Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب و سرفه و آبریزش بینی و اسهال نوزاد7ماهه
پسرم هفت ماهش هست سرماخورده تبش میره و می یاد سرفه خلط دار داره آبریزش بینی و اسهال هم داره و گریه وبیقراری میکنه و بی حوصله هم هست دارو بهش آزیترومایسین ،دیفن هیدرامین وقطره پلارگین دادیم بهتر نشده
- شیر کودک
سلام خسته نباشید پسرم دوازده ماه و نیمه دکترش برای وزن گیری شیر بیومیل پلاس 3 تجویز کرد.میتونم یه موقع هایی که این شیر این پیدا نشد بهش شیر بیومیل پلاس 2 بدم؟مشکلی نیست؟
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
سلام بچه م چهار ماه و نیمشه صبح تا حالا سرفه و عطسه میکنه ،گرفتگی بینی هم داره،یکم هم سینه ش صدا داره،حتما باید دکتر ببرم یا داخل منزل میشه درمانش کنم
- سرماخوردگی
پسرم ۸ سالشه سرما خورده برا سینه اش شربت پلارژین رو چه مقدار در روز بهش بدم ؟
- شیرخشک
سلام. مولتی ویتامین روبعدازخوردن شیرخشک میدم به پسرم اشکال نداره. یک سال ودوماهش؟
- وزن
سلام خسته نباشید ببخشید کودک یکساله باید در ماه چقدر وزن اضافه کنه ممنون.
- سرما خوردگی یکساله
سلام آقای دکتر. دخترم ۷روز سرما خورد ..به زور دراز کردیم بهش شربت نئو تادین دادیم نمیدونم چ شد رفت تو ریه ش. چی چی شد..سرفه شدید کرد استفراغ کرد تا ۵دقیقع .همراه ابریزشش خون نیومد...تا دو ساعت بعد هم کم کم سرفه داشت ...جای خطری هست ..کمکم کنید
- پربیوتیک
سلام اقای دکتر وقت بخیر. آقای دکتر شما در سایتتون نوشتید که نوزادانی که از شیر خشک استفاده میکنند و دچار یبوست میشند باید از شیر خشک های پربیوتیک استفاده کنند. الان نوزاد چهل روزه من شیر خشک نان میخوره. میشه شیر خشک حاوی پربیوتیک معرفی کنید چون یبوست هم میشه پسرم یک دنیا ممنونم
- پوست
سلام پسرم ۳۵ روزه بردم دکتر برای جوش های صورت و بدنش کرم نرم کننده حاوی اوسرین،اوره و زینک اکساید تجویز کردبعد از مصرف هر ۸ ساعت جوشاش بیشتر شد ادامه بدهم یا نه
- کاوازاکی
آقا محسن:
سلام آقای دکتر
من یک پسردوساله ویک ماهه دارم
تقریبا3تا4روزشروع به تب شدید کردواسهالش دو هفته ای طول کشیددواا دکتر که بردمش تشخیص ویروس معده دادن
اماداروهاش اثری نداشت خودم داروهارو قطع کردم
وبا عرق نعنا به درمان اسهالش پرداختم
خداروشکرخوب شد
اما یک هفته ای است که متوجه شدم خوب نمیتونه راه بره
کف پاهاشو که بررسی کردم قرمز شده حالت سوختگی
دکترش یه پماد داده مثل اینکه اثری نداره
وقرمزی داره پخش میشه
تگ اینترنت که سرچ کردم حدس میزنم بیماری کاوازاکی باشه
خیلی نگرانم
از اصفهانم کمکم کنیدکجامراجعه کنم - بی حالی وزردشدن کف دستهاوپاها
باسلام.هفته قبل کودک دوسال ونیمه عفونت شدیدگوش داشت که بستری شدوآنتی بیوتیک دریافت کردوبعددوسه روزمرخص شدوادامه درمان درخانه آنتی بیوتیک خوراکی آموکسی کلاومصرف کردبعدازدوروزاستفراغ همراه بابی اشتهایی وبی حالی شروع شدبه صورتی که مدام درحال خواب است وکف دست هاوپاهایش زردشده است وپوست کف دست پوسته پوسته شده علت این حالتهاچیست وچه درمانی پیشنهادمیکنید؟
