Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت آزیترو وکم شدن ادرار
سلام.خسته نباشید دخترم3ماه ونیمه هستش.بخاطر سرفه های خلطی ودستشو طرف گوشش میبرد ب دکترمراجعه کردم هیچ علایم دیگه ایی نداشت.آزیترو200دادن هر6ساعت2سی سی وزنشم حدود5تا6کیلو هست.دوروزه مصرف کرده ازسرشب ادرار نکرده برا همین نگران شدم
- مصرف پاراکید
سلام پسرم 1سال و دوهفتش هست به اشتباه قطره پاراکیدی ک از قبل باز بود داخل یخچال بهش دادیم سه بار. بعد فهمیدم ک قطره اصلی نبود الان روی پای راستش دونه دونه قرمز شده یعنی از اون قطره پاراکیدی بوده ک اشتباه دادیم
- گلو درد نوزاد
با سلام و خسته نباشید نوزاد ۵ ماهه نه تب و نه ابریزش داره فقط سرفه میکنه و سرفه هاش رگه های گرفتگی داره مثل اینکه عفونت کرده با این اوضاع نمیخام ببرم بیرون دکتر میشه راهنماییم کنید مطمنم که چرک داره گلوش و اگه بخام سفکسیم بدم چقدر بدم و چه نوعی ؟شربت زادیتینم دارم اگه میشه هر چه زودتر راهنماییم کنید ممنون میشم
- کار نکردن نوزاد ۲ ماهه
سلام آقای دکتر، پسر من الان( 2 ماه و 6 روزش) هست با وزن( 6 کیلو و 450 گرم) قبلا روزی چند بار شکمش کار میکرد ولی الان 6 روز هست که شکمش کار نکرده نفخ و باد شکم هم زیاد داره، آیا این مورد طبیعیه یا نه، باید چیکار کنم؟
- تغییر رنگصورت
سلاموقتتون بخیر من بچم هفت ماهه بدنیااومو ونارس بود چندوقت تودستگاه بود الانمرخص شده اوردمخونه از صب رنگصورت ولباش سفید شده خاستمبدونمعلتش چیه جای نگرانی داره ایا یاخیر؟
- بیقرای کودکان
سلام آقای دکتر ما یک بچه شش ماه داریم بی قراره فقط گریه میکنه نه شیر میخوره نه می خوابه سرما هم خورد خوب شده اما بی قراره
- شیرنخوردن نوزاد ۳ماهه
سلام نوزادم ۹۰ روزه اس و با وزن دو صد بدنیا اومد و الان چهار کیلوهست از اول هر چی شیرخشک بهش دادم دل درد شدید میشد و شیرخودمو با رعایت رژیم لبنیات بهش میدم حتی پپتی جونیور هم نساخت بهش الان چند روزه اصلا شیر نمیخوره و خودشو کش و قوس میده و مدفوعش مخاطیه و بلافاصله بعد از شیر خوردن خیلی خودشو میکشه و قوس میده و زور میزنه مشکل از چیه
- مدفوع سبز
سلام يه یک هفته ای هست رنگ مدفوع نوزادم سبز لجنی تقریباً آبکی البته شیر خشک مصرف میکنه چیکار باید بکنم؟
- شیر خوردن
کودک ۵ ماهه من در هنگام شیر خوردن خیلی بازیگوش و حواسش پرت است و دور و برش را نگاه میکند و درست شیر نمیخورد ۱ یا ۲ قلپ بعدش با جیغ میخواهد بلند شود و در شب هر ۱ ساعت با خوردن انگشتش متوجه میشوم که گرسنه است و شیر مادر میدم بهش ایا پسرم مشکلی دارد؟ یعنی در خواب خوب شیر میخورد بیدار باشد هر بار ۱ یا ۲ قلپ فقط میخورد
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام آقای دکتر اگر نوزاد اگزما نشه یا استفراغ نشه یعنی حساسیتش برطرف شده؟
- توده ریه جنین
سلام دکتر میخواستم ببینم توده سکستریشن درون ریه نوزاد باید جراحی بشه یا نه؟ خطرش چقدره؟ از زمانیکه ریه تشکیل شده توده به هیچ عنوان بزرگ نشده فقط خود ریه رشد کرده
- سلام وقت بخیر دخترم 7 ماهه است و چند روزی است که دچار اسهال با رنگ سبز کاهویی است نگران شدیم
- دندان
دختر من ۷ماهشه خیلی درد برای دندونش میکشه خواستم بدونم جیزی برای ساکت کردن درد لثه نوزاد هست
- ویتامین
سلام نوزاد۳ماهه ای دارم که ویتامین آد ومولتی ویتامین نمیخوره استفراغ می کنه چکارش کنم ممنون
- مدفوع نوزاد چرب
سلام مدفوع نوزادم چرب است
- وزنگیری نوزاد
سلام نوزاد ۵ماهوده روزه دارم که وزن تقریبیش ۷و۳۰۰ اما ظاهر تپلی نداره چکار کنم بچم تپلتر بشه ایا وزنش خوب ونرماله
- شربت فروگلوبین
با سلام. دکتر برای پسرم در ۵ماهگی شربت فروگلوبین تجویز کرد روزی ۱سی سی. الان پسرم ۸ ماهه است، همون ۱سی سی بهش بدم یا بیشتر؟
- واکسن پنجگانه
سلام آقای دکتر. وقتتون به خیر. نوزادم به پروتئین گاو و تخم مرغ آلرژی داره. واکسن دوماهگی رو میتونه بزنه براش مشکلی نداره؟
- تغزیه
با سلام با توجه به اینکه فرنی از شیر گاو هم تهیه می شود وچونفرزند من به لبنیات حساسیت دارد میتوانم به جای شیر از آب استفاده کنم مقد ار دقیق آردبرنج برای روز اول شروع چقدر است وبعد از چند روز به آن بادام اضافه کنم ؟ باتشکر
- غذا نخوردن
سلام بچه من هشت ماهه غذا رو تو دهنش نگه میدارد قورت نمیده و همه ی غذا رو بیرون میندازه آقای دکتر خیلی هم کم غذا و خیلی بیقراری می کنه اگه میشه یه راه حل های بگید با تشکر

