Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب کودک
پسرم ۵ سالشه دو روزه بهش سفکسیم ۱۰۰ میدم هر ۱۲ ساعت اما حالش بهتر نشده،شبها تب میکنه.
- استفراغ
دخترمن ۴سالشه ووقتی که یه لقمه بیشترازغذاش میخوره بالا میاره، یه لقمه کوچیک ازچیه میشه راهنماییم کنیدممنون میشم شکمشم دردمیکنه بالاآوردنی
- ضربه
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم سه سال دارد و تحت نظر شماست. دیشب در حین دویدن و بازی کردن لبش به پایه ی مبل خورد و دچار پارگی و کمی خونریزی شد. ورم کرده و درد دارد و کمی پوستش کنده شده. نمیتونه چیزی بخوره بخاطر دردش. دکتر داروخانه ویتامین آد داد و گفت با پزشکش که جنابعالی میباشید مشورت کنیم که شما یه پماد ترمیم کننده معرفی کنید . الان تهران هستیم برای مسافرت. تا دو روز دیگر برمیگردیم رشت. یک دنیا سپاس از توجه شما
- سرفه
سلام،وقت بخیر بچه چهار سالو نیمه دوهفته پیش ویروس گرفت سرفه های شدید میکرد شربت پلارژین و اسپری استفاده کرد دکتر گفت اگر بیشتر از یک هفته شد سرفه هاش بهش آزیترو بده الان شدت سرفه کم شده ولی گاهی سرفه پشت سر هم میکنه گاهی کم مخصوصا وقتی یه چیزی میخوره تک سرفه میزنه انگار که بخواد گلو صاف کنه سابقه تب و تشنج هم داره خواستم بدونم ایا باید بهش چرک خشک کن بدم یا نه
- زیادکارکردن شکم
سلام.وقت بخیرپسر۴ساله دارم ک ۱۰روزپیش اسهال شدوباکپسول پروبیوتیک بهترشداماروزی ۴یا۵ باردستشویی وباحجم زیادوتقریباشل مدفوع میکنه لطفاراهنمایی کنیدممنون
- شربت۱
سلام واحترام. پسرم ۲ سال و۸ ماهش. بدغذا وبی اشتها. برای جبران از مولتی کیندریوروویتال.وشربت فروگلوبین واستوکر استفاده میکنم. برای جبران کمبود..این سه تاشربت میگن چون بعضی ویتامیناش شبیه هم هستن دادنش خطرناک. درسته؟ازاول میدادم سه تاش وباهم. درتایم های متفاوت البته. میگن دوز ویتامیناش بالامیره آیا درسته یا یکی استفاده کنم تموم شد بعدیش...چون یکیش آهن ویکی کلسیم ویکی مولتی ویتامین
- پوست کودک
سلام اقای دکتر خسته نباشید ببخشید کودک من یه لکه سفید زیر گردش هست که این لکه اول روی بدن خاله اش بود یکی از لباسای بچه خورد به لباس خاله اش و الان بچه منم زیر گردنش لکه سفید دراومده جای نگرانی هست ؟
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام پسر ۱۸ ماهه ای دارم که باید واکسن ۱۸ ماهگی بزنه چون واکسن های سه گانه خیلی اذیتش میکنه و تب خیلی زیادی تو واکسنای قبلی خواستم بپرسم چه اقدامی میتونم قبل از تزریق واکسن انجام بدم که تب نکنه واینکه شربت استامینوفن پاراکید موثر تره یا داروی دیگه ای هست که بتونم بهش بدم
- زردی کف دس وپا
برای زردی کف دست پا کودک ۶ساله چیکارکنیم چه داروی پیشنهاد دارین
- دندان تیز نوزاد
باسلام، پسر من یکسال و نه ماه هست فقط دوتا دندان بالا دراومده که معمولی مثل بقیه بچه ها نیست ، شبیه به دندان های نیش هستن ازمایشم دادیم همه چی خوب بوده، ممنون میشم اگه راهکار بدین یا علتش چی بوذه
- دوز سفکسیم برای شیرخوار ۷کیلو
سلام وقت بخیر، دوز سفکسیم برای نوزاد هفت کیلویی چقدر هست؟مرسی
- شیر
سلام اقای دگتر پسر16 ماهه دارم تا یک هفته پیش شیرخشک ببلاک 2 میخورد و مدفوعش هرروز بود و هیچ مشکلی نداشت الان یک هفتست متوجه شدم ببلاک 2 تا 12 ماهگیه و باید ببلاک 3 بخوره تو این یک هفته مدفوع یک روز درمیان میکنه و کمی هم بی حوصله شده شیر رو بخوره یا دوباره ببلاک 2 بدم؟
- تب
سلام آقای دکتر بچه ی من ۷ ماهشه بعد گونه هاش خیلی قرمزه شده تب شدید کرده بیقراری هم میکنه
- افتادن ناخن خود ب خود دست و پا
سلام ببخشید دکتر ناخن دست و پا ی دخترم خود ب خود میوفته علتش چیه؟؟دخترم ۷سالشه.
- قطره بینی
سلام پسر ۴.۵ ساله دارم کمی بینیش کیپ شده اسپری فلومیست ۵۰ شبها بزنم کافیه ؟ یا دی بی سالین؟
- پاسخ بهدر مورد سرماخوردگی
سلام امینی هستم بچم سرفه میکنه سینه صدا میده بینیش بسته شده کمکم کنید
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
پسرم ۹سالشه.سرفه خلط دار داره.۱ هفته شربت سینه تیمیان ک بر پایه اویشن هست بهش دادم ولی خوب نشد.امروز تب هم داشت ک استامینوفن دادم.برای عفونتش چکار کنم؟میتونم نصف قرص سفکسیم۴۰۰ بهش بدم؟
- تعویق واکسن ۱۸ماهگی
سلام دختر ۱۸ ماهه دارم نوبت واکسن ۱۹ بود یه سرماخوردگی جزیی بدون تب داشت من میتونم ۲۴ واکسن بزنم؟
- خلط
سلام آقای دکتر دخترم یک ماهه است سینه اش خلط داره زیاد چه شربتی خوبه براش
- تيروئيد
با سلام خسته نباشين ببخشيد من پسرمو ٥روز پيش بردم چكاب ٢سالگي تيروئيدشو گفتن مشكل داره T4=11.06 T3=1.44 TSH=0.84 ممنون ميشم شما نظرتونو بهم بگين🙏🙏🙏❤️❤️❤️❤️❤️

