Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کارنکردن شکم نوزاد
سلام پسرم الان یک ماهشه ولی الان مدتی شکمش خوب کار نمیکنه بعد از پنج یا شش روز
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- شربت اموکی سلین برای نوزاد سه ونیم ماه
سلام اقای دکتر ببخشید که وقت تان را میگیرم میخواستم بپرسم که شریت امو کی سلین برای نوزاد سه ونیم ماه که صداش گرفته باشه ایا خوب است یا خیر
- وزن نگرفتن نوزاد
سلام دخترم 9ماهشه ودکتربرای کمبودوزنش شربت زینک گلوکونات تجویزکرده هر12ساعت2.5سی سی باتوجه به بروشورداخل جعبه که نوشته شربت بایدیه ساعت قبل غذایادوساعت بعدازغذامصرف بشه وچیز کلسیم دارهم نبایدمصرف بشه نمیدونم چه جوری به دخترم بدم نمیشه که به نوزاد9ماهه دوسه ساعت نه شیردادنه غذا که بخوام شربت بدم اگه میشه راهنمایی کنیدچندساعت قبل وبعدازخوردن شربت نبایدشیردادتاجذبش بهترباشه؟
- سرفه ی نوزاد پنج ماهه
سلام اقای دکتر . نوزاد پنج ماه و ده روز دارم. دوروز بود سرفه میکرد امروز بردیم دکتر گفت سرماخوردگی ویروسی هست . براش استامینوفن و کلرید سدیم داد. سرفه داشت ولی زیاد نبود الان که از دکتر اومدیم سرفه هاش با فاصله ی یک دقیقه شده و به خاطر سرفه هم استفراغ میکنه. البته تب نداره. دوباره خواستیم بریم دکتر، گفتن دکتر اطفال تا شنبه دیگه نیست. اینجا دکتر اطفال دیگه هم نیست. خیلی درمونده شدم ، برا سرفه هاش چی بدم به نوزاد؟اگه راهنمایی کنین خدا کره از مشکلاتتون باز کنه چون دکتری وجود نداره اینجا تا شنبه
- زردی نوزاد
سلام.نوزادم ۴۷روزشه که صورتش چندروزه قرمزشده بردم دکتربرای قرمزی صورتش که متوجه شدن بچه زردی داره وجواب ازمایشش۴.۵بودودکترتاکیدکرد شیرموقطع کنم وشیرخشک بدم ایا تشخیص قطع شیرمادرصحیحه؟
- شیرخشک مناسب
سلام . من دخترم ۱ ماه و نیمه بعد برای کمکی شیر خشک میدم بهش اپتامیل میدم بعد الان اگه بخوام عوضش کنم مشکلی نداره .. میخوام ببینم چه شیرخشکی مناسبه که یبوست نیاره و یکم دخترمو تپل کنه وزن تولد دخترم ۳۵۰۰ بود والان ۴۸۰۰
- دور سر
سلام پسرم الان سه ماهه است دور سرش موقع تولد ۳۸ بود الان ۴۳سانتی متر شده امروزبهداشت بردم گفت ببر متخصص، الان خیلی نگرانم
- شیرخشک نوزاد
سلام پسرم ۳ماه و۵روزشه شیرخشک گیگوز میخوره ۹۰تا،کی باید شیرش رو زیادکنم؟؟وبا چندساعت فاصله بهش شیربدم؟؟
- تغییر رنگ پوست
سلام اقای دکتر پسرم یک ماه و نیمشه اولایل صورتش و دست و پاهاش خیلی سفید بود اما بدنش قرمز الان چند روزه متوجه شدم ک پوست دستاش و پاهاش و صورتش داره تیره میشه علتش چیهمن خودم سبزه ام شوهرم پوستش سفیدهرنگ پوست پسرم خوب میشه یا ن داره سبزه میشه ؟؟؟تا چله خوب بود از بعد چلش داره اینجوری میشه 😢
- مشکل دندان دراوردن نوزاد
سلام آقای دکتر....پسرم ۱۰ ماه و ۶ روزشه ولی هنوز دندون در نیاورده خیلی نگرانم چکار کنم.
- سرفه
سلاماقادکتربچهامسهماهشهسرفهمیکنهدکترواسشسفالکسینوبادوتاامپیسیلیندادولیسرفهاشبدترشده
- قرص سفكسيم و فنازومكس
سلام دكتر بخاطر عفونت شديد ادراري قرص سفكسيم و فنازومكس ميخورم ، دخترم ٨ ماهشه و فقط از شير خودم ميخوره ، اشكالي نداره اين دو قرص و بخورم رو شيرم تاثير ميزاره؟؟؟
- مالیدن صورت
پسر دو ماهم می چرخه وصورت رو به بالش میمالد وسرشار رو هم تکون میده
- کولیک
با سلام. کولیک در نوزادان در چه سنی اتفاق می افته؟ با تشکر
- گریه
دختر سهماهه دارم ک همش بینی خودشو میماله پشت حلقش صدا میده همش تو خواب بهش اوغ دست میده تف هم میده بیرون از دهنش
- زردی نوزاد
با سلام زردی نوزاد۱۳روزه که ۹/۸آیا خطرناکه،زردی تا چه موقع باید چک کنم
- قطره آهن خارجي
سلام آقاي دكتر من ميخوام قطره آهن رو شروع كنم چون دخترم حتي قطره آد طعم دار رو هم نميخوره ب زور ميخوره شنيدم قطره آهن خارجي رو بچه ها بهتر ميخورن ولي چند روز پيش تو يك كانال نوشته بود ك خارجيش اصلا خوب نيست استفاده نشه آيا درسته ؟
- واکسن وابریزش بینی
سلام آقای دکتر دخترم یک سالشه 4روز پیش سرما خورد یکم عطسه میکردوابریزش بینی داشت،الان فقط یکم آبریزش بینی داره امروز بردم واکسن شو زدم شربت ستریزین هم بهش میدادم خواستم بدونم اشکال ندارد که زدم مشکلی برایش پیش نمیاد ممنون میشم جواب بدید
- بیماری نوزادان
سلام نوذاد من پای راستش در قسمت ران و بالی زانو کمی چاق تز ران چپش میباشد ایا طبیعی است

