Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پرخاشگری کودک
با سلام کودک 5ساله ای دارم خیلی پرخاشگری میکند زود عصبانی میشود و کم اشتها به غذا هست وقتی عصبانی میشود وسایل پرت میکند میشکند وسعی براین دارد که حرفش را به ما تحمیل کند آیا راه چاره ای هست باید چه رفتاری با او داشته باشیم با تشکر
- سرماخوردگی کودک
بچه من دوونیم سالشه. سرماخوردگی شدید داره عطسه سرفه آبریزش بینی داره چشمشم فک کنم عفونت کرده. استامینوفن و دیفن هدرامین دارم بش میدم هر 8ساعت برا عفونتش میتونم از قرص مترونیدازول استفاده کنم؟
- ازیترومایسین
سلام وقت بخیر من بچه ام 6ماهشه سرما خورده دیروز بردم دکتر وبهش ازیترو مایسین داده اسهال شده چیکار کنیم دارو قطع کنیم
- سرماخوردگی
سلام و عرض ادب پسر من دو سالشه الان سه روزه سرماخورده دکتر برپم شربت پلارژین و آزیترومایسین داد و آمپول دگزا زد ازدیروز نفس زدنش خیلی تندشده شکمش خیلی بالاوپایین میرم یه جور خاصی انگار نفس میکشه چیمار کنم
- سلام
اقای دکتر من ۴ روز به جای ابنکه ۵ سی سی کواموکسی کلاو به بچم بدم که سرماخورده که ۱۷ کیلو وزن داره ۸ و نیم سی سی دادم و بچم اسهال گرفته حالا چیکار کنم خیلی نگرانم
- سلام خسته نباشیدپسرم الان داخل هشت ماهه وزن تولدش سه ونیم بودالان ۸و۸۰۰هستش باقد۷۱امالاعربنظرمیادخواستم نظرشماروبدونم وضعیتش چطوره چیکارکنم تپل تربشه بخصوص صورتش
سلام خسته نباشید نوزادم رفلاکس شدید داره چه دارویی برا رفلاکسش استفاده کنم
- قند خون
سلام آقای دکتر کودکی 11 ساله دارم که آزمایش قند خون داد و 71 بود در آزمایش نوشته بود نرمال 75 تا115 ایا مال کودک من نرمال نیست ؟با سپاس فراوان خدمت شما دکتر فداکار
- بی اشتهایی نوزاد
سلام دکتر خسته نباشید دخترم ۸ماهشه و به شدت در مقابل شیر وغذا خوردن مقاومت میکنه من شربت زینک سولفات از داروخانه تهیه کردم اما مقدار مصرف برای نوزاد رو ننوشته ممنون میشم راهنماییم کنین
- علت کش و قوس های نوزاد چیست؟
سلام اقای دکتر دخترم نارس بوده۳۳هفته دنیااومده بهش شیرخشکپرهابتامیل میدم شربت زینکگلوکونات دکترنوشته ۵سی سی بهش بدم نمیخوره پس میاره میتونم توی شیرخشکش بریزم یانه هم توی خواب هم موقع شیرخوردن خیلی خودشوکش وقوس میده علتش چیه
- برای چرک گوش کودک ۹ ساله چه انتی بیوتیکی بخوره؟
- گریه نوزاد درخواب وپیچ وتاب آوردن
باسلام خدمت آقای دکترکرم بین .پسرم تازه پنج وچهارروزشه شبا توخواب گریه میکنه وازخواب بیدارمیشه وپیچ وتاب میاره دوماهشه بود بردمش دکترگفت کولیک داره ولی هنوز همون علام کولیک رو داره چیکارکنم آقای دکترلطفا راهنمایم کنید خیلی نگرانم
- شیرنخوردن نوزاد ۵ماهه دربیداری
سلام ،دخترم ۵ماهش هست دوماه ونیم بود ک دیگه در زمان بیداری شیرنخورد ،وزنش ۶/۳۰۰هست بنظر شما چ مشکلی داره؟
- سرما خوردگی
سلام دخترم امروز سرماخورده همش بالا میاره همش تشنش میشه بجز آب هیچی نمی خوره حتی شربت آبم که میخوره بالا میره همجارو کثیف میشه
- شربت ستادین دی
باسلام لطف راهنماییم کنیدمقداراستفاده ازشربت ستادین دی،برای کودک 1سال ۳ماه چندسی سی هست؟ باتشکر
- میان وعده
باسلام و خسته نباشید سه میان وعده کودک چه ساعاتی هستند ممنون.
- سلام خوبید میگم دخترمن الان دوماه دوروز هس هنوزسینش خس خس میکنه دماغش گرفته هس شب ها خوب نمیتوانه نفس بکش ازببینی میگشه خیلی صدا داره
- نوزاد
سلام آقای دکتر به بچه ام شربت کوریزان دادم یک سیسی الان از صب گیحه چکار کنم
- زردي نوزاد
سلام براي زردي نوزادي كه ٩٨/١/١٨ به دنيا اومده و ٩٨/٠١/٢١ آزمايش زردي داده و total bilirubin 13.7 و direct bilirubin 0/4 است چه تجويزي داريد؟؟؟ ممنون ميشم سريع پاسخ بديد
- مقدار ويتامين
سلام خسته نباشيد يك ميل روي قطره چكون ٢٥ قطره ميشود؟يعني قره مولتي ويتامين كه گفتن روزي ٢٥ قطره همان يك ميل كافيست؟
- دوزو نحوه شربت استامینوفن وبروفن برای بچه 5ساله و1سال ونیم باتب بالا

