Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر حشکی
سلام نوزاد هشت ماه دارم کلا شیر خودم نخورد شیر خشکی هست از زمان تولد تا الان همش 60سی سی شیر خشک می خورد اون در روز چهار بار تا شب الان غذا دادم نزدیک بیست روزه کلا شیر خشک ترک کرده پستونک می مکد کلا شیر خشک نمی خوره موندم چیکار کنم وزنش 6کیلو هشت ماهش وزن تولد 3300بود
- سرفه
سلام پسر من ۹ ماهشه و این یک هفتس که آبریزش بینی داره از قطره سدیم کلراید استفاده میکنم ولی فایده نداره و الان علاوه بر آبریزش بینی سرفه شدید هم داره من چه دارویی برای اون استفاده کنم
- ارتباط دندان درنیاوردن باآمپول دگزا
سلام دختر یکساله ام هنوز دندون درنیاورده ممکنه بخاطر تزریق آمپول دگزا باشه ۴بار تزریق کردیم یا نصف با یک چهارم
- نوزادپسر8ماهه دارم تبش 38درجه هست چکارکنم
- واکسن انفولانزا
سلام خسته نباشین آقای دکتر دختر یک سال و نیم دارم حتی پیش شما هم پرونده داره اسم واکسن آنفولانزا رو میگین وایا همین واکسن رو من هم میتونم استفاده کنم؟.تشکر.
- اسهال بعد از مصرف انتی بیوتیک
دخترهشت ساله ام بعد از خوردن فارمنتین دچار اسهال و استفراغ شدید شد که داروش رو به سفکسیم تغییر دادن، الان با خوردن سفکسیم هم اسهال شدید داره، چیکارکنم؟!
- اسهال نوزاد دو ونیم ماهه
سلام نوزادم دو ونیم ماهه هس ۴۳روزگی ختنش کردن دکتر سفالکسین ۱۲۵ داد ۲۴ساعت بهش دادم از همون موقع یک ماهه ک اسهال داره وشکمش ابه اب کار میکنه با رگه های شیر هضم نشده طوری ک فقط کهنش با صابون تمیز میشه قطره پدی لاکت هم روزی ۵ قطره دادم ولی خوب نشده شکمش ابکی کار مکنه روزی ۵ ی ۶ بار هر وقت هم پوشکشو باز میکنم کمی مدفوع ابکی داره .خودمم اصلا لبنیات مصرف نمیکنم چون شیر مادر میخوره .ایا دارویی هست ک بدم بهش خوب بشه ؟باید چکارکنم؟با تشکر
- بلوغ
سلام.من یک دختر ۵ ساله دارم قبلا شربت زینک پلاس یوروویتال بهش میدادم ولی شنیدم زینک باعث بلوغ زودرس میشه میخواستم بدونم صحت داره یا نه؟
- تشخیص شب و روز توسط نوزاد
سلام اقای دکتر نوزاد از جند ماهگی قادر به تشخیص شب و روز هست؟ و از چند ماهگی باید شب وروز رو بهش یاد داد؟
- استفراغ
سلام اقای دکتر نوزاد سه ماه و دوازده روژه دارم. یک هفته ای میشه وقتی دستشو داخل دهانش میبره استفراغ میکنه یکی هم وقتی قطره ی آد میدم جون از طعمش بدش میاد استفراغ میکنه. آیا بحث رفلاکس مطرح میشه برای نوزادم؟
- غذانخوردن کودک ۸ماهه
سلام پسرم هشت ماهشه هم شیرمادر میخوره هم کمکی شیرخشک بهش میدم غذا خوردنش خوب بود ولی این چندروزه غذا نمیخوره راهنمایی میخوام
- سلام من ۱۳ساله هستم و بعد از دو دو روز تب الان خوب شدم ولی دانه های سرخ مثل جوش در کمر و صورتم هستش میخواستم بدونم که این چی هستش.
.
- بهترین داروی سرماخوردگی نوزادان چیست؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم دو هفته پیش سرماخورد دکتر بهش قرص سفکسیم چهارصدو گفتن نصف کن بهش بده باز دوباره همون حالتارو داره یعنی تب و سرفه خودم قرص چهارصد سفکسیمو چهار قسمت کردم هر دوازده ساعت بهش میدم ایا مشکلی نداره پسرم 8سالشه
- جوش سر سفید
سلام وقت بخیر نوزاد دخترم سه ماه و بیست روز داردکل این سه ماه پوشاک مای بی بی استفاده کردم و پماد پیشگیری از سوختگی چیکو استفاده میکنم.. از دیشب متوجه سه جوش سرسفید خیلی ریز در ناحیه بین کشاله ران و ناحیه تناسلی شدم..البته دستمال مرطوبش چند روزی است که مولفیکس است تا قبل مای بی بی بوده و همیشه بعد از مدفوع با آب گرم میشورم فقط بعد ادرار با دستمال تمیز میکنم.. الان باید چکار کنم لطفا راهنمایی بفرمایید سپاس
- شیاف استامینیفون ۱۲۵
سلام من بچه ام تب کرده ،دسترسی به بازار نداشتم بد وقت بود ،،شیاف های تو یخچال ۵ ماهی از تاریخشون گذشته بود از سر ناچاری براش یکی گذاشتم نمیدونم چی میشه
- داغی یهویی کف دست
سلام خسته نباشید دخترم ۲۰ ماهشه یهویی کف دستاش فقط داغ میشه میخواستم بدونم مشکلی داره یا خیر؟
- آهن
سلام پسرم ۸ماهشه قبل وبعد دادن قطره چقدر فاصله باشیر مادر داشته باشه
- وزن گيري
سلام.دخترم امروز ۹ ماهش تموم شد و حدود ۷۸۰۰ وزنشه.. آیا کم نیست؟؟
- گلودرد
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم هفته پیش خوب شد تن تن انفولانزا میگیره تازه یک هفتس خوب شده الان ته حلقشو نگاه کردم تمام جوش قرمز میگه درد میکنه هفت سالشه اقای دکتر یعنی بازم مریض شده؟؟ برای این جوشا چیکار کنم

