Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سیترازم
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر دخترم یکسال داره سرماخورده عطسه ابریزش داره چندماه پیش ک سرماخورده بود دکتر بهش شربت سیترازم داد الانم میتونم بهش بدم؟ فقط نمیدونم چقد باید بدم
- یبوست نوزاد ٣٣ روزه
نوزاد ٣٣ روزه هست که حدودو ٥ روزه یبوست گرفته بعد بردمش پیش دکتر بهم شیافت داد نصف استفاده کردم یکبار مدفوع کرد الانم نزدیک سه روزه مدفوع نکرده .هی به خودش می پیچه زور میزنه از خواب بیدار میشه گریه میکنه .
- زینک سلفات ۱۰
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۸ ماهه باوزن ۸کیلو و۵۰۰ گرم دکتربرایش شربت زینک سلفات ۱۰ تجویز کرده نحوه مصرف دارو رونگفته میشه برام بگیدفقط گفته روزی دوبارچقدربایدبهش بدم
- موزدادن
سلام اقای دکتر امیرعباس اسهال داره میتونم بهش موز بدم چون نبردم واسه واکسن ۶ ماهگی نزده بخاطر مریضیش نبردم واکسن ۶ ماهگی نزدم هنوز خواستم ازتون بپرسم اقای دکترچون اسهال خشک میکنه
- خس خس سینه نوزاد سه ماهه
سلام نوزادم خس خس سینه داره ،انگاری ک خلط دارهعلت از چیس
- زردی نوزاد
سلام.دخترم در اول فروردین به دنیا اومد به روش سزارین چون بچه قبلی هم سزارین بود.در بیمارستان مشکلی نداشت ولی از چهار روزگی زرد شد زردی دخترم در ۵ روزگی با دستگاه از روی پیشانیش گرفتن ۱۲٫۵ بود که دکتر گفتن خوبه و نیاز به دارو نداره بعد مجدد ۹روزگی گرفتیم به همین روش۱۰٫۵ بود بعد در ۱۸ روزگی رفتیم متخصص که هنوز زردی داشت و دکتر آزمایش وریدی نوشتن که گرفتیم که توتال بیلی روبینش ۱۱٫۲ و دایرکتش ۰٫۴ بود و توتال تیروکسین ۱۰٫۴ و tsh 5.90 و free t4 هم ۱٫۷۸ بود الان هم که سی روزه هست زردی داره که یک دکتر براش یک چهارم قرص فنوباربیتال نوشته که مصرف کنه اما از عوارض قرص میترسیم .ممنون میشم که راهنمایی کنید که بدهیم بهش یا نه
- رفلاکس
سلام پسر هفت ماهه ام خیلی خیلی بیقراری میکنه ب خودش میپیچه شیر نمیخوره مگر اینکه خواب باشه یا اینکه چن ساعت از شیر نخوردن گذشته باشه اونوقت میخوره حین شیر خوردن شکمش صدا میده و سینه رو رها میکنه اشتها برای غذا خوردن نداره سرش رو ب عقب میبره حالت ترش کردن داره استفراغ نداره شبها تا صب چند بار بیدار میشه و بشدت گریه میکنه آزمایش ادرار سونوگرافی از کلیه عکس از قلب همه رو انجام دادیم مشکلی نداشته میگن رفلاکس داره رانیتیدین آمپرازول پدی لاکت استفاده کرده اثری نداشت داروهای کولیک هم کولیف استفاده کرده اثری نداره هرروز هم داره بد تر میشه وزن حین تولد 2و900بود الان7و950هستش شش ماهگی 7و750بود ایا کمبود وزن داره بنظر شما چ مشکلی داره و داروههای رفلاکس چی بهش بدیم ممنون
- رفلاکس
