Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گاز معده
سلام وقتتون بخیر ببخشید من یه دختر سه سال و پنج ماه دارم که زیاد گلاب به روتون گاز معده دفع میکنه.وقتی که دنیا اومد کولیک بسیار شدیدی داشت که تا ۶الی۷ماهگیش باهاش بود بعد رفع شد...هیچ گونه علایم دیگری مثل درد و اینها نداره....میخواستم ببینم مشکلی داره اینقدر گاز معده(بادشکم)دفع میکنه ممنون از راهنماییتون
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر بچه من یک سالو سه ماه است سرماخوده بینیش گرفته سرفه شدیدی همراه چرک داره پلارژین هر هشت ساعت میدم به نظرتون اموکسی سیلین 125خوبه براش بدم
- اسهال خونی
سلام
پسرم دو سال و نیمشه. دو روز پیش تب و دل درد داشت اما از دیروز صبح تبش کاملا برطرف شده و استامینوفن هم بهش نمیدم اما اسهال میره و زور میزنه. اسهال رگه های خونی یا خونابه داره. دل درد هم داره. چیکار کنم؟
- مشکلات پوستی
سلام پسرمن ۲سال و ۴ماهشه،روصورتش یه لک سفیدافتاده میخواستم بدونم دلیلش چیه؟
- اااسهال
سلام دكتردخترم اسهاله شديده ك سوخته هربلافاصله بعد شير خوردنش اسهال ميشه چيزيم ندادم بهش فقط داروهاي سرفش از ديروز ك دارو دادم اسهالشم شروع شده داروهاش دكسترومترفان چرك خشك كن و زاتيدن قبلش به مدت ٣هفته اسهال بود ٥روز ميشد ك بهتر شده بود ديشب نان ال اف قطع كردم شيرsmaدادم امروز صب اسهالش شديدترشد
- حالت تهوع در ساعت طلوع افتاب
با سلام و عرض ادب، پسری دارم چهار و نیم ساله، دیروز وقت طلوع آفتاب در ساری شروع به بالا آوردن کرد و تقریبا هر نیم ساعت یکبار همینجوری میشد، نگران شدیم و ببيمارستان منتقل کردیم، دکتر گفت ویروس هست و یک آمپول تزریق شد، جالب اینجاست که تقریبا یک ماه و نیم پیش هم همین حالت تو شهر تبریز براش اتفاق افتاد اما اونجا هم دکتر گفت چیزی نیست و فقط ویروس هست، حالا علتش رو میخوام بدونم از چیه؟ عواقب بدی بعدا نداشته باشه یه وقت؟ چجوری میشه علت یابی کرد؟
- زینک سولفات
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسر من یک ماهه پیش کرونا گرفته بود و حدود نیم کیلویی وزنش کم شد. کلا از اشتها افتاده شما گفتید براش شربت زینک سولفات بدم الان اشتهاش خوب شده اما فقط شیر میخوره لب ب غذا نمیزنه دهنشو محکم میگیره و گریه میکنه دندون هاشم دو تا نیش بالا و کناری هاش نیش زدن تازه در اومدن. پسرم یکسالشه
- بیماری کودک
سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر.دخترم ۴ ساله شه سه روزه تب بالا داره و گلوش گرفتگی شدید داره سرفه و آبریزش بینی شدید حالت چرک ماننده.لطفا راهنماییم کنین.به پزشک دیگه مراجعه کردیم درمان نشده. ممنون
- اسهال خونی
سلام پسر دوساله ام چهار روز پیش تب کرد و اسهال داشت که تبش با استامینوفن هر ۴ ساعت کنترل شد. روز اول ۱۰ بار روز دوم و سوم ۷ بار اسهال داشت. امروز بعد دفع روان خون کمرنگی در پوشک دیده شده. آیا خطرناکه؟ چکار باید بکنم؟
- اواراس
سلام خسته نباشید اقای دکتر من دخترم اسهال داره اواراس با طعم سیب دکتر تجویز کردن نمیخوره میتونم اواراس با اب سیب یا اب میوه طبیعی قاطی کنم که بخوره؟؟؟
- جایگزین قرص بجای شربت
سلام پسرم جلو درد داره و تبم کرده ۵ سالشه چی بهش بدم تا خوب بشه قرص بجای شربت باشه چون شربت نمیخوره
- اترزی مری
سلام اقای دکتر پسر من دو سال دو ماهش هس بدو تولد ب دلیل اترزی مری ک داشت جراحی شد دو ماه پیش هم اندوسکوپی شد ولی خیلی تب و سرفه داره یعنی ماهی ی بار با این علائم و استفراغ بستری میشه میشه لطف کنین بگین باید چ کارهایی انجام بدم ک سیستم ایمنی بدنش قوی بشه ؟؟؟؟؟؟؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر من 1سال و دوازده روزه هستش سرماخورده بهش آزیترومایسین 100داذم 5روژ ولی بازم سرفه های خلط دار داره پلارژینم میدم حالا به نظر شما سفکسیم 100بدم بهش یا نه وزنشم 12کیلوهستش
- سلام پسرم ۹ماهشه دوروزه میبینم زبونش یکم بنفشه
- خر خر کودکان
سلام ،آقای دکتر دخترم ۵ سالش هست ،سرما خوردگی بهتر شده ولی شب ها موقع خواب خر خر میکنه و انگار روی سینش خلط هست قبل از خواب ،تا قبل از مرخصی این طور نبود ،سه دوره ام آنتی بیوتیک خورده،از قطره بیتی ام استفاده میکنم
- خمیازه کشیدن پسر پنج ساله در خواب
سلام پسرم پنج سالشه وقتی خوابه خمیازه میکشه دلیلش چی میتونه باشه
- بیقراری و بی خوابی
سلام.ممنون از زحماتتون.برادرزاده ای دارم دو ساله.بسیار شیطون و بازیگوش است.البته والدینش به این کودک ویتامینهای مختلف میدن که نمیدونم آیا نیاز هست یا نه.در سن یک سالگی دکتر این کودک شربت استقودوس برای کودک تجویز کرد که کمی انرژی کودک کم میشود و خوابش تنظیم شده بود.الانم والدین شروع کردن دوباره این شربت رو به کودک میدن.خواستم بپرسم اشکالی نداره که این شربت رو به کودک میدن.ممنون میشم اگر پاسخ منو بفرمایید
- رشد کودک
با سلام و عرض ادب خدمت شما کودک من امروز که شش ماهش تموم شده قدش ۶۹
وزنش ۷۸۰۰
دور سرش ۴۳ هست وزن موقع تولد ۳۲۰۰
قد ۴۸
و دور سر ۳۳ آیا نرمال است؟ - چه کنم؟
باسلام. دختر3/5ساله ام یکی دوماهه که روی مبل دولاشده وخودش روبه مبل میکشد. یاطاق باخوابیده وبادست روی آلتش میکشد. خیلی هم بعدازآن عرق میکند. علت چیست وچه بایدبکنم؟ممنون میشم که سریعتربه سؤالم پاسخ دهید. باتشکر
- خروسک
آقای دکتر ببخشید پسرم خروسک گرفته از اول تب میکرد بعداز سه روز تبش قطع شده اما سرفه های خروسکی و صداش گرفته چی شربت بهش بدم دکتر هم بردم اموکسی کلا برم هگذین کتوتفین دادن اما تغیر نکرده

