Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه شبانه
با سلام.کودک سه ساله ی سرفه ی شبانه شدید داره .بردم دکتر سفکسیم و کلرفنیرامین دادن ولی اصلا تاثیری ندارد.لطفا راهنمایی کنید
- کبودی کف پا نوزاد چهار ماهه
سلام خسته نباشید پسرم چهار ماه ام بعضی وقتا پاهاش کبود میشه علتش چیه
- تب
سلام بچم ۵سالشه دوهفته اسهال شده حالا از دیروز تو مدفوعش قطره قطره خون میاد حتی دفه ی آخر خون لخته مدفوع کرده صورتش خیلی ورم کرده دهنشم آفت زده چیکار کنم خواهشا راهنمایی کنید ۳تا دکتر بردم نفهمیدن آزمایش هم نبردم چیکار کنم
- سونو
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یکسالشه پای راستش برجستگی داره دکتر سونو کرد گف احتمالا فتق باشه نگرانم ینی چی میشه ؟ عمل نیازه یا چی ممنون میشم جواب بدید
- تب مداوم
باسلام پسر يازده ماهه اي دارم ك دوشب است تب مداوم ٣٨تا٣٨/٥دارد هر٦ساعت به او استامينوفن دادم قطع شد و بعد از هر ٦ساعت مجدد تب دارد لطفا راهنمايي بفرماييد چه كنم
- دل درد کودک
سلام وعرض ادب یه 3 -4 روزی هست دخترم که 4 سالش هست میگه دلم درد میکنه و بی غذا شده و همیشه شیر کیسه ای هراز بهش میدادیم که خیلی دوست داشت ولی از غذا وشیر خوردن افتاده و هی میگه شکمم را بمالید چه کار کنیم بزرگوار
- بوی تند عرق دختر 6ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر
ببخشید یه سوال داشتم..
من یه دختر 6 ساله دارم که از حدود یک سال پیش عرق زیر بغلش بوی تندی میده. زیاد سرما میخوره و عفونتهای شدید گلو زیاد داشته.
از وقتی اینطور شد که لوزه هاش یه خرده بزرگ شد....
میشه راهنمایی ام کنید دلیل و درمانش را. ممنون - واکسن
با سلام واکسن پره ونار برای کودک چند مرتبه باید تزریق شود؟
- وزن کودک
سلام وقت بخیر. پسر ۶ ساله دارم با وزن ۱۶ کیلو. آلرژی داره و لوزه هم داره که دیدید فرمودید فعلا نیاز به عمل نداره. وزنش کمه؟ برای وزن گیری چی میتونم بهش بدم؟
- دستور مصرف بروفن
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم تب داره بردم دکتر دستور مصرف بروفن نگفته میشه لطف کنید بفرمایید برای کودکم که بیست کیلو و نیم وزن داره به چه مقدار بروفن استفاده کنم .
- تب
سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بپرسم پسرم ۱۴ ماهشه وزنش ۱۱ کیلو هست تب داره استامینوفن پاراکید بهش دادم تبش پایین نمیاد چکارکنم
- عفونت چشم
سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر. دخترم ۶ سال و نیمشه.از چشمش ترشح زرد رنگ میاد بیرون و کمی هم انگار چشمش متورم شده.نمیدونم از چیه،سرما هم خورده تازه.ممنون میشم راهنماییم کنین که چی استفاده کنم براش که خوب شه.توی خواب هم ترشح داره چشمش و خشک میشه ترشحات و براش آزاردهندست.برای سرماخوردگیش هم لازمه آنتی بیوتیک استفاده کنه ؟زنده و موفق باشین
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر ببخشید دخترم ۴سال و سه ماهشه تازه سرما خورده کمی حدیثه میکنه و آبریزش بینی با رنگ سفید داره میخواستم شربت پدیزان بهش بدم نمیدونم چند میل بدم بهش ممنون میشم راهنمایی کنید
- شربت سرفه
سلام اقای دکتر پسر 21 ماهه دارم که امیکزون گرفته دکتر دارو داده و میخوره ولی یه شربت سرفه گفته بودن که باعسله ولی پیدانمیشه میخواستم بپرسم چه شربت سرفه ای و چند ساعت یه بار چند سی سی بخوره؟چون دکترش تا چهارشنبه نیستن
- تداخل دارویی لوبل و شکم درد
سلام وقتتون بخیر پسرم سه سال و نیمه از بچگی لوبل مصرف کرده تازه یک هفته میشه دارو قطع شده چند روز پیش سرماخوردگی گرفت تب کرد یک روز با شیاف کنترل کردم خوب شد بعدش از دیروز گاهی میگه شکمم درد میگیره مثلا هر یکساعت غذا هم بالا آورد بردم گیل شبانه روزی گفتن همون ویروس هست بهش شربت فاموتیدین داد ولی روی شکم دردش تاثیری نداره همچنان دل پیچه میکیره اما دیکه بالا نیاورده گفتن چون لوبل مصرف میکرده داروی شکم درد نمیتونه بخوره الان چی میتونم بهش بدم شکم دردش قطع بشه
- بد غذایی شیرخوار
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسر من 8ماهشه وزنشم حدود 10 کیلو هست از شیش ماهگی ک من غذای کمکی براش شروع کردم اصلا نمیخورد هیچ علاقه ای نداره به غذا تا میخام قاشق بزارم دهنش یا با دست بدم صورتشو بر میگردونه و دهنشو محکم میگیره که بهش ندن شیرخوردنش خوبه شیرخشک نان2 میخوره نمیدونم چیکار کنم که غذا بخوره سر هر وعده من حدود نیم ساعت یک ساعت باهاش بازی میکنم ک هر موقع دهنش باز شد سریع یک لقمه غذا بزارم دهنش وقتی هم که توی دهنش میزارم اوق میزنه با زبونش هل میده بیرون
- مولتی ویتامین
سلام واحترام. تسلیت شهادت عزیزان ملت خدمت شما... مولتی ویتامین روبعدازخوردن شیرخشک میدم به پسرم اشکال نداره؟ یک سال ودوماهش
- بوسه فرشته
روی پیشانی لک داره پسرم 2 سالشه خیلی دارم اذیت میشم از اطرافیان میخوام لیزر کنم میخواستم بدونم مطب شما این کار انجام میشه
- تب بعدازتزریقواکسن
سلام آقای دکترمن امروز واکسن ش ماهگی دخترمو زدم شب تب کرد هز۴ ساعت استامینوفن دادم ولی باز دمای بدنش بین ۳۷تا۳۸بالاپایین میشه.چیکارکنم ؟
- قرمزی دور ناف پسر بچه بیست ماهه
با سلام.پسرم چند روزه تا دست ب نافش میزنی عکس العمل نشون میده تازگیا نافش قرمز شده .دفع مدفوع روزی یک بار عادی داره.تو حموم داخل تشت میشینه ممکنه داخل تشت ادرار کنه و عفونی بشه؟با تشکر از پاسختون

