Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت امگا سه و شش
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم شربت امگا ۳ و ۶ جونیور در تقویت هوش و ایمنی کوک شش ماهه موثر است؟؟
- دخترم تبداره عفونت دکتر شربت آزیترومایستن
حال ننیدونم باید تا شماره بهش بدم ویک 17ماهش
- تون فرنگی
- دوزمصرف برای کودک ۶ساله تب دار
سلام وقت بخیر کودکم شش سالش تب داره داخل خونه ازیترومایسین دارم وزنش ۱۴کیلو هست چقد بهش بدم
- سرما خوردگی
سلام برای خس خس سینہ پسرم 9 ماہہ با سرفہ خلط دار چہ شر بتی باید بدم و اب ریزش بینی شدید
- قطره ادریز
سلام اقای دکتر پسرم قطره ادریز نمیخورد داخل اب میتوانم بهش بدم و تاریخ ان هم مثل اهن یک ماهه است یا بیشتر ممنون از شما اقای دکتر
- شیرنخوردن کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشین .من پسرم تازه هشت ماهه شده .یه هفته ای میشه شرخشکش رو خوب نمیخوره بازور میدم بهش اونم یکی دوپیمانه .توفروردین هم کرونا گرفته بود یک ماه طول کشید تا خوب بشه .والان هم دماغش یجورایی گرفته هست یکم .میخواستم بدونم علتش ازاون هست یا از چیزه دیگه هست ؟
- امپول ویتامین دی
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم برای کودکی که تازه پنج ماهش تموم شده و بعلت زندگی آپارتمان نشینی از نور خورشید محروم هست و متاسفانه مولتی و آد را هم نمیخوره میتوان آمپول ویتامین دی تزریق کرد؟
- مولتی
سلام واحترام.فرزندم دوسال وچهارماهش..ازنظرمالی تقریبا ضعیفیم وتنوع غذایی یا غذای مناسب نداریم برابچه.ولی بهش هرروز مولتی ویتامین میدم..نگران رشدو کمبود موادغذایی ش هستم.با مولتی ویتامین کمبودها جبران میشن؟
- سفیدی بدن کودک
سلام من یه پسر بیست ماه چند ماه پیش تب کرد بعد یهو بدنش مثل سرخک قرمز شد بعد از یه مدت سفید شد الان خیلی نگرانم این مریضی پیسی نباشه نمیدونم چیه و راه درمانش چیه لطفا راهنمایی م کنید ممنونم
- درمان سرفه کودک
سلام پسرم 4سالسه سه روزه سرفه میکنه دکتر اطفال بردم فایده ندارد چیکار کنم سرفه اش خوب بشه
- شربت نیوزینک
با سلام دختر من 19 ماهه هست . تا حالا بهش زینک ندادم . میخواستم بدونم اگه بخوام شربت نیو زینک بهش بدم با چه دستور مصرفی بهش یدم. با تشکر
- تکرر ادرار
آقای دکتر دختر من ۴ سالشه تکرر ادرار گرفته و گاهی شلوارش را خیس میکنه و خیلی تند تند میره ادرار میکنه گفتید سونو بده سنوگرافی دادم خوب بود و ۲ هفته پیش هم که تکرر ادرار نداشت یه آزمایش ادرار و مدفوع و کشت ادرار و مدفوع دادم همه منفی بود سفکسیم هم ۴ روز دارم بش میدم الان چیکار کنم؟مایعات هم زیاد نمیخوره حجم ادرار هم که میکنه خیلی کم .و شبها اصلا تو خواب تکرر ادرار نداره و شلوارشا خیس نمیکنه فقط روزها
- شربت میم اورنج
شربت میم اورنج چه مقدار باید مصرف شود برای کودک ۱ ساله
- عوض کردن شیر خشک کودک
سلام وقت بخیر ..پسرم ک یک و نیم سالشه همش شیر خشک ببلاک استفاده میکرد الان چون تو شهرمون پیدا نمیشه یه روزه دارم بهش ابتامیل ۳میدم ولی خیلی بی رمق و بی حاله و فقط میخواد بخوابه به نظر شما از عوارض تغییر شیر خشکه یا مشکل دیگه ای داره ؟؟
- بوی بددهان
سلام اقای دکتر وقت بخیردخترم یکسالشه لثش قرمزشده داره دندون در میاره ولی الان دو روز ک دهنش بو میده یعنی ازهمین دندون دراوردن؟بعدنمیدونم چرا چشمام الوده ولی سرمانخورده
- چشم
- ویتامین
سلام اقای دکتر خسته نباشید.برای دختر ۲ ساله چه نوع ویتامین بهش بدم ممنونم
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر ، خواستم بپرسم در صورت تزریق واکسن آنفولانزا اگر کودکمان تب کرد میشه بهش استامینوفن داد؟
- دل پیچه
پسرم ۹ سالشه و دو روزه دل پیچه داره میخواستم بپرسم میتونم قرص کلیدینیوم سی بهش بدم؟اسهال و اینجور چیزا نداره فقط دل پیچه داره

