Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم واکسن ۴ماهگیش امروزبود چون سرماخورده میتونم چندروزی نزنم مشکلی نداره
- رفلاکس
سلام, آقای دکترممنون میشم علایم رفلاکس رو بگید,
- واکسن هجده ماهگی و سرماخوردگی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دختری یک ساله و نیمه دارم که سرما خورده است و باید واکسن بزند باید واکسن بزنم یا صبر کنم
- سرماخوردگی نوزاد شش ماه و نیم
سلام اقای دکتر پسرم شش ماه و نیمشه.. دیروز تب خفیف داشتن... امروز ابریزش بینی و بعضی موقع ها سرفه... چی براشون تجویز میکنین؟
- نگرفتن سینه مادر
با سلام وقتی دخترم 8 ماهه بود بیماری تب مالت گرفتم و دکترم گفت تا دارو مصرف میکنی نوزاد را شیر نده پس از دو ماه الان بهبود یافتم ولی جهت شیر دادن دختر 11 ماهه من دیگر سینه من را به هیچ وجه حتی در خواب نیز نمی گیرد چه راهکاری پیشنهاد میکنید حتی سر سینه را شیرین کرده ام......
- علت جیغ خردسال هفت ماهه و جمع کردن پاهاش در خواب
- رفلاکس
سلام دکترخداقوت ایاقطره کولیکیدبرای رفلاکس نوزاده؟
- ریفلاکس مخفی نوزادان
سلام، نوزاد ۲ ماهه ای که ریفلاکس مخفی داره که مدام دستهاشو مشت میکنه و ماهاشو تو شکمش جمع میکنه و با حرص شیر میخوره البته این حالت با خرص شیر خوردنش بیشتر شبها است شیرخشک هم گاهی در طول روز بهش داده میشه تا حالا نان بوده به پزشک مراجعه کرده بی بی لاک بهش داده میشه با صدای بلند گریه میکنه و خیلی دیر آروم میشه، قطره ضدنفخ و شربت گریمچیر بهش داده میشه خیلی تاثیر نداره و اخیرا پودر مترانیدازول برای ریفلاکس داده میشه وضعیتش رو خیلی بهتر نکرده طریقه خوابیدنش رو هم سرش رو کمی بالاتر از بدنش قرار داده میشه خواب عمیق نداره میخاستم راهنمایی کنید چکار باید کرد چه دارویی براشون استفاده بشه که وضعیتش رو بهتر کنه؟
- واکسن
سلام وقت بخیر، به فرزندم برای برفک دهان نیستاتین میدم، باید شنبه واکسن چهارماهگی بزنه، تداخل نداره مصرف نیستاتین با واکسن؟
- شله زرد
سلام آقای دکتر شله زرد و غذاهایی مثل این رو از کی میتونم به پسرم بدم؟
- قطره ادزیر
سلام دکتر برای دخترم قطره ادزیر نوشتید 6ماه و هفده روزشه ک اومد گوششو براش سوراخ کردین داروخونه نوشته روزیپنج قطره درسته؟
- اسهال نوزادواستفراغ نوزادهفت ماه
سلام نوزادهفت ماه دختري داريم باوزن ٨/٣٠٠دوروز دچاراسهال شديد ودربعضي ازساعات خصوصا شبهاتب مي باشدواحساس ميكنيم داره دندان بيرون مياره،دوباره به دكترمراجعه كردم كه دكتراول تشخيص ويروس ودكتردوم تشخصيص حساسيت به شيرخشك گاوي (اخه ببلاك اي ار وببلاك ٢رومخلوط بخاطررفلاكس ميخوره)وبهش شيرسوياداده وبهش پدي لاكت هم ميديم واستامنيفون براي تب كه تعداددفعات اسهالش ازده باربه پنچ باررسيده دراين سه روز ولي امروزصبح يكبارساعت ٤صبح وبارديگرساعت نه صبح دچاراستفراغ شدكه درمرحله دوم استفراغ مايع زرد رنگ ازدهانش خالي شد البته چندساعت بودكه تقريبا چهارساعت چيزي نخورده بود كه استفراغ بصورت مايع زرد رنگ زده ميخواستم نظرتون بهم اعلام كنيدنميدونم بابدچكاركنم.
- شربت زینک
براپسر پنج ماهه ام دکتر شربت زینک داده روزانه ۵ سی سی الان بیست روز مصرف میکنه براش ضرر نداره
- سرررف
سلام دکتر پسر ۴ماهه سرفه بدون تب داره کمی خلط و خرخر گلو چی بدم بهش؟؟درضمن یه گردی اندازه گردو رو لپش خشک شده چی بزنم براچیه خوبم نمیشه
- با سلام. پسر من 2ماه و 20 روزش هست. قطره آد رو با 1.5 ماه تاخیر برای اون شروع کردیم. در مراجعه به یکی از متخصصین اطفال گفتن برای جبران این تاخیر میتونید یک کپسول ژله ایی ویتامین دی رو بریده و محتویات اون رو برای یک بار زیر زبون نوزاد بریزید. با توجه به اینکه مصرف دوز بالای این ویتامین باعث مسمومیت میشه می خواستم بدونم برای نوزاد من خطری نداره؟
- غذای کمکی
سلام خسته نباشی نوزاد ۵ ماه دارم ازشیر خشک تغذیه میکنه یک ماه فقط شیر مادر خورد الان شیر خشک ببلاک یک میخوره شیر به نظرم کم میخوره یعنی طبق اون چیزی که پشت شیرخشک نوشته نمیخوره هر سه ساعت سه واحد میخوره اگه زودبه زودم شیر بدم نمیخوره مولتی ویتامینم میدم ولی خیلی کم لشتها هستش واسه واکسن چهارماهگی برده بودمش وزنش ۶۳۰۰ بود موقع تولد ۳۵۰۰ بودچیکار کنم ؟
- عفونت چشم کودک
سلام چشم پسر 4ماهه بنده عفونت کرده ،قطره باکتی ماید10واسش خوبه
- سرما خوردگی نوزاد ۶ماهه
بچم سرما خورده بینیش بنده و سینش هم خس خس میکنه وسرفه هم میکنه چی خوبه بدم بهش؟
- سيب
خارش چشم و صورت بعد از خوردن سيب يعني الرژي داره؟
- برامدگی سر نوزاد
سلام نوزاد ده روزه داریم اندازه دو بند انگشت روی سر نوزاد مان بالا ویا قوز شده که زیرش نرم مثل آب نگرانیم علتش چیه ایا خوب میشه یا به دکتر مراجعه کنیم لطفا جواب بدید اگر به دکتر مراجعه کنیم به چه تخصصی مراجعه کنیم

