Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جوشیدن شیر
سلام آقای دکتر شیر پاستوریزه باید بعد از رسیدن به نقطه جوش باز هم باید بجوشد؟؟شیر پاستوریزه چه مدت باید جوشیده شود؟؟
- سرفه کودک ۵ماهه
سلام وقت بخیر.دخترم همش لثه هاشو میماله ب وسایل بازیش و انگشتاشو میخوره.۵ماهو ۱۰روزشه امروز سرفه صدادار میکنه و هوق میزنه تبم نداره انگارخلط داره.چ دارویی باعث کمترشدن سرفش میشه ک مناسب سنش باشه
- سر دختر دو ماهه
سلام اقای دکتر
دختر من دوماه به دنیا اومده سرشو صاف نمیذاره چیکار کنم میشه راهنمایی کنین - رفلاکس
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم ۸ماهشه میخواستم بپرسم رفلاکس تاکی ادامه داره؟من برای پسرم شیشه شیر دکتربراون میدادم الان میخوام معمولی بخرم میخواستم بپرسم ی وقت برگشت نزنه رفلاکسش؟
- روپاواستادن
سلام خسته نباشیددکترپسرم5ماهو4روزشه اشکال نداره روپاش نگهش دارم وایسه بعدش اشکال نداره بعضی موقعه هانگاه تلویزیون کنه برنامه کودک دوست دازه
- استفراغ و قطره ویتامین
سلام من نوزاد 4 ماهه دارم خیلی استفراغ میکنه چی کارکنم ؟؟میشه یه قطره ویتامین خارجی معرفی کنید ممنون میشم
- عفونت چشم نوزاد
با سلام آقای دکتر چندروز از چشم پسرم عفونت سبز رنگ خارج میشه زمانی که صبح از خواب بیدار میشه چشم هاش بهم میچسبه
- شیرخشک بیومیل
سلام آیا شیرخشک چربتر باعث وزنگیری بهتر و بیشتر نوزاد میشه؟؟مثلا ایزومیل چرب نیست ولی بیومیل سوی خیلی چربه
- فاویسم در نوزاد تازه متولد شده
پسرم الان ۱۵ روزه که متولد شده . زردی داشت و بستری بود در غربالگری مرحله اول فاویسم او مثبت بود و بعد گفتن در چهارماهگی (۱۲۰)روز دیگه باید آزمایش تکمیلی بده. اطلاعاتی در مورد تغدیه در فاویسم کسب کردم الان سوال من این است که میتونم شیر خشک در کنار شیر خودم بهش بدم . و چه شیر خشکی مناسب هست؟؟؟سوال دوم این که احتمالا داره در آزمایشگاه چهارماهگی منفی بشه. ممنونم
- سلام
سلام نوزاد ۴ماه و ۲۰ روزه ای دارم که یک هفته ایه سرش یکم گرمه نسبت به قبل و بدنش ولی تب نداره و اوکیه آب دهانشم یکماهی هست میره ایا از دندان درآوردنه؟ واینکه باوزن ۳۶۰۰ بدنیا اومده الان ۵۸۵۰ هست جکارکنم بیشترشه تو بیداری شیر نمیخوره و کم شیر میخوره کلا تو خوابم.. وقتی برش میدارم حس میکنم کمرش یکم شله ولی غلت میزنه گردن میگیره شل بودن کمر طبیعیه؟ بازموندن دهان در خواب چطور؟
- درد شکم پسر 2 ماهه
سلام پسرم اصلا مدفوع ندارد مگر اینکه با شیاف گیلیسرین استفاده کنم تا مدفوع داشته باشد باید چیکار کنم که رفع شد استفاده از ماساژو اب گرمم فایده ای نداشت
- درخواست ارائه راهکار برای درمان زردی نوزاد ۱۵ روزه که وقتی زیر دستگاهه میاد پایین ولی بیرون بیاد میره بالا
با سلام مجدد ۴۸ ساعت قطعی شیر مادر انجام شد و بنظر تغییری حاصل نشد لطف می کنید بفرمایید چه آزمایشاتی لازم است تا مشخص شود چرا عدد زردی بالا مایین می شود؟ تیروئد و؟؟ با تشکر
- بد کارکردن شکم نوزاد
سلام خسته نباشد پسرم الان تازه رفت ۶ماهگی از اول تولد تاالان پی پی کردنی کلا شل دستشویی میکنه روزی ۲بار خودشم شیر خشک نان ۱ میخوره.وزنشم خوبه .چیکارکنم دستشویش سفت بشه یا خودش درست میشه
- بند امدن نفس
سلام نوزاد یک ماهه دارم ک بعضی وقتا انگار گلو ش خشک میشه سرفه میکنه بعد نفسش بند میاد انگار چیزی توی گلوش گیر کرده میخواستم بدونم علتش چیست ایا رفلکس معده داره
- سرماخوردگی نوزاد5ماهه
سلام خسته نباشیدپسرم 5ماهش تموم شده سرماخورده ابریزش بینی داره وسرفه میکنه چیکاربایدبکنم
- سلام پسرم چهارماه بیست روزش سرفه های خط دارمیکنه وصداش هم گرفته
سلام پسرم چهارماه بیست روزش سرفه های خط دارمیکنه وصداش هم گرفته
- کم وزنی نوزاد دختر ۷ ماهه
باسلام دختر من ۷ ماهشه وزن زمان تولدش ۳ کیلور سیصد گرم بود الان ۷ کیلو نیم هستش شیر خشک نان ۱ خارجی بهش میدم اما وزن زیاد نمیکنه نمیدونم براش چکار کنم ممنون میشم کمکم کنین
- فونتانل قدامی
باسلام خدمت شما پزشک محترم نوزاد دختری دارم که نارس بدنیا اومده الان تازه رفته تو دور۶ ماه سرش موقع تولد۳۲ والان ۳۸/۵ هستش فونتانل جلوی سرش به اندازه یک سانت بازه میخواستم بدونم آیا طبیعیه یا کوچیکه و باید بیشتر باز باشه؟ باتشکر
- یبوست نوزاد ۴ماهه
سلام. دخترم آخر ۴ماهگی هست ۳روزه یبوست داره شیر خوردم رو میخوره قطره بایو لاکت هم مصرف میکنم. میشه آبمیوه بهش بدم .ممنونم
- جوش قرمز
سلام آقای دکتر فرزند من داره دندون در میاره همش آب از دهانش میاد و اون قسمت زیر لبش که آب دهنش میاد قرمز شده،چ پمادی براش بزنم؟