سلام اقای دکتر دخترمن ۷ماه خورده ای داره شیر میخوره یا سرلاک بالا میاره یکم بعدش چهاردستوپا رفتنی بالامیاره بعضی وقتاهم شیر میخوره عاروقشو گرفتنی میاره بالا رفلاکس داشت پودرو شربتشو میدادم الان خیلی وقته قط کردم شیرخشک arببلاک هم میخوره چیکارکنم الان دیگه ۸ماهش شد
- پسته
دکتر از چند ماهگی میتونم پسته رو پودر کنم به نوزادم بدم
- باسلام پسرم سینه اش خیلی خس خس میکنه ۸ ماهشه
پسرم ۸ ماهشه خیلی گلوش خس خس میکنه چ دارویی بهش بدم
- لرزش پای نوزاد
نوزاد سی روزه پاهاش برای چند ثانیه میلرزد
- دل درد و گریه بیش از حد دوماهه
یک و نیم ماه هست ک نوزادم بیش از حد گریه میکنه شب وروز و بخود میپیچه دکتر زیاد رفتیم نتیجه خاصی نداشت میگن بخاطر نفخ و گازهای معدست ولی من میترسم التهابات روده نباشه رود هاش خیلی سرو صدا میکنند دکتر ها فقط شربت دادن مثل کولیکس و... بچم عمرش دوماه هست گاهی یبوست هم داره. نمیدونم چ دارویی بهش بدم من عراق هستم و دکتر خوب نمیشناسم لطفا کمکم کنید.
- زینک پلاس
سلام من از داروخانه برا بچه یازده ماهه زینک خواستم برا اشتها بچه یازده ماهم شربت زینک پلاس که نوشته با زینک و ویتامین سی و ب کمپلکس حالا نمیدونم چه مقدار بدم بهش ؟ویتامین آد هم بهش بدم؟یا فقط همین چه مقدا؟؟
- گريه نوزاد ٦ ماهه
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد دخترمن موقعي كه خوابه و نصف خوابشو كرده يهو گريه ميكنه تا اينكه بغلش كنم آروم شه هر از گاهي اينجوريه دليلش چيه طبيعيه؟دخترم تو ني ني لاي لاي ميخوابه
- قطره ی آهن لیپوسفر
سلام من دو روزه که به دخترم قطره ی آهن لیپوسفر میدم و امروز رنگ مدفوعش قهوه ای تیره شده. مشکل از کجاست ؟
- یبوست نوزاد۳ماهه
سلام آقای دکترنوزادم تویه هفته دوباره یبوست میگیره الان چهارروزه شکمش کارنکرده کم شیرمیخوره شیرخودموبهش میدم
- کم وزنی نوزاد 2ماهه
سلام به همه اقای دکتر ببخشید دوست دارم بچم تپل بشه میتونم شیر اپتامیل پی دی اف بهش بدم رفلاکس یا یبوست هم نداره مشکلی نداره فقط دوشت دارم چاق بشه
- اسهال
سلام. پسر یازده ماهه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیرخشک آپتامیل پپتی۲ میخوره. دو تا دندون پایین داره. لثه ی بالاش ورم کرده. معمولا روزی ۲ تا ۳ بار مدفوع میکنه. الان دو روزه بعضی اوقات مدفوعش خیلی شله. یعنی یبار خوبه یبار شله. ممکنه آلرژی شده باشه؟ یا چیز آلوده برده باشه دهنش؟ الان دو شب هست که پدی لاکت شبی ده قطره میدم. تب هم نداره. علتش چیه؟ دارو دیگه چی بدم؟
- شیر خشک ترش کرده
خسته نباشید ببخشید پسرم 4 ماهه هست و الان شیر خشک که از دیشب مونده بود رو بهش دادن اندازه 40 میلی گرم خورده و الان چه کارهایی باید انجام بدم. ممنون میشم زودتر جوابم رو بدین.
- حساسیت
سوال آقای دکتر، نوزاد چهل روزه من به سفیکسیم حساسیت نشون داده...نوشتید باید آزمایش شود...عذر میخام آزمایش چی؟ میشه توضیح بدین؟ تشکر

