Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام کلاریسین موقعی که با اب مخلوط کردم شکرکی شد مشکلی نداره مصرف کنم
سلام شربت کلاریسین آنتی بیوتیک موقعی که با آب قاطی کردم شکرکی شد مشکلی نداره برای مصرفش
- غذا
سلام واحترام پسرم یک سال و۹ماهشه.غذاهاش تنوع نداره وتقریبا هرروز تکراری.چون ازنظرمالی مساعدنیستیم.ولی مولتی کیندریورو ویتال بهش میدم... آیا نیازهاشوبرطرف میکنه؟واینکه ویتامینهای بدنش کامل میشه ورشدش تاثیرنمیزاره؟
- سلام دختر من 30روزش هست شکمش کارنمیکنه
- کیپ بودن بینی
سلام آقای دکتر دختر ۷ ماهه دارم از دیروز تا حالا بینی اش کیپ است و خیلی بی قرار است خواهشا کمکم کنید خیلی نگرانم
- خرخر
سلام آقای دکتر قبلا برای خرخر پسرم گفتین مشکلی نیست فقط قطره بینی بریزم اما چند روزه خرخر نفسش زیاده امروز هم قطره آد پرید توو گلوش بعد اون بیشتر خرخر میکنه تنفسش صدادار شده سه ماهشه...مطب نیستین بیارم ببینیدش؟
- رفلاکس
شربت دومتیدون تاچندوقت میشه برانوزادچهارماهه استفاده کرد
- دل دردنوزادودسشویی نکردن
- شربت زینک سولفات
سلام خسته نباشید. دخترم ۱۰ ماهشه و موقع دارو خوردن بالا میاره. آیا میتونم قطره زینک سولفات رو داخل شیرخشکش قاطی کنم و بهش بدم؟ قطره آهن رو هم میتونم قاطی کنم؟ قطره آهن لیپوزوفر
- خلط چرکی
با سلام دخترم ۷ سالشه حدود ۱۰ روزه که سینه اش خلطی شده و سرفه های خلطی میکنه اما تب نداره ولی خلطش زرد است و دهانش هم بو میده .در این روزهای پر استرس همسرم او را دکتر نمیبره .قبلا که این طور میشد و تب هم نداشت دکترش شربت آزیترو مایسین میداد بهش ایا میشه بهش بدم .اگر جواب بله است چند سی سی بدم حدود ۲۰ کیلو .با تشکر
- شیر دهی
سلام پسرم یک ساله ونیمه دکتر واسه معده قرص دومپریدون۱۰ داده میخواستم بدونم از طریق شیرم بهش منتقل نمیشه نمیدونم به دکتر گفتم شیر میدم یانه واسه بچم ضرر نداشته باشه؟لطفا راهنماییم کنید
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
پسرم دوماه داره از دیشب تاحالا بی بینیش گرفته وسه چهاربار سرفه کرده تو خواب بدنفس میکشه چیکار باید بکنم
- پوست سر
با سلام دختر من 18 ماههشه و پوست سرش پوسته پوسته میشه انگار که خشکه. راهنمای می فرمایید که چه کاری باید انجام بدم. با تشکر
- سلام استامينوفن پارکید با استامينوفن ساده چه فرقی داره
- واکسن آنفلوانزا
سلام وقت بخیر آقای دکتر واکسن آنفلوآنزا لازمه برای کودک زیر ۲سال زده بشه ؟ چه مارکی و چن دوز ؟
- ادرار
سلام دکتر من پسرم ۹ ماهشه و الان چند روزه ک ادرارش بو میده اینجوری نبود علتش چی میتونه باشه سرماخوردگی هم داشت ک پلارژین و ازیترومایسین استفاده میکنه وقتی پوشک رو باز میکنم ادراره داخل پوشک خیلی زرد رنگه علت بو و زردی زیاد ادرار از چی میتونه باشه و اینکه اگه نیازی ب دارو هست بهم بگید تهیه کنم
- سلام نوزاد دختری دارم ۶ ماهه شربت دی سی رو چقد بهش بدم
- دلیل مدفوع آبکی نوزاد سه ماهه چیست
نزدیک به یک ماهه که کودک سه ماهه من مدفوع آبکی دارد.
- امروز پسرم ۲۱ ماهشه از روی میر کارش پدرش افتاد با سر … دوساعت بعد طبق عادت روزانه باید با شیر خوردن ب خواب نیرفت اما خودش گیج شد و خابید …. نگرانم باید چیکار کنم
- نوزادمافاویسم
سلام خسته نباشید نوزادما۴۵روزشه وفاویسم داره میخایم ختنه ش کنیم برای تسکین دردش نمیتونیم ازاستامینیوفن استفاده کنیم چه قطره یاشربتی برای تسکین دردش استفاده کنیم که براش ضررنداشته باشه باتشکر
- رشد کم دور سر نوزاد
سلام دور سر نوزادم هنگام تولد ٣٤ بود در يكماهگي ٣٦، دو ماهگي ٣٧ و سه ماهگي ٣٨ شده. الان دور سر نوزادم كمه؟ چيكار بايد بكنم؟

