Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نخوردن شیر
سلام پسرم الان دو ماهش است از سه هفتگی با گریه و یا اصلا شیر نمیخوره دکتر هم بردم براش دارو رفلاکس دادن ولی هیچ تغییر نیومده بالا هم نمیاره گشنش است وقتی براش میخوام شیر بدم نمیخوره نه شیر خودم رو نه شیرخشک تورو خدا کمک کنین من دارم افسرده میشم .
- کمک
سلام آقای دکتر دختر ۷۳ روزه ای دارم الان تقریبا ده روز است گرفتگی بینی دارد قطره سدیم کلراید زدم ولی خوب نشده بدتر هم شده سرفه هم میکند درست شیر نمی خورد تو رو خدا راهنمایی کنید خیلی نگرانم خواهشا ممنون از راهنمایتان
- شربت یا قطره
سلام ببخشید جواب شما برای من ارسال نشد برای نوزاد ۵ ماهه با شش کیلو و نیم وزن که دچاره ریفلاکس است، چقدر باید شربت یا قطره امپرازول بدهم؟
- سه ماهه
سلام نوزادم سه ماهشه دایمیتکون هر چند ساعت بهش بدم؟
- پرده گوش
ایاباجیغ زدن اطرافیان روی سرنوزاد پرده گوش نوزاد ممکن است که پاره شود؟یاباصدای زیاد آهنگ در مجالس؟علایمش چیست؟
- واکسن ؟
سلام خسته نباشید آنیسا فردا واکسن یک سالگی داره الان ۸/۶۰۰ وزنشه شربت آستامینوفن را ۴/۵ سی سی بدم؟
- کارنکردن شکم
- کم شدن ادرار
سلام وقت بخیر چن روزی میشه ادرار دخترم کم شده و رنگ ادرارش زرد مایل به قهوه ای شده به طوری که رنگش روی پوشک میمونه دخترم چهار ماهشه چکار کنم
- دیدن خون در ادرار بعد از ختنه نوزاد طبیعیه
- مدفوع نکردن
سلام دخترم یه ماه پیش ک ۴ ماهه بود دوبار مدفوع کرد حالت اسهال بعد از اون ن وزن گرفت ن مدفوع کرد فقط با شیاف و قطره بی بی کر مدفوع میکرد ک الان با وجود قطره هم مدفوع نمیکنه وزنشم اصلا ی گرمم اضافه نشده اینم بگم ک شیر مادر میخوره
- غذا
سلامآقای دکتر فرمودید سرلاک برنج با موز جدا جدا بدم اما نمیخوره جدا.اما ترکیب میکنم میخوره.حتما باید جدا بدم؟
- بیرون ریختن بدن
سلام خسته نباشید.. دخترم دو ماه اش است گلونش عفونتی شده میتوانم اموکسی سیلین بهش بتم یا خیر اگه چی مقدار ممنون
- باد معده
سلام پسر ۵ ماه و نیمم وقتی باد معده خالی میکنه بو میده . از شیر خودم هم تغذیه میشه ایا بده البته هر چهار پنج روز یه بار مدفوع میکنه
- تب
پسر من ۷ماه و دو روزشه.از صبح دچار بی قراری و تب در حدود ۳۷.۸ هست علائمی از سرماخوردگی نداره تبسنج میذارم به ۳۸ نمیسرسه ولی گرمه بدنش ممکنه مال دندون باشه؟
- گرمی
بدن وسر دخترم خیلی گرم تب نیست چکار کنم
- کج شدن پشت سر
سلام پشت سر نوزاد ۱۵ ماهه من به علت بد خواباندن تو رفته و نا متقارن شده دکترش از سه ماهگی میگفت خودش خوب میشه بهتر شده ولی هنوز هست ممنون میشم راهنمایی کنید
- تب کودک همراه سرفه
سلام آقای دکتر دخترم ۳سالشه وزش ۱۴ کیلو ۶ روز هست که تب همراه با سرفه داره روز چهارم تب اصلا نکرد ولی روز پنجم بازم تب کردو همراه با درد گوش الان دارم کوآموکسی کلاو هر ۸ ساعت ۵ سی سی میخوره شربت پلارژن کیدز هر ۸ ساعت ۳ سی سی نئوتادین هم شب ها ۲/۵ سی سی الان به مدت پنج روز هست که داره این داروهارو میخوره سرفه هاش بهتر شده ولی بازم تب میکنه تا ۳۸/۵ نمیدونم چیکار کنم خیلی نگرانم
- سلام دکتر جان دخترم رفته تو چهار ماه سرما خورده ما هم رفتیم داروخانه ب پزشک اونجا گفتیم یه شربت آموکسی سیلین 125 داد با یه قطره بینی احتیاج هست ببریمش گیش متخصص یا ن
سلام دکتر جان دخترم رفته تو چهار ماه سرما خورده ما هم رفتیم داروخانه ب پزشک اونجا گفتیم یه شربت آموکسی سیلین 125 داد با یه قطره بینی احتیاج هست ببریمش گیش متخصص یا ن
- مدفوع پیرو سوال قبلی
ازش آزمایش تیروئید هم ماههای اول تولدش ک یبوست داشت گرفتید تیروئید نداره یبوستسش برطرف شد با عوض کردن شیر خشک و تغییرش از نان به نان اچ ا
- مدفوع
سلام مدفوع پسر ۴۶روزم زرد و شله ایا طبیعی؟؟

