Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغيير شير خشك نوزاد
بإسلام. نوزادم رفلاكس و الرژي دارد.چه شيرخشكي مناسبه براش..چون شيرخشك اچ آ خورد إسهال شد.وشب خس خس سينه و ناله توخواب داشت.شيرخشك إي آر ميخوره ولي صورتش قرمز شده
- یبوست نوزاددوماهه
سلام خسته نباشیدپسرم دوماهشه شیرمادرمیخوره وروزی دوبارفقط هربارشصت تاشیرخشک میخوره نان اچ آ یک قبلاهاآپتامیل اچ آیک میخوردخوب بودولی الان پیدانمیشه ویبوست گرفته الان وفقط باتحریک مقعدی که وازلین وگوش پاک کن وداخل مقعدش میزارم مدفوع میریزه موقع دفع خیلی گریه میکنه وزورمیزنه ومدفوعش هم خمیری هست...آیاداخل شیرخشکش قندبندازم فایده داره؟؟میتونم بهش آب بدم ضرری نداره؟؟،دکترش گفت شیرش جزاچ آچون آلرژی داره چیزدیگه ای نمیتونه بخوره..
- عفونت گوش
داروی مناسب برای عفونت گوش میانی نوزادسه ماهه
- واکسن
سلام آقای دکتر امروز پسرم واکسن دوماهگی زده شیر خورد دوبار بالا آورده .ممکنه عوارض واکسن یا استامینوفن باشه؟
- اسهال و استفراغ
سلام آقای دکتر. پسر من 11 ماهه است و از بیماران شماست. حساسیت به پروتئین شیر و لاکتوز داره و پپتی جونیور مصرف میکنه. الان دو روزه اسهال و استفراغ داره. بیمارستان بردیم و نتیجه تست خون و مدفوع مشکلی نداشت. کمی بهتر شده منتهی هنوز اسهاله و شیر زیادی نمیتونه بخوره و غذا که میدیم بالا میاره. خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید. 09145755728
- وجود مو در چشم نوزاد
سلام وقت بخیر بنده پسر 2 ماه ای دارم که داخل یکی از چشم هایش یک تار موی نازک اما حدود 1 سانتی وجود دارد. این مو گاهی کاملا در وسط مردمک چشمش دیده می شود و گاهی اصلا دیده نمی شود. از آنجایی که این مو از چند روز اول بدنیا آمدنش وجود داشت. راهی برای در آوردن آن بلد نیستم ممنون میشم راهنماییم کنید. و اینکه وجو این مو در این مدت برای بچه مشکلی ایجاد نمی کنه؟ چون نه گریه ای بابت این قضیه داشته و نه ظاهرا اذیت میشه
- تب داشت قرص دیازپام ۲ ۱سوم بهش دادم الان عرق کرده واب دهنش میاد
- کولیک
کولیک درنوزادان ازچ زمانی شروع میشه وچه زمانی ب پایان میرسه.
- سرفه نوزاد 3ماه
آقای دکتر یه جواب به من بدید آقای دکتر دخترم سه ماهشه سرفه های شدید داشت تاجایی که حالت اوق زدن بهش دست میداد بردیم دکتر دو دوز آمپول اکسی کورت زد الان بهتر شده تو خواب سرفه نداره الان آزیترومایسین 100میخوره با پلارژین و قطره بینی با پودر امپروزل 5 الان سینه اش خلط داره چیکار کنم ؟ میتونم بهش به دانه و بارهنگ بدم که دفع بشه توروخدا خطته شدم از بس بردم دکتر
- شیر
باسلام وخسته نباشید ببخشید پسرم ازاول تولدش شیرنان مصرف میکردبعد ازیکسال خورده ایش دوسه مرتبه اسهال شدید گرفت تامتخصص اطفال براش شیر بدون لاکتوز یا یکیش ببلاگ ال اف وبیومیل ال اف مصرف میکرد واسهالش بندمیومد دیگه شیرنان بهش ندادیم همش ازهمین دوتاشیربهش دادیم باخوردنش مشکلی نداره فقط اینکه واسش ضررنداره وتاکی میتونه ازش استفاده کنه
- شکمش کار نمی کنه
سلام پسره من چرند روز دیگه دو ماهش چند روز بیمارستان بستری بود به خاطره زردی بهش شیر خشک اپتامیل دادن من هم او استفاده کردم البته اونجا شیر خیلی می دادن من همین کار ادامه بعد مدتی یبوست شد دوبار خوب شد بردن دکتر شیر زیاد می دی شیر کم کردم دوباره شکمش سفت شد شیر عوض کرد اپتامیل پیتی داد الا مد فو ش سبزه ده روزه شیرش عوض کردیم همش گرسنه سیر نمیشه الان چ کار کنم دوباره شیر عوض کنم
- واکسن
سلام وقتتون بخیر..سوال من این فرزندم واکسن یکسالگی داره باید امروز میزدم اما به علت آلودگی هوا بهداشت تعطیل بود ..گفتم ببینم چند روز تاخیر مشکلی ندارد
- مسکن دندان
با سلام فرزندمن ده ماه است و داره دندون در میاره و شب ها خیلی بدخواب میشه و سرش و فشار میده رو دیواره تخت، نیازه برای درد دندون دراوردن مسکن بخوره،روزی چند قطره؟ وزنشم ۸،۷۰۰۰
- سلام دکتر من دخترم معدش کار نمیکنه ۴۰ روزشه باید چیکار کنم
- پدی لاکت
سلام آقای دکتر. وقتی بچه آلرژی شد چند روز بهش پدی لاکت بدیم؟ هفت ماهشه
- لعاب برنج
باسلام نوزاد۴ماه ونیم دارم باوزن ۴۸۰۰باتوجه ب وزن کم چندروزه روزی ۳قاشق چای خوری لعاب برنج میدم.ایا تاثیری دارد؟
- آزیترومایسین
سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهشه وزنش هم هشت کیلو نیم است سرما خورده چقد شربت ازیتروماسین ۱۰۰ بهش بدم چند ساعتی؟؟
- اسپری بینی
سلام استفاده ازاسپری بینی نورمونیکس واسه نوزاددوماه نیم چندساعتی یک باراستفاده بشه ؟اگرازاسپری نورمونیکس به جای سالبوتامول استفاده بشه اشکال داره
- سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماه و دو روزشه خیلی اسهال بردم دکتر بهش شربت داده خوب نشده چیکار کنم
- کی ملاج خلفی باید بسته شود
با سلام نوزاد چهار ماهه دارم که ملاج خلفی هنوز بسته نشده باید چکار کنم

