید آقای دکتر فردا مطب تشریف دارید انیسا رو بیارم یه چکاپ بشه یکم آبریزش داره و هراز گاهی سرفه اما انگار ریه اش خلط داره ،۱۹ واکسن یک سالگی داره بزنه؟
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر دخترم بیمار شماست 7 ماهش هست کی بیارمش برای واکسن آنفولانزا شما برام مینویسید یا بگیرم بیارم
- آزمایش
سلام دکترپسرم یکسالشه برای مراقبت بردمش بهداشت وواکسن زدگفتن وزنشوهمه چیزش خوبه وزنش۸ماهودوهفته ۸۸کیلو۲۵۰گرم بودودریکسالگی۹۴۰۰بودوبقیه چیزاشم خوب بودوبهداشت براش آزمایش نوشتن وگفتن ببرآزمایش بده دکترواجبه این آزمایشوازش بگیرم؟این آزمایش مال چیه؟
- واکسن ۲ ماهگی
سلام اقای دکتر بنده در هفتم مهر ماه زایمان کرده و نوزاد نارس ۱۵۰۰ ب دنیا اوردم امروز ۲ماهه بود وزنش ۲۷۰۰ میشه واکسن ۲ ماهگی زد؟
- واکسن یکسالگی
سلام آقای دکتر دخترم دیروز صبح واکسن یکسالگی زده از شبش تب ۳۸/۵داشت پایین نمیومد هر سه ساعت دارم استامینوفن میدم الان صدا و سرفه اش خروسکیه چیکار کنم؟
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام پسر ۱۸ ماهه ای دارم که باید واکسن ۱۸ ماهگی بزنه چون واکسن های سه گانه خیلی اذیتش میکنه و تب خیلی زیادی تو واکسنای قبلی خواستم بپرسم چه اقدامی میتونم قبل از تزریق واکسن انجام بدم که تب نکنه واینکه شربت استامینوفن پاراکید موثر تره یا داروی دیگه ای هست که بتونم بهش بدم
- واکسن
با سلام خدمت شما واکسن ۱۸ماهگی دختر م را زدم با آستامینوفن تبش پایین نمیاد ایا میشه از ایپوپروفن یا شیافت استفاده کنم ۸ کیلو میشه بفرمایید چقدر
- استامینیفون قبل واکسن
سلام آیا مصرف استا مینیفون قبل از تزریق واکسن اثر دهی واکسن را کم می کند ؟
- واکسن
سلام اقای دکتر دخترم چند روز دیگه زمان واکسنشه الان باتوجه به وضعیت ویروس کرونا میترسم ببرم واسه واکسن میشه این واکسنو با واکسن بعدیش ببرم بزنه یا میشه واکسن به تاخیر انداخت اخه محیط الودس
- استفاده از شربت پانادول
باسلام در زمان واکسن بجای استامینوفن میشه از شربت پانادول انگلیسی استفاده کرد .و کدام بهتر است .ممنون از لطفتون
- واکسن آبله مرغان
سلام وقت بخیر و سپاس از سایت پرمحتواتون. جناب دکتر بنده دو دختر ۱ ماهه و ۵ ساله دارم و قصد دارم برای آنها واکسن آبله مرغان و پرونار تزریق کنم ممنون میشم واکسن رو معرفی کنید و بفرمایید واکسن آبله برای فرزند بزرگ ترم رو در چه سنی میتونم تزریق کنم؟ ایرادی نداره هردو فرزندم باهم واکسینه شوند؟کلا میخواستم در این زمینه راهنمایی بفرمایید.سپاس
- واکسن ۴ ماهگی
باسلام و عرض ادب دخترم ۴ ماهشه و قرار شنبه واکسن بزنه میخواستم بدونم میتونیم قبل از واکسن به بچه قطره استامینفون را بدهیم؟؟؟ممنون از شما
- واکسن
سلام خسته نباشید، من واکسن ۱۸ ماهگی دخترمو نزدم الان ۲سالو ۶ماهشه اگر بزنم مشکلی براش پیش نمیاد؟؟؟
- واکسن ذات الریه
سلام خسته نباشید آقای دکتر کودک ۱۴ماهه ام از ابتدای تولد کمی مشکل تنفسی داشت و با کوچکترین سرماخوردگی ریه اش خلط شدید میگیره آیا لازمه واکسن ذات الریه بزنیم براش ؟ نام دقیق ش چیه و از کجا باید بخرم ؟ آیا تحت بیمه هست یا نه ؟
- واکسن یک ساله نیمکی
سلام آیا شربت زینک برای واکسن یک ساله نیمی خوردن اشکال ندارد
- واکسن 18 ماهگی
با سلام... واکسن 12 ماهگی پسرم چون سرما خورده بود تقریبا 1 ماه دیرتر زده شد الان واکسن 18 ماهگی هم باید یک ماه دیرتر بزنم یا همون 18 ماهگی؟؟ با تشکر
- واکسن ؟
سلام خسته نباشید آنیسا فردا واکسن یک سالگی داره الان ۸/۶۰۰ وزنشه شربت آستامینوفن را ۴/۵ سی سی بدم؟
- سلام دکتر پسرم واکسن دو ماهگی زد جاش متورم و قرمز و بعدش کمی کبود و سفت شد بعد یک هفته هم جوش چرکی کوچک دراورد وجوش خودش سرباز کرد و تخیله شد حالا بعد دو واه می خوام واکسن چها ماهگیش بزنم یه کمی جای واکسن قبلش سفته ایا مشکلی هست ومانعی برای تزریق واکسن چهارماهگی نیست

