Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن
سلام آقای دکترخسته نباشید ..دخترم تازه رفت 18ماه بهداشت گفت واکسن 18ماهگي فعلان نداریم میخواستم بدونم واکسنش چندروزديربشه مشکلی پیش نمياد.ممنونم
- ترس از ادرار
سلام دختری دلرم دوسال و ده ماهه مشکل چسبتدگی لابیا داشت رقع شد بلافاصله مشکل یبوست بهم زد دکتز گوارش شربت peg400 داد مصرف کرد جواب نداد پودر پیدرولاکس مصرف کرد یک بار تونست مدفوع کنه مجدد مدفوع نکرد شباف لستفاده کرد بعد از شیاف مجددا ترس از ادرار گرفت میگه دارم ولی انجام نمیده بعد از کل بهش فشار اومدن هر حایی باشه تخلیه می کنه چکار کنم ؟
- ازیترومایسین
وزن۲۰کیلو و ازیترو ۲۰۰
- تل شدن بچه
سلام دخترسه ساله دارم که داعم همه چیز درگلویش گیرمیکنه تل میشه گلودرد بدخلق تب عصبی آبریزش بینی میشه و یک ماهه درخاب خروپف شدید داره نگرانم نمیدونم چه کنم
- قرص تاوانکس
آیا قرص تاوانکس ۵۰۰ برای کودک ۱۲ ساله مجاز هست؟
- سلام شبتون بخیر دختر من تقریبا هفت ماهه سرماخورده و گلوش کیپ شده و بزور شیر و فرنی میخوره و 9کیلو هستش چند سی سی آزیترومایسین بهش بدم ک از این حالت نجات پیدا کنه ،البته شربت ستیریزین روزی 2,5سی سی مصرف میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- یبوست طولانی کودک یکساله
با سلام پسرم یکسالشه چند ماه است یبوست داره میخواستم بدونم باید چه دارویی بهش بدم
- واکسن ب ث ژ
- بی قراری کودک وخوردن آب زیاد
سلام آقای دکترکودک کوچکم که دوروزه رفته تو۲۲ماهگی وحدود۳هفته اس ازشیرجداش کردم وازاین بابت مشکلی نیس فقط شبهاخیلی بی قراری میکنه بهانه شیررونمیکنه فقط همش میگه شیشه شیرم پرآب باشه وبخوره.حتی قبل خواب سیرش میکنم شیربهش میدم آب میدم ولی بازشبهابیدارمیشه خواستم بپرسم پسرم آب باشیشه شیرش زیادمیخوره بخصوص درطول شب اشکالی نداره؟براآرام بخشی وبی قراری پسرم درطول شب شربتی میشه معرفی کنیدبهش بدم آرام تاصبح بخوابه
- آزمایش
سلام آقای دکتر سوالی داشتم در ارتباط با آزمایش بزرگسالان. اگه لطف بفرمایین وجواب بدین ممنون میشم اگه هم در حیطه ی کاری شما نبود و حواب ندادین بازم مثل همیشه که لطف میکنین ومشکل فرزندامونو جواب میدین، سپاسگذارم. آقای دکتر من دچار آنفولانزا شده بودم روز سوم درگیری و دوروز همبود مرتب ناپروکس۲۵۰ مصرف میکردم هر هشت ساعت، آزمایشی داشتم انجام دادم که آنزیمهای کبدی هم بود توش. الان میزان آنزیمها بالا شده آیا میتونه علت مصرف ناپروکسن باشه؟ آنزیمهای کبدی سه برابر حد نرمال بالا هستن،
- یبوست
سلام آقای دکتر پسرم توی 10ماه هست شکمش هر روز یک بار کار میکنه ولی یبوست داره همیشه چیکار میتونم بکنم که بهتر بشه؟ چیز خاصی باید بهش بدم بخوره؟ یا غذایی رو حذف کنم؟
- سلام خسته نباشید برای سرفه پسرم سه ماه سالبوتامول داده بدم بخوره
سلام دکتر پسرم ۸ سالشه اماه پیش سرما خورد دکتر بردیمش خوب شد الان سرفهای شروع شده وخلط داره خیلی سرفه میزنه خودشم خسته شده دکتر الرژی ببرمش یا دکتر اطفال ممنون
- سلام ببخشید دختر من چهارسالشه دستش لایه در مونده بود ناخنش کلا کبود شده بود الانم از ته افتاد خواستم ببینم دوباره در میاد لطفا جوابشو بدین
- خونريزي از گوش
باسلام واحترام گوش پسر ٧ ساله من عفونت كرده وترشحات خوني داره اموكسي كلاو ٦٤٣ استفاده ميكنه اما خيلي درد داره علت خونريزي چيه و براي دردش چي بايد بدم خيلي نگزانم.ممنون از پاسختون🙏
- سیستم امینی ضعیف
سلام وقتتون بخیر پسر من ۱۸ ماهشه وی ساله که لب به هیچ نوع شیری نمیزنه خیلی تند تند مریض میشه سیستم امینی بسیار ضعیفی داره هر دکتری بردم چند تا قطره و شربت دادن که اونارم وقتی میخوره بالا میارع ازش آزمایش کامل گرفتن کمخونیه شدید و عفونت داره لطفا راهنماییم کنید
- سلام ببخشید کو آموکسی کلاو برای فاویسم مضر است
- گریه شبانه کودک
سلام کودکم دختره یکسال وهشت ماهشه کف دست وپاش خیلی عرق میکنه ماست هم خیلی میخوره میخواستم ببینم مشکلی داره وشبا خواب نداره تاهواروشن میشه دویا سه باربیدار میشه وفقط جیغ میکشه گریه میکنه
- شکم درد
شکم دردهمراه با احساس پری شکم واحساس نیاز به دستشویی رفتن ولی بدون هیچ دفعی واحساس تنگی نفس
- یبوست کودک ۱۱ ماهه
سلام میخواستم بدونم کودک یک ساله که دچار یبوست شده چیکار باید بکنیم حتما باید بریم دکتر یا تو خونه هم میشه درمان کرد یا چه چیزهایی میتونیم به بچه بدیم تا شکمش کار کنه
- لاغری
با تشکر از زحمات شما چه دارو تقویتی باید مصرف کند

