Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن دو ماهگی
سلام خسته نباشید،
واکسن دو ماهگی نوزادم را میخوام بزنم. اگر تب کرد قطره استامینوفن پاراکید ضرر ندارد؟ چه اندازه و چند ساعت باید بهش بدم؟
- واکسن
سلام پسرم یازده کیلو سیصد گرم وزنشه .مدت 5روزه ک واکسن یکسالگی زده .از دیروز خیلی بیقراری میکنه تب هم نداره بعضی وقتا دور چشم هاش قرمز میشه ابریزش بینی هم داره ایا به خاطره واکسنه ؟دارویی مثل سیتریزن یا استامینوفن نمیتونم بدم .؟چ مقدار؟مرسی از لطف شما آقای دکتر
- واکسن ۴ ماهگی
سلام وقت بخیر ،پسرم ۵ماه وهفت روزش هست،بخاطر تب بالایی که ۴روز طول کشیدهنوز واکسن 4ماهگیش رو نزده چون واکسن دوماهگیش هم بخاطر سرماخوردگیش ،باتاخیرزده گفتن باید دوماه بعداز واکسن 4ماهگیش روبزنیم ، که تاخیرش تاالان طول کشید هنوز کمی آبریزش داره سیتیریزن هم 5روز خورده دوباره آبریزش داره لطفا راهنمایی کنید واکسن 4ماهگیش روبزنه یاصبرکنم خوب بشه وچه دارویی بهش بدم،بینهایت سپاسگزارم
- واکسن دوماهه
سلام بچه ام ۶کیلو وسیصد گرمه دوبرابر وزن پاراکید بدم؟
- استفاده از شربت پانادول
باسلام در زمان واکسن بجای استامینوفن میشه از شربت پانادول انگلیسی استفاده کرد .و کدام بهتر است .ممنون از لطفتون
- واکسن ب ث ژ
با سلام من یک پسر ۱۱ سال دارم که در ایران منولد شده و واکسن ب ث ژ ایران زده. جای واکسن روی بازوش هست ولی اخیرا متوجه شدم که قطر دایره جای زخم بزرگتر شده. یک دایره کوچک بود ولی الان دایره اش بزرگتر شده ،آیا چیز خطرناکیه و من باید نگران باشم؟؟؟ و البته بگویم که پیسرم وقتی یکسالش بود ما به آمریکا مهاجرت کردیم.
- سلام پسرم واکسن ۴ماهگیش امروزبود چون سرماخورده میتونم چندروزی نزنم مشکلی نداره
- آزمایش
سلام دکترپسرم یکسالشه برای مراقبت بردمش بهداشت وواکسن زدگفتن وزنشوهمه چیزش خوبه وزنش۸ماهودوهفته ۸۸کیلو۲۵۰گرم بودودریکسالگی۹۴۰۰بودوبقیه چیزاشم خوب بودوبهداشت براش آزمایش نوشتن وگفتن ببرآزمایش بده دکترواجبه این آزمایشوازش بگیرم؟این آزمایش مال چیه؟
- واکسن ۶ ماهگی
سلام
آیا اگر واکسن ۶ ماهگی نوزاد پسر ۴ روز دیر شود مشکل دارد؟
با تشکر
- واکسن
سلام دختر من 4روز پیش 18ماهش تموم شد ولی بخاطر سرماخوردگی هنوز نبردم واکسنشو بزنه از طرفی میترسم تاخیر در واکسن خطرناک باشه نمیدونم چیکار کنم به نظر شما چند روز میشه این واکسنو به تاخیر انداخت؟باتشکر.
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام پسر ۱۸ ماهه ای دارم که باید واکسن ۱۸ ماهگی بزنه چون واکسن های سه گانه خیلی اذیتش میکنه و تب خیلی زیادی تو واکسنای قبلی خواستم بپرسم چه اقدامی میتونم قبل از تزریق واکسن انجام بدم که تب نکنه واینکه شربت استامینوفن پاراکید موثر تره یا داروی دیگه ای هست که بتونم بهش بدم
- در خصوص واکسن
سلام وقت عالی بخیر، پسرم ۶ ساله هست و در بدو ورود به مدرسه، بر اساس مطالعاتی که بنده داشتم توصیه شده که در فاصله سنی بین ۴ تا ۶ سالگی دوز دوم واکسن mmr را کودکان دریافت کنند. طبق جدول واکسیناسیون پسرم در ۱۲ و ۱۸ ماهگی هر دو دوز را دریافت کرده، آیا الان باز باید این واکسن را تزیرق کنه یا نه؟آیا احتمال ابتلا به اوریون الان که این واکسنرو نگرفته هست یا خیر؟ ممنون
- رد واکسن روی بازو
باسلام سوالی داشتم در رابطه با رد واکسن روی بازوها کمی نگران شدم اطرافیانم روی یک بازورد واکسن مشخصه ودیده میشه امامن (۳۳سال)روی هردوبازو ! اگه براتون مقدوره به سوال پاسخ بدیدممنون میشم
- عوارض واکسن
سلام آقای دکتر دخترم ۱۶ واکسن ۶ ماهگی زده کمپرس سرد و گرم انجام دادم اما الان محل تزریق سفت شده قرمز نیست درد نداره اما دست میزنم زیر انگشت قلمبه شده چیکار کنم
- واکسن
سلام دخترم چهارماهشه دیروز واکسن زده ازدیشب همش هرچی شیر میخوره استفراغ میکنه تبش با تب سنج دیجیتال از زیر بغل۳۸٫۱هست و پایین نمیاد بیمارستان بردم جوابمو ندادن .میشه به جای استامینوفن بهش شیاف بزنم ؟؟چقدر شیاف بزنم؟؟
- واکسن ۴ ماهگی
باسلام و عرض ادب دخترم ۴ ماهشه و قرار شنبه واکسن بزنه میخواستم بدونم میتونیم قبل از واکسن به بچه قطره استامینفون را بدهیم؟؟؟ممنون از شما
- واکسن
سلام پسرم دوماهه است ۱۰ روزه بخاطر سرماخوردگی سیفکسیم مصرف کرده امروز دارو به پایان رسید کی میتونم واکسن تزریق کنم؟
- واکسن یک ساله نیمکی
سلام آیا شربت زینک برای واکسن یک ساله نیمی خوردن اشکال ندارد
- واکسن آنفولانزا
سلام وقتتون بخیر پسرم پنج سال و ۵ ماه سنشه واکسن آنفولانزا ۴ ظرفیتی فرانسوی براش تزریق کردم داروخونه بهم گفتن چون ۴ظرفیتی زده دیگه دز دوم نمیخاد آیا واقعا به دز دوم احتیاج نداره؟؟؟ و اگه باید بزنه آیا واکسن ایرانی میتونم بزنم براش یا باید از همون برند قبلی باشه؟؟؟؟
- مطب؟
سلام و خسته نباشید آقای دکتر فردا مطب تشریف دارید انیسا رو بیارم یه چکاپ بشه یکم آبریزش داره و هراز گاهی سرفه اما انگار ریه اش خلط داره ،۱۹ واکسن یک سالگی داره بزنه؟

