Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تزریق امپول دگزا برا یکسال
دخترم یک ساله هس دکتر براش امپول دگزا یک دوم تزریق کرده ایا ضرر داره براش
- تغذیه
با سلام بچه من 21ماهه و زنش 10 کیلو مدتی پیش قطره ویتان استفاده میکردم الان مدتی قطع کردم باز ادامه بدم قطره ویتان خارجی بود نظر شما برا و زنش ولاغریش چیه ممنون
- تب
سلام دکتر پسرم ۳ سالشه فاشیسم داره میتونه ایپوپروفن بخوره
- سلام. دخترم ۴ سال نیم هست. گلو درد داره. آزیترومایسین ۲۰۰ چقدر بهش بدم. ۱۸ کیلو
- بوی بددهان
باسلام من یه پسرسه ساله دارم دوهفته پیش سرماخوردولی سرماخوردگیش بیشترشبیه سرماخوردگی آلرژیک بودشربت آزیترومایسین دادم بهش خوب شدولی الان یک هفته هس دهنش بوی بدی میده بامسواک زدن خوب نشددندون خراب یا لثه عفونی هم نداره فقط توخواب مدام آب دهنشا قورت میده بدنش طوریه که همینکه هواسرد بهش بخوره زود سرمامیخوره ممنون میشم راهنماییم کنین به خاطرچیه
- الت کودک
سلام .اقای دکتر .پسرم دو سالشه .چند روزه یباره التش رو میگیره میگه سفت شده فشارش میده که درتش کنه وقتی میبینم سفت و بزرگ شده مشکلی هس؟
- سلام دخترم چهار ماه ونیم شه توی مدفوع اش رگه خونی است سه هفته است این طوریه راهنمایی ام کنید
- سلام من پسرم شش ماهشە شیرخشک میدم میونم شیر بز بهش بدم روزانە چە مقدار باید بدم??
سلام من پسرم شش ماهشە شیرخشک میدم میونم شیر بز بهش بدم روزانە چە مقدار باید بدم??
- سلام من دخترم آبریزش داره سرفه خلتی داره چی بدم بهش
سلام وقت بخیر دخترم یک سال و یک ماه خیلی آبریزش داره سرفه خلتی داره چی بهش بدم
- سرماخوردگی
ایا شربت دیفن هیدرامین کمپاند برا کودک ضرر داره؟
- جوش زدن سینه کودک
سلام درست روی نوک سینه دخترم جوش سر سفید زده طوری که دست زدم ببینم چبه جوش ترکید و مواد سفیدی ازش بیرون ریخت.در ضمن دخترم سه ساله هستش ویه بارم وقتی پنج شش ماهه بود هم درست همون قسمت از سینه اش جوش زده بود.من نگران شدم خواستم بدونم مشکل داره یا نه؟
- ادرار نکردن کودک 4ساله
سلام کودک من4سالشه از صبح دستشویی نمیرود وقتی میخواهد برود که درحال ریختن است راه حل چیست
- ناخن قاشقی
سلام دخترم چهار ساله هست ناخن پاهاش که بلند میشه کج میشه مشکل چیه چه نوع شربتی بهش بدم کلسیم یا امگا3 چه نوعی ممنون
- عرق سوختگی
سلام اقای دکتر پسر یک سال و نیم دارم چندروز اسهال داشت دندون نیش داره درمیاره ولی همش مقعدش قرنز میشد و میسوخت برلش و یکسره کالاندولا زدم دوردز بود خوب شده بود امروز دوبا ه قرمز شده درصورتیکه اسهال نداره میشه لطفا راهنماییم کنید
- بیماری
سلام وقتتون بخیر دختر من سه سال و نیمشه کمبود وزن داره دو کیلو ریزش مو هم داره و کم پشت موهاش خواستم ببینم شربت زینک ایرانی خوبه یا خارجی بهش بدم بعد چند سی سی بهش بدم ممنون میشم راهنماییم کنین.
- سلام آقای دکتر پسر من لوزه سوم داره ۱۸ ماهشه تا ب سن قانونی برسه عمل کنم طول میکشه واینکه شبا اصلا نمیتونه قشنگ نفس بکشه و هی خورخور میکنه و ب سختی نفس میکشه و اسپره و داروهای مختلف امتحان کردم بنظرتون چ کار دیگه ای بایدکنم
- قرص زینک خارجی۲
باسلام دخترم ۱۱ سال و هفت ماهشه ایا می توان قرص زینک یورویتال ۱۰ میلی پلاس خارجی بهش بدم حدود ۷ ماه هم هست که پرید میشه با تشکر
- کنده شدن ناخن
سلام ،امروز متوجه شدم تمام ناخنهای دست و پاهای فرزند ۶ساله من از ریشه کنده شده ،خیلی ترس دارم بردمش دکتر فعلأ آزمایش نوشته و شربت زینک،تورو خدا کمک کنید
- سلام دخترم ۹ ساله است و ۳۸ کیلو وزنش است ، گوشش درد می کنه دکتر اآموکسی ۶۴۳ هر ۱۲ ساعت دو قاشق غذاخوری داده ، ولی دکتر قبلی چند ماه پیش ۸ سی سی داد، الان میترسم زیادش باشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
- سرفه خلط دار

