Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست۲
سلام.پسر دوساله ام تحت نظر شما هست.دفعه قبل هم ویزبت کردین موقع دفع درد داره و گریه می کنه که شما فرمودین تو اب گرم بشینه و پماد انتی همورویید بزنیم براش.الان سه روزه شکمش کار نکرده از دیشب مدام میگه درد بعد راه میره که مدفوعش بره بالا.چیکار باید کنم راحت بشه؟میوه و غذاهای فیبر دار مصرف میکنه اب مبخوره و تحرکشم خوبه اما یبوست داره
- تاخیر در واکسن ۱۸ ماهگی
سلام ارز ادب ببخشید اقای دکتر ی سوالی دارم ، پسرم ۱ سال و ۶ ماه و ۱۹ روزشه وقته واکسن ۱۸ ماهگیشه و امشب تب کرده و من نمیدونم ک سرماخورده یا بخاطر دندون دراوردنه، میخواستم بدونم میتونم صب ک شد ببرم واکسن بزنه یا نه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید 🙏🙏🙏
- پا
سلام اقای دکتر دخترم ۶سالشه زیا پاش وسته ازچی میتونه باشه
- فاویسم
باسلام ببخشید پسرم یه سال ونیمه و فاویسم داره قطره آهن لیپوزوفر میتونم بدم؟
- دندون درد
سلام آقای دکترپسر۲۲ماهه ای دارم که دندونای جلوش بخاطرقطره آهن پوسیده شده وقتی چیزی میخادبجوه دندوناش دردمیکنه خواستم بپرسم چه کاری میتونم برادندون دردش انجام بدم راهنمایی کنیدممنون میشم
- عفونت
سلام وقت بخیر ببخشید چند روزه مدفوع پسر من عفونت دارد می خواستم بپرسم شما چه دارویی را تجویز می کنید
- خوردن آب استخر
سلام آقای دکتر پسرم 5سالشه دیشب رفت استخر عمومی میگه آب استخر خوردم نمیدونم چقدر خورده هیچ علایمی ندارد آیا مشکلی پیش میاد براش لطفاً یه راهکار بگید
- سلام شربت سفکسیم چه مقدار بدم برای بچه ۳ سال
- مشکل گوارشی
سلام خسته نباشید من دخترم ۴ماهشه دکتر گفتن حساسیت شیرگاو دارن واینکه مقعدش خیلی زخمه دکتر شیراندامی پپتی جونیور داده الان ۱۰روزه مصرف میکنه ولی دسشوییش خیلی بلغمی شده روزی ۶بار ۵روز اول مصرف روزی یه بار دفع داشته الان با زور زدن دفع آبکی وبلغمی ریفلاکس هم دارن امپرازول میدم بهش چ راهکاری دارین آقای دکتر ممنون میشم راهنمایی کنین
- گوش درد دو
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر
- درمان تب بدون آنتی بیوتیک
سلام آقای دکتر قبلا خدمتتون عرض کردم که دخترم ۵.۵سالشه با تب شدید که با استامینوفن و سفیکسیم پایین نیومد بردیم اورژانس . بعد آزمایش گفتن که فقط بهش ایبوپروفن بدم و سفیکسیم ندم . شما گفتید در صورت وجود میکروب سفیکسیم تجویز میشه. آخه خوب آقای دکتر مگه تب از عفونت نیست ؟پس چرا چرک خشک کن ندم . اگه مصلحت بدونید میخام سفیکسیم ۱۰۰ بهش بدم . وزنش ۱۷ کیلو هست . ۷ میل کافیه هر ۱۲ ساعت ؟؟ تبش بهتر شده ولی بعد دو روز هنوز کمی تب داره میترسم عامل تب از بین نرفته باشه .البته من نمیدونم شما هر چی بفرمایید همون رو عمل خواهم کرد
- ناپروزیل برای کودکان
- مکمل افزایش وزن
سلام وقت بخیر. پسرم دو سال و نیمشه و ۱۱/۸۰۰ وزنشه. خیلی کم غذا و بد غذاست. میتونم مکمل غذایی پدیاشور یا گین آپ بهش بدم؟
- نحوه مصرف قطره باکتی ماید۱۰
سلام،پسرم ۱۱ سالشه،یکی از چشمهاش قرمزشده،خارش هم نداره،از باکتی ماید براش استفاده میکنم ،فقط نمیدونم هر ۶ ساعت یکبار باید از قطره استفاده کنم یا نه؟
- شربت اشتهاآور
دخترم یکساله هست و وزنش ۸ کیلو هست میل به غذانداره همش شیرمادربخوره. ۱)شربت زینگامان و مینا جویس بهش بدم؟ ۲)شیرپاستوریزه شروع کنم بهش بدم؟ ۳)دختر اولم هم ۷ سالشه ۱۹ کیلو هست اشتها آوراهم تو سوال ۱ به بهش بدم؟
- حساسیت به قطره سولفاستامید
سلام خسته نباشید چشم پسرم عفونت کرده و براش قطره سولفاستامید تجویز شده ولی حساسیت بهش داره چه جایگزینی داره ؟
- مسکن نوافن برای شیردهی
سلام من دندونمو کشیدم خیلی درد دارم دخترم ۱۸ ماهشه ولی شیر خودمو میخوره میخاستم بپرسم اگه کپسول نوافن بخورم ضرر دارد واسه دخترم ؟
- فاویسم
سلام پسرم۴ سالشه نزدیک ۲هفته پیش فاویسم داشت بیمارستان بستری بود الان یه کم سرماخورده ایا شریت سرماخورگی براش ضرر نداره ؟
- تيروئيد
با سلام خسته نباشين ببخشيد من پسرمو ٥روز پيش بردم چكاب ٢سالگي تيروئيدشو گفتن مشكل داره T4=11.06 T3=1.44 TSH=0.84 ممنون ميشم شما نظرتونو بهم بگين🙏🙏🙏❤️❤️❤️❤️❤️
- شکم درد و حالت تهوع و عسال
من شکم درد دارم و ازمایش دادام یک قرص