- مدفوع شل و آبکی
سلام دخترم سه ماه و ۲۶روز دارد و دوتا سه بار در روز اجابت مزاج دارد و آبکی است و تغذیه اش فقط با شیر مادر ،وزن هنگام تولد ۳/۲۳۰ ،در دوماهگی ۵/۶۰۰ممنون میشم راهنماییم کنید
- سلام
سلام وروزبخیر خدمت شماآقای دکتر پسرم 36هفته ونارس دنیااومدالان نه ماه نیم سن داره بچه بسیارآرام وخوش اخلاقی هستش آقای دکتر وزنش موقع تولد2700الان10و300گرم است الان میشینه وبااسباب بازی بازی میکنه دست از وسایل میگیره هرچند به سختی ولی بلند میشه دد ببه میگه اگر چیزی داشته باشه تودستم میزاره سینه خیز مثل کماندو میره روی چهاردست وپا میمونه وخودش تاب میده خودش بادست غذامیخوره وبه اسمش وصداواکنش میده اما خودش از حالت دراز کش به نشسته درنمیاد البته اگه روی بالش باشه میتونه اما دراز کش نه واین من نگران کرده آیاطبیعیه واینکه تاکی باید چهاردست وپا بره البته
- سرماخوردگی کودکان
سلام جناب دکتر عزیز
ببخشید دخترم هشت ماه هشت کیلو هست
سرماخورده سه روز هست ولی فقط روز اول تب داشت ولی بعدش سرفه میکرد گاهی و کمی گلوش قرمز شده طبق معاینه دکتر اما چرک نکرده پزشک عمومی بیمارستان اطفال واسش از دیشب نسخه داده ولی از دیشب که شروع کردم یکسره خوابه تا امروز عصر فقط واسه شیر و سرلاک گاهی یکم بیدار میشه نگران شدم تجویز دکتر. این هست
هر دوازده ساعت نیم سی سی ستریزین
هر شش ساعت دو سی سی پدیزان
هر هشت ساعت ۱۰ قطره پلارژن کیدز.
البته مورد سوم را فقط یه بار دادم بهش صبح ناگفته نماند بچه ام شیر خودم میخوره و
خودم هم در سرما خوردم و دکتر واسم قرص استامینوفن ۵۰۰ هر شش ساعت یکبار و قرص لوراتادین شبی یکی و آزیترومایسین هر صبح یکی تجویز کرده - سوال کردن زیاد
بچم یوال ریاد میپرسه
- بی اشتهایی با مصرف قطره مولتی ویتامین
با سلام دوتا سوال داشتم 1- میخواستم بدونم درسته که مصرف قطره مولتی ویتامین باعث کم اشتهایی کودک میشه(فرزند من یکسالشه و دختره ) 2- مصرف مولتی ویتامین اجباریه و یا میتوان با قطره آ+د با کودک ادامه داد با تشکر
- داروی مناسب
اقای دکتر برای نوزاد ۸ ماهه چه دارویی بهتره دیفن هیدرامین یا کوریزان و یا سرماخوردگی کودکان
- شربت امتین
سلام من پیش یه متخصص اطفال مراجعه کردم برای بیخوابی های شب پسرم دکتر شربت امتین(کیتوفین) روتجویز کردن نگرانم این دارو برای الژی بکارمیره برای بیخوابی بچه ضرر نداشته باشه. از وقتی بهش دادم شبها خوب میخوابه اشتهاشم زیاد شده به نظرتون ادامه بدم یاقطع کنم مصرف دارو رو
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر پسرم ۱۸ ماهشه و حدود ده روزی میشه که به هیچ وجه مولتی ویتامین نمیخوره. تو شیرش هم ریختم دیگه اونشیر رو هم نخورد. چند مدل گرفتم اصلا نمیخوره. همه اش رو تف میکنه. فقط آهن میخوره لیپوزوفر چیکار کنم؟ چیز دیگه ای نیست بهش بدم؟
- سلامــ دخترم چهارماهشه شیرببلاک میخوره ولـی دفعش خیلی زیاده و وزنشم تغیرـنکرده الان بنظرشماـسوپرامیل بهترـنیس چونـچربی بالاتری داره

