Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان شیر خشک
سلام پسربچه ای ۲ماهه ۲۵ روزس دستشویی نمیکرد دکتر بردیمش شیر خشک گیگوز با قطره بی بی کر داد بعد اون مدفوع ک میکنه سبزه ایا علتش بخاطر ایناس ..ممنون
- زور زدن نوزاد و مدفوع نكردن در چند روز
سلام
زور زدن نوزاد و مدفوع نكردن در چند روز. كودك ٣٤ روزه ميباشد.
با تشکر
- استفراغ
سلام ... وقت بخیر ... بچه ام چهل و دو روزه اس نفخ داره و همش استفراغ میکنه شیر میخوره غلیظ بالا میاره هم شیر خشک آپتامیل و هم شیر مادر میخوره . لطفا راهنمایی کنید. ممنون.....
- از کجا بدونم نوزادم متابولیک نیست؟
جواب آزمایشی که از پاشنه نوزاد خون گرفتن هنوز بهمون تحویل ندادن من نگرانم.درواقع ۸ دی صبح شاعت ۹و ۱۵ دقیقه به دنیا اومده ۱۴ دی از پاشنه اش خون گرفتن.چون همه جا تعطیل بود واسه همون تاریخ ۱۴ دی خون گرفتن از پاشنه اش از کجا بدونم نوزادم متابولیک نیست؟سلام آزمایشی که از پاشنه نوزاد خون گرفته میشه متابولیک بودن نوزاد رو بررسی میکنه؟ یا فقط تیروئید نوزاد رو بررسی میکنه؟ سلام اگر نوزاد شیر بخوره و مدفوع کنه و رشدش تقریبا خوب باشه فقط زردی داشته باشه متابولیک محسوب میشه؟نوزاد میتونه با دستش انگشتمو بگیره،فقط چون جواب آزمایشی که از پاشنه نوزاد در هفت روزگیش خون گرفتن هنوز بهمون تحویل ندادن من نگرانم.درواقع ۸ دی به دنیا اومده ۱۴ دی از پاشنه اش خون گرفتن.
- شیربالا اوردن
- زیادی مصرف کردن قطره اد
سلام،به مدت ۱۵ روز اشتباهی به پسر سه ماهه ام چندبرابر قطره آ د دادم مشکلی براش پیش میاد ،نیاز به چکاپ خاصی داره یا آزمایش خاصی؟حال عمومی خوبه فقط یه کم کسل شده خوابالو شده
- ویزیت
سلام آقای دکتر وقت شما بخیر هرماه برای چکاپ پسرم مزاحم شما میشم این ماه با توجه به شرایط موجود ایرادی نداره مطب نیام قطره آدزیر میخوره پسرم و نان ۲ تقریبا هشت ماه و نیمه هست پسرم همون روال رو ادامه بدم تا به امید خدا اون طرف سال خدمت برسم .؟
- برفک دهان
باسلام نوزاد۵ماه دارم ک شیرخودم وشیرخشک استفاده میکند مرتی روی لثه هاش برفک میزند وقطره نیستاتین استفاده میکند.ایاراه پیشگیری دارد واستفاده مدام این دارو مضرنیست؟
- شیر پاستوریزه و شیر مادر
سلام آقای دکتر پسرم ۹ماه و ۱۵روزشه شیرمادر ميخوره و توی غذا و فرنی از شیر پرچرب جوشیده براش استفاده میکنم .شیر پاستوریزه رو همینجوری خالی هم توی فنجان میتونم بهش بدم ؟نیاز به جوشیدن داره ؟
- استفراغ بچه ۳ماهه
نوزاد سه ماهه که روزی دوسه بار شیری که میخوره پسش میزنه و شکل پنیری داره دوسه بار بردیم دکتر اما اثری نداشته
- آبله مرغان
24سالمه و تاحالا آبله مرغان نگرفتم ی دختر سه ماهه دارم و یکی از نزدیکانمون ب خونه ما اومدن ولی دوروز بعد پسرشون ب شدت آبله مرغان گرفت و حالا دخترم بعدازچندروز سرفه میزنه ایا ممکنه نشانه آبله مرغان باشه؟؟ اگرنوزاد سه ماهه ابله بگیره خیلی خطرناکه؟ کشنده نیست؟ پانزده روز دیگه هم واکسن چهارماهگی داره
- بی خوابی
نوزاد ۷۵ روزه خوابش خیلی کمه شبها ساعت چهار صبح میخوابه و جدیدا روزها هم نمیخوابه و هر ده دقیقه از خواب میپره جدیدا شبها هم گریه میکنه که قبلا گریه نمیکرد چکار کنم تا آروم شه تا میزارمش زمین گریه میکنه
- دلدرد و عفونت چشم
سلام پسرم ۴۳ روزه هستش و هم فاویسم داره هم سوراخ قلب چشم چپش عفونت داره صبح ها باز نمیشه روش کاملا چرک گرفته شده و دکتر پماد تتراسیکلین داده و هیدرو کورتیزن از اول تولد بوده هر هشت ساعت زدم اما بهتر نشده بدتر هم شده و دلدرد شدید داره شبخا فقط گریه میکنه و زور میزنه پودر اس امپرازون دادخ دکتر و دومتیدون و همینطور کولیک هم داره و رفلاکس و قطره بایولاکت هم استفاده میکنه اما همچنان درد داره
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر .از دیروز برای پسرم سرلاک برنج گفتید شروع کنم روزی ۲ ۳ قاشق .از ماه بعد هم گفتید سوپ بدم بهش.خواستم ببینم حریره بادوم رو کی شروع کنم براش؟توی خونه درست کنم یا اینم آماده رو تهیه کنم ؟
- شروع غذای کمکی
سلام آقای دکتر نوزادام تازه رفته ۵ ماه چه غذای کمکی میتونم بهش بدم .چه مقدار و چند وعده؟ممنون از شما
- تغذیه
سلام خسته نباشین تو هشت ماهو هستش یعنی ۱۸ میره تو نه ماه میتونم اب عدس با تخم مرغ و سیب زمینی بدم
- واکسن پنجگانه
سلام آقای دکتر. وقتتون به خیر. نوزادم به پروتئین گاو و تخم مرغ آلرژی داره. واکسن دوماهگی رو میتونه بزنه براش مشکلی نداره؟
- راه حل درمان کیست روی جمجمه پوست سر
سلام.پسرم ۶ماهشه یه کیست اندازه نخود سمت راست سرش پشت گوش داره اندازه ۸میلی متر.آیا بزرگترمیشود؟باید حتما جراحی بشه؟
- ویزیت
لطفا تاریخ باز بودن مطب را اطلاع بدید ممنونم
- خوب ننشستن دوقلو 9 ماهه
سلام خدمت آقا دکتر
ببخشید دوقلو پسر دارم تازه رفتن تو 9 ماه هنوز خوب نمیشینن همش دوست دارن سر پا باشن میشه
راهنمایی کنید ممنون

