Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خون دماغ
سلام آقای دکتر پسرم چند روز پیش حساسیت گرفت آبریزش بینی داشت حالا دو روز هست که شب ها خون دماغ میکنه میشه که از حساسیت باشه چکار کنم دیگه خون دماغ نکنه ممنون از لطفتون
- معده درد
دخترم 11ساله است و چند روزه زیر شکم درد زیاد میگیره اما لحضه ای و خوب میشه. دوباره درد میگیره
- قطره دایمتیکون
آیا دادن قطره دایمتیکون به نوزاد دوماهه هر ۸ ساعت نیم سی سی مجاز است؟ استفاده روزانه مشکلی ایجاد نمی کند؟
- چگونگی استفاده از آموکسی سیلین ۱۲۵به کودک
سلام خسته نباشید پسر من ۱۶ ماهه است به دلیل بی اشتهایی وتشخیص التهاب گلو دکتر آزیترومایسین و دیفن تجویز کردن داروش تموم شده فقط آبریزش چرکی بینی داره میتونم آموکسی سیلین ۱۲۵ بدم و مقدار هم لطف کنید بگید
- خمیازه مکرر و بسیار زیاد کودک زیر ۵سال
وقت بخیر ،پسرمن ۴سالشه و مکرر و تقریبا هر ۱۰ اای ۲۰ثانیه خمیازه میکشه حتی وقتی که از یه خواب طولانی بیدار میشه هم همینطور و پیوسته خمیازه میکشه،لطفا راهنمایی کنید.
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر دخترمسه سالشه بهش ستادین دی دادم 5سی سی اشکال کنداره علائم سرماخوردگی داشت؟
- دختر من حدود ۷ سالشه و عفونت ریه داشت و بهش آنتیزبیوتیک دادم الان باز’میبینم خس خس’میکنه موقع خواب
- درد سینه دختران
دخترم ۱۰ سالش دوروز پیش گفت نوک سینم درد میکنه دیروز دیدم ورم کرده اندازه نخود باید چیکار کنم سینه سمت راست
- پسر
سلام پسر ۳ ساله دارم ابریزش بینی و سرفه میکنه میخوام ازیترومایسین بهش بدم چه دوزی و چه مقداری بدم
- استفراغ
سلام ببخشید من بچم وقتی خیلی گریه میکنه استفراغ میکنه باید چی کار کنم
- پوسیدگی دندان
باسلام آقای دکتر پسرم دوسالشه دندان های بالاش چهارتاش پوسیده شدن وریختن زیرچشمش ورم کرده میبرم دکتر دندان پزشک میگه باید بیهوش بشه ترمیم وبکشیم ده ونیم کیلو وزنش اطرافیان میترسونن میگن خدایی نکرده به هوش نمیاد .نمیدونم چیکارکنم.تردید دارم ومدام دراسترس هستم لطفا راهنمایی بفرمائید. ممنونم
- میزان مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای ۴ ساله
پسرم ۴ سالشه و ۱۳ کیلو دکتر براش آزیترو ۲۰۰ نوشته میزان مصرف رو نگفته فقط نوشته هر ۱۲ ساعت لطفا منو راهنمایی کنید چند سیسی بدم و هر چند ساعت
- شوره سر
سلام آقای دکتر پسرم 17 ماهشه شوره سر گرفته چیکار کنم؟
- واکسن
سلام آقای دکتر،وقتتون بخیر دخترم ۱۸ ماهشه و من از تب بالای واکسن ۱۸ ماهگی خیلی میترسم.از طرفی خیلی بد داروئه و درست و حسابی دارو نمیخوره و بالا میاره و گریه میکنه.میتونم بجاش هر ۴ ساعت شیاف استامینوفن بزارم؟ و اینکه شربت ایبوپروفن رو میتونم بهش بدم؟
- مسکن نوافن برای شیردهی
سلام من دندونمو کشیدم خیلی درد دارم دخترم ۱۸ ماهشه ولی شیر خودمو میخوره میخاستم بپرسم اگه کپسول نوافن بخورم ضرر دارد واسه دخترم ؟
- گلو درد
سلام آقاي دکتر دخترم 22ماهشه و گلو درد داره آب دهانش را نمبتونه قورت بده و تب ميکنه تبش کم و زياد ميشه وزنش 10کيلو 500 هست.بردمش دکتر گفتن هر 6ساعت 5 سي سي شربت استامينوفن و کوآموکسي کلاو 457 5 سي سي هر 12ساعت .آيا مقدار تععين شده داروها با توجه به وزن و سن بچه مناسب است؟؟زياد از حد نيست کوآموکسي کلاو 5سي سي؟؟؟
- چرک خشک کن
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم دوسال و چهارماه هست چند روز سرماخورده پلارژین و سیتریزین میدم الان بینیش مخاط زرد داره سرفه های صدادار میکنه ولی قفسه سینس موقع تنفس صدا نداره به نظرتون باید انتی بیوتیک یا چرک خشک کن بدم بهش؟شما چی تجویز میکنید وزنش۱۱کیلو هست نزدیک یک هفته هنوز خوب نشده تب نمیکنه
- سرفه خشک
سلام دخترم ۳ سالش چند روز پیش تب بالا داشت ۳ روز الان تب قط شده ولی سرفه خشک اذیتش میکنه
- آیا برگشت تب بعد از ۶ روز از قطع تب طبیعی است در کودک ۶ ساله
- سلام وقت بخیر پسرم هفت ماهشه رفلاکس داره بهش نکسیوم میدم قبلا شیر خشک اپتامیل میخورد الان بهش گیگوز دادن نمیدونم چرا یک هفته هستش تو خواب این ور اون ور میشه گریه میکنه هر یکساعت یکبار، مقعدش هم دونه های قرمز زده،

