Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
پسرم یکسال وچهل روزه هست یک هفته اسهال گرفته دکتر بهش پودر و orsونئو زینک داده.حالا پسرم اسهالش که خوب نشده وبشدت سوخته نمیدونم تو مدفوع عفونت داره یا اثرات دارو.ازمایش مدفوع دادم گفته مشکل خاصی نیست
- مقدار استفاده شربت سفیکسیم
دخترم ۳ سال و ۸ ماه دارو با وزن ۱۷ کیلو شربت سفکسیم هر چند ساعت و چند سی سی بخورد ؟ و چون تبش،قطع نمیشه تداخلی با پروفنی که میخوره نداره ؟
- ترک خوردن بینی
سلام ترک خوردن بینی در کودگان چگونه است و چگونه درمان میشود.
- بیهوشی دندان پزشکی
باسلام و احترام دخترم دوسالش هست و دکتر دندونپزشک میگه باید تحت بیهوشی دندوناشو درست کنه آیا کار درستی است ؟ و خطرناک نیست؟
- گیابند فرخه
سلام نوزاد پنج ماهه دارم رفلاکس پنهان داره دکتر قرص ازونیوم ۲۰ نوشته همسرم ازونیوم ۴۰ گرفته میشه بهش بدم وچه مقدار بهش بدم در روز نوزاد ۷ کیلو ممنونم
- دوز مصرف ازیترومایسین ۲۰۰
پسرم ۲۲ و ۸ سال هست میخواستم بدونم چه مقدار شربت بهش بدم
- گردن درد وگوش درد کودک 6ساله همراه با تب
سلام پسرم 6ساله هست چند روز تب شدید داره به همراه گوش درد وگردن درد علت چی میتونه باشه گاهی هم گلو درد داره نبش پایین میاد دوباره میره بالا اما گردن درد داره هنوز
- شیرخشک
سلام وقت بخیر. پسر ۴ سال و پنج ماهه دارم با وزن ۱۵ کیلو. طعم شیر پاستوریزه رو دوست نداره نمیخوره. ولی شیرموز پاکتی ها رو دوست داره. من بجای شیر پاستوریزه روزی دو لیوان شیرخشک آپتاکید پرونوترا برای بالای ۳ سال میدم. لازمه بازم ادامه بدم یا دیگه همون شیرموز پاکتی ها کفایت میکنه؟
- سرماخردگی
سلام خسته نباشید دکتر پسرم دو روز تب کرد بعدش ابریزش گرفته الان سه روزه ابریزش داره شدید و عطسه علایم دیگه ای نداره بی اشتهاهم هست بعد دارو میخوره بالا میاره ویتامیناشو میگم اقای دکتر میتونم بهش نئوتادین بدم اگه بله چند سی سی ۱۱ماهشه ۱۱کیلو هست ممنون میشم جواب منو بدین
- سلام پسرم یک سالشه تب داره با سرفه سفکسیم 100گرفتم براش ده کیلوه نمیدونم چقدر از شربت بدم یخوره
سلام یه پسر یک ساله دارم ده کیلوه از دیشب تب داره و سرفه از داروخانه شربت سفکسیم 100گرفتم براش چقدر بهش بدم از دارو
- گوش درد دو
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر
- بینی
سلام جناب دکتر گرامی سال نو مبارک ،آقای دکتر پسرم نزدیک 5سالشه گرفتگی بینی داره مخصوصا شب ها موقع خواب خیلی اذیت میشه اسپری مومتازون براش گرفتم ولی بی فایده ست ،گاهی آبریزش هم داره ولی بیشتر احتقان اذیتش میکنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- الرژی به پروتئین گاوی
سلام پسرم۷ماهشه حساسیت به پروتئین گاوی داره بهش آپتامیل اچ آ دادم که دوباره خس وسرفه داره ودیشب دوبارشکمش کار کرده وبدبود وآبکی بود الان بخوام شیرش عوض کنم چی بدم بهش توی خواب بیقراره من۷ماهه یک شب خواب راحت نداشتم بهش آپتامیل پپتی جونیور هم دادم ولی یه شب دادم نمیدونم اون بهش میسازه یا نه توروخدا منو راهنمایی کنید من خوزستانم ۳ماه بچم بردم دکتر ها نفهمیدن که حساسیت به شیر خشکش داره خودم باسرچ تو گوکل فهمیدم خواهش میکنم منو راهنمایی کنید واقعا از بیخوابی وعلائم پسر که اذیتش میکنه بریدم😭
- سرما
سلام دخترم ۳ سالشه سرماخورده فقط عطسه و ابریزش داره چی باید چ ساعتی و چند سی سی بدم
- موز و کنجد
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم از پایان چندماهگی میشه موز و کنجد به کودک داد؟ با تشکر
- سلام پسرم۱۸ماهشه الان حدود۸ماهه ک یبوست شدید داره هرچ دکتربردیم دارودادیم خوب نمیشه تیروییدش هم خوبه توروخدا بگین چ دارویی از همش قویتره ک بخرم خیلی دردمیکشه بزور شیاف دستشویی میکنه
- مکمل برای افزایش قد
با سلام خدمت اقای دکتر. برای افزایش قد در کودک پسر ۷ ساله چه شربتی معرفی میکنید.
- زبنک
درود خسته نباشید ، پسرم کارن ۵ سالش هست از مراجعین شما هستن وزنش ۱۶ کیلو هست لطف میکنید یه شربت زینک خارجی خوب معرفی کنید ، ممنونم که با حوصله جواب ما رو میدین.
- خواب
سلام اقای دکتر دخترم یکسال س ماهشه اصلا شبا خوب نمیخابه همش گریه میکنه وغلت میزنه بعد ک چشماشو باز میکنه بیدار میشه خوبه کلا از ۴۰ روزگیش دیگ شبا خوب نمیخابه بعدش باد شکمم هم خیلی میده بیرون
- سرماخوردگی کودکان
پسرم از ۳ مهر تب و ابریزش شدید بینی داشته یه دوره سیفکسیم خورده ده روز بعد بیماری دوباره تب کرد اینبار اموکسی سیلین دادن بهش هیچ اثری رو بینی ش نداره یسره با دهان باز نفس میکشه تا صبح خور خور داره از بینی بعد ده روز از اموکسی بازم دیشب تب چهل درجه کرده درد قفسه سینه و سرفه با همون ابریزش غلیظ بینی داره بردم متخصص اطفال فقط بهش قطره بینی و شربت استامینوفن داده چشمشم بخار میبنده رقیق

