Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درباره تب کودک
باسلام دکتردخترم دوسال سه ماهشه تب ملایم داره بایه کم آبریزش بینی بایدچیکارکنی؟ باوجودکرونامیترسم ببرم دکتر
- مسمومیت دارویی
سلام دخترم۱۰تاقرص که واسه تشنجه خورده ۶سالشه ویک عالمه استفراغ کرده .ایابااسفتراغ قرص هاخارج شدن یانه
- آدزوفر
سلام آقای دکتر. پسر 18ماهه دارم که اشتهاش کم بود دکتر گفتن بجای قطره آهن لیپوزوفر ، آدزوفر بخوره که زینک هم داره میخوام بدونم میشه هفته ای دوبار شربت زینک هم سه سی سی بخوره یانه؟
- حساسیت و جوش زدن کل بدن
باسلام.پسر۲۰ماه دارم چند روزه تب داره و لثش متورم شده.وچند روز هم هست کل بدنش قرمز شده وجوش زده حتی تو گوشش و کف پاش.چند روز پیش چیپس سرکه ای به اندازه چند تا دونه خورده.میشه حساسیت باشه یا به خاطر دندان دراوردن باشه برای تبش بهش شربت ایبوپروفن دادم میشه تبش و جوش ها بهم مربوط باشه چه دارویی باید بهش بدم
- ایستادن کودک
باسلام آقای دکتر دخترم ۷ماهشه روی یک پا وایمیسته البته اون یکی پاشوهم میزاره زمین ولی نوک پاشو میزاره آیا این طبعییه
- واکسنششماهگی
سلامواکسنششماهگیدخترمروزدمساعت۳صبحخیلیزیادبالااوردبخاطرچیبوده
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسر پنج سال و نیمه دارم بیمار شماست رشت نیستم . دیروز گلوش به سوزش افتاد امروز خیلی زیاد خلط داره . شربت پلارژین و قطره بینی استفاده میکنم . ازیترومایسین ۲۰۰ هم بدم ؟ چه مقدار؟
- تیرویید
- انگل
سلام مدتیه که پسر بزرگم در ناحیه مقعد خارش گرفته ولی کم و بعضی شبها اذیت میشه. با قرص مشکلش حل میشه و یا راسته که میگن تمر هندی میتونه برطرفش کنه؟؟ممنون
- ویتامین دی
سلام. دخترم دو سالو دو ماهشه. ویتامین دی ۱۲هزار به گفته دکتر داروخانه هفته ای نیم سی سی بهش دادم. ایا دوز مصرفی درسته؟ از موقع مصرف دچار کم خوابی شده الان دو شبه
- سلام دخترم ۶ساله هستش وزن ۳۳کیلو چندروز تب داره و عفونت شدید اموکسی سیلین دادم خوب نشد حالا امروز شروع کردم ازیترومایسین۲۰۰چجور باید مصرف بشه
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین200
سلام پسرم دو سالشه میخواستم بدونم دوز مصرف شربت آزیترومایسین200 چند بار در روز و چند سی سی هست؟
- شربت پلارژین
سلام وقت بخیر پسرم سه سالشه. خانوادگی مریض شدیم. از دیشب سرفه اش زیاد شده. شربت پلارژین رو چقدر بهش بدم؟
- وزن کودک
سلام دخترم 40 روز زود ب دنیا اومد الان 17 ماه و نیمشه 8700 وزنشع وزن تولدش 2200 گرم بود به هیچ عنوان غذا ب جز شیر خشک نمیخوره
- تداخل دارویی
با سلام ببخشید پسرم ا/۴ قرص اریپیپرازول رو مصرف میکنه سرفه شدید داره دکتر براش امپول سفتی و بتا و قرص مونتولوکاست و سیتریزین و شربت کواموکسی کلاو ۶۴۰ و اسپری سالبوتامول و کاتوسین پلاس نوشته خواستم بپرسم این داروها با اریپیپرازول تداخل ندارند؟همه رو میتونم استفاده بکنم؟
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام وقت بخیر امروز پسرم واکسن ۱۸ ماهگی زده تب داره. شربت به زور می خوره می تونم شیاف ۱۲۵ استفاده کنم برا شب . وزن بچه ۱۶ کیلو . چند عدد شیاف استفاده کنم ؟ داروخونه می گه یکی ونصف بزن چند ساعت یه بار ؟
- سلام میزان شرب آموکسی سیلیین
سن نوزاد 15ماه می باشد وزن هم 9کیلو
- ضربه به سر
کودک ۱۷ ماهه ام از بغل مدرش با شدت افتاد روی زنین و صدای زیادی از سرش آمد،گوش و پوست سرش قرمز شده بود،بعداز مدتی گریه کرد و آرام شد، هیچ تغییر خاصی نداشته،فقط بزاق دهانش ترشح میشه که قبلا اینطور نبود،آیا سی تی کنیم و ضرر ندارد
- دل درد
با عرص سلام وقتتون بخیر ،پسر ۵ ساله من از شنبه تاریخ 1403/12/4 دچار استفراغ شد که بعد از ویزیت دکتر اول و دادن شربت سفکسیم و شربت مترو نیدازول و شربت دومیترون فقط به مدت ۱ روز تا شب خوب بود فردا صبحش دچار اسهال شدید آبکی به دفعات زیاد شد مجددا بعد ویزیت دکتر داروهای قبلی رو حدف کرد و قطره پدی لاکت داد و سرم و آمپول متوکل پرامید داد ..دیروز صبح خوب بود اما از دیشب موقع دفع مدفوع که کم کم میاد اما دفعات زیاد ولی سفت ...همش میگه دل درد دارم ...از صبح امروزم دچار سرفه و گلو درد شده ...آیا بازم نیاز به ویزیت مجدد داره ..قطره پدی لاکتو تا آخر آدمه بدم میشه راهنماییم کنید من خودم از صبح شربت کوریزان و شربت کتوتیفن و شربت استامینوفن دادم ایا لازمه کار دیگه ایی انجام بدم ؟
- سلام خسته نباشید پسر من 2سالشه خیلی زود سرماخورگی میگیره هر ماه یک بار مشکل از چی میبینی

