Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی کودکان
سلام دخترم ۵ساله اش خروسک گرفته صداش خیلی گرفته سرفه های خشک داره تب داشت بالا میاورد دکتر بردم ازیترو ۱۰۰ داد ۸ سیسی وشربت گایافنزین هر ۸ ساعت ۵ سیسی دگزامتازون نصفش زد ولی خوب نشده میشه اگرنیاز داروی دیگه بدید ۱۵ کیلو دخترم
- فرم سر
سلام پسر یکسال وچهارماهه ای دارم ک ازابتدا فرم سرش خربزه ای بود عادت داشت همش ب پشت سر میخوابید الان پشت سرش کلا صاف شده آیا راهی برای گرد شدن سرش هست
- در رابطه با کودکان
سلام من دخترم سه شب تب کردبعد شب سوم دوباربالا اورد بعدازصبح سه بارمدفوع کردداخل پوشکش خون بود ممنون میشم راهنمایی کنیددخترم هفت ماهه است
- کم اشتها
سلام خدا قوت دخترم یک سالشه به گفته شمافقط قطره آدزیر میدم شیر خودمو میخوره میلی به غذا نداره وزن وقدش نرماله میشه یه شربت برا اشتهاش وتقویت ایمنی بدنش معرفی کنید
- سرماخوردگی
سلام و عرض ادب پسر من دو سالشه الان سه روزه سرماخورده دکتر برپم شربت پلارژین و آزیترومایسین داد و آمپول دگزا زد ازدیروز نفس زدنش خیلی تندشده شکمش خیلی بالاوپایین میرم یه جور خاصی انگار نفس میکشه چیمار کنم
- لطفاً راهنمایی کنید
سلام آقای دکتر بچه من هفت سالشه سرما خورده بود بردمش دکتر ضربان قلبشو گوش دادن گفتن ببرین متخصص قلب بردیم گفتن قلبش سوراخ داره سه ماه دیگه بیارین آنژیو ولی دیگه نگفتن بیارین ای خطرناه لطفاً راهنمایی کنید ممنون.
- چهاردستوپارفتن
سلامکودک۷ماههایدارمکهچهاردستوپامیرهکهدرحیناینکاریهپاشزیرشموندوگریهکرد،حالاوقتیمیخوادچهاردستوپابرهبعضیموقعهاپاشزیرشگیرمیکنه،ایااسیبدیده،ممنون
- مدفوع سفید
سلام. مدفوع بچه ۲ سال و ۴ ماهشه کرم رنگه... ازمایش مدفوعش rbc۲ -۳ ...wbc ۱-۲ آیا نگران کننده است؟ کیدی لاکت زینک میخوره چون اولش اسهال داشت ببخشید الان یبوست یا ترکیب ابکی و سفت هست مدفوعش... لازمه پود کیدی لاکت رو ادامه بدم
- اسهال واستفراغ
باسلام واحترام دخترم یک سال ونیم دارد ۴ روزه اسهال داره دو روز اول استفراغ پیش دو تاپزشک متخصص ویک پزشک عمومی بردیم. دکتر جان الانم کف دوتا دستش زرد شده ،هیچ غذا نمیخوره وبی اشتها هست .خواهش دارم بنده را راهنمای بفرماید
- اسفراغ بعدازواکسن۶ماهگی
سلام دخترمن امروز واکسن ۶ماهگی براش زدیم چندبار بالا آورده چیکاربایدکنم
- سرماخوردگی
بچه من یک سالشه و عفونت ریه داره وخلت هم داره وکلش میکنه وسینش صدامیده گلوش هم وقتی میخنده صدامیده اگه خشک کن آموکسیسیلین۱۲۵بدم خوبه
- آبله مرغان
سلامپسرم ۱۱سالشه آبله مرغان گرفته دهنش روی لبهاش هم تاول زدا و درد داره و نمیتونه جیزی بخوره دکتر بردم شربت پروپتازین با قرص استامینوفن و پماد الوویر داد برای تاول های دهنش چیکار کنم واینکه امروز چهارمین روزه تا چندروز انتقالش هست
- اسهال کودک
سلام دخترم 7ماهه هستش و اسهال داره این چند روزی میشه که اسهال داره،ایا میشه از پودر او ار اس بدم اما روش استفاده رو نمیدونم.
- سرفه کودکان
سلام دخترم دو سالو ده ماه داره الان ۳ روزه اولش سرفه خشک بود الان سرفه شدید داره ولی خلط دار طوری که تو خواب نفسش بند میاد بعضی وقتا خودم یه شربت سرماخوردگی هم برای سرفه هست گرفتم وشربت آزیترومایسین هم هیجا ندارن چیکار کنم آقای دکتر چه دارویی بهش بدم خوب بشه
- تب بدون علت
سلام آقای دکترپسرم چندماه پیش تب ۴۰درجه بدون علت داشت سریع بردیم بیمارستان آزمایش دادن گلبول سفیدخونش بالابوده ولی آزمایش ادراروعکس سینه وایناش نرمال بودوهیچ علاعمی نداشت سه روزبستری شدداروگرفت مرخص شی ولی برام جای سوال بودچرااینجوری شدلطفامیشه توضیح بدیدهمش میترسم دوباره تکرارشه فقط گفته بودن باکتری توی خونش هست
- بی اشتهایی
سلام وقت بخیر دختر یکسال و ده ماهه ای دارم که اصلا اشتها نداره وزنش ۱۰کیلو باتوجه به اینکه یکسال و نیم ۱۱.۵کیلو بود رشد منفی داره زینک هم دادم اشتهاش رو باز نمیکنه بنظرشما چه دارویی بدم که وزنش بالاتر بره و اشتهاش باز بشه از شیر مادر تغذیه میکنه خواستم راسیپ بدم گفتم نظرشما رو بپرسم ممنون که وقت میگذارید و پاسخ میدهید
- کمبود الدولاز
سلام خسته نباشید در آزمایش خون پسرم میزان الدولاز ۲.۷ زده شده آیا بدا کودک دوساله نگرانی داره؟
- دومپریدون
سلام آقای دکتر برای رفلاکس دختر۳۵ روزه م دومپریدون تچویز کردن،چند روز طول میکشه بهتر بشه؟وزنگیری هم کن بوده.ممنون از شما
- شب ادراری
با سلام من دختر دو سال چهار ماه دارم که از بیست ماهگی از پو شک گرفتم مشکلی نداشته ولی الان دو هفته که شب ادراری داره علتش چی هست
- سلام وقت بخیرپسر۴ ساله دارم تب کرده فابیسم هست اش میگم شربت پروفین بدم مشکلی نداره.استتامینوفن تب پایین نمیاره

