Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوزاد۷ ماهه
سلام دخترم هفت ماهشه دکتر واسه یبوستش پودر کیدی لاکت داده ولی روش نوشته برای کودکان ۲ سال به بالاست .الان موندم بدم یانه ممنون میشم راهنماییم کنید
- دندان
سلام خسته نباشید آیا مصرف مترونیدازول واموکسی سیلین در دوران شیردهی برای نوزاد مضر است
- قرمزی مقعد
سلام دخترم یک سالشه بخاطر گوش درد دکتر بهش اموکسی کلاو داده دور مقعدش قرمزه می سوزه گریه مکنه
- شیرخشک
سلام دکتر دخترم امروز پنج ماهش تموم شد از کی باید شیر خشک نان اچ ا دو رو براش شروع کنم؟
- حذف آهن ومولتی ویتامین ودادن زینک سولفات وقطره پدی لاکت باشیرخشک
باسلام وخسته نباشید پسرم۸ ماهش است دکتر از چهار ماهگی براش زینک سولفات ۲سی سی و قطره پدی لاکت تا ۶ ماهگی دو بار در روز هربار ۵ قطره و از ۶ ماه به بعد سه بار در روز هربار ۵ قطره به علت مصرف شیر خشک آپتامیل اچ آ ۲ ببخشید می شه آهن ومولتی ویتامینش رو حذف کرد یا مقدارش رو کم کرد به خاطر مصرف شیرخشک و زینک سولفات وپدی لاکت ممنون اگر راهنماییم کنید
- باد گلو سمت چپ
سلام بچه من دوازده روزشه احساس میکنم زیر صورت چپش در گلو باد کرده نگران شدم گفتم ببینم دلیلش چیه
- زردی نوزاد
سلام اقای دکتر،نوزاد خواهرم،هشت ماهه به دنیا اومده،الان پنجاه روزشه،با وزن سه کیلو ،از روز اول زردی داشته،الانم زردیش 11هست،برای زردییش دکتر مراجه کرده بهش شربت ملین منیزم داده،تقریبا 20 روزه داره بهش میده،الان چند روزه استفراغ میکنه ممکنه برای این شربت باشه،با تشکر
- واکسن شیش ماهگی
پسر من سرما خورده نوبت واکسنش هم هست حالا با وجود سرما خوردگی بچه ام میشه واکسن شیش ماهگی رو زد
- کبودی زیرچشم نوزاد
سلام پسرم ۴ماهشه زیر چشمش کبوده و پف داره خوابش اصلا خوب نیست۔۔۔ کم میخوابه۔۔۔ز چشماش موقع گریه کردن اشک میاد۔۔ علت کبودی و پف زیر چشماشو میخاستم بدونمشیرخشک میخوره با شیر مادر نفخ شکمشم زیاده۔۔
- سرفه
سلام و خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۷ ماهشه و ۷.۵ کیلو.از دیروز صبح سرفه میکنه.امروز سرفه هاش خیلی بیشتر شده.دماغش هم انگار پره ولی چیزی نیست که من تمیزکنم،ممنون میشم بگین چی بهش بدم که حالش خوب بشه.
- لرزش پای نوزاد
سلام بچه من ۳ ماه و نیمه است، از وقتی کوچیک تر بود متوجه شدم موقع شیر خوردن و خواب پاهاش میلرزه، اکثر اوقات با گرفتن متوقف میشه ولی بعضی مواقع بازم توی دستم میلرزه و به خوبی متوقف نمیشه البته خیلی کم پیش میاد و هیچ علامت دیگه ای نداره، آیا این نگران کننده است؟
- گیر کردن شی در گلو
سلام نوزاد من ۷ ماهشه ابجیش گف یچیز پلاستیکی گرد تو دهنش بوده خورده ولی بعید از گلوش رد شده باشه ولی ن سرفه ای کرد و ن بیقراری عادیه شیرم خورد بعدش امکان داره هنوز تو گلوش باشه
- یبوست نوزاد
سلام اقای دکتر نوزاد ۵۶ روزه دارم که هم رفلکس داره و نفخ زیاد و روزی یبار شکمش کار میکنه الان سومین روز هست که شکمش کار نکرده ممنون میشم راهنمایی کنید از روغن زیتون هم استفاده کردم
- استفاده نکردن بالشت
سلام آقاي دکتر دخترم 10ماهشه از 2ماهگي به بعد عادت داره روي تشک و بدون بالشت ميخوابه يعني اگه ميذاشتمش روي بالشت تو خواب خودش رو سر ميده و از بالشت مياره پايين روي تشک.اشکالي ندارد روي تشک بخوابد براي گردنش مشکلي پيش نمياد؟؟
- تب
سلام. آقا دکتر. دختر یک سالمون. همش تب داره. الان یک ماهه که پشت سر هم تب داره. هر کجا میبریم. یه سرم میزنن. یه روز خوب میشه. ولی دوباره تبش شروع میشه. آزمایشاش هم همه میگن خوبه. ولی نمیدونیم چرا تب میکنه. میل به غذا نداره. وهمش گریه میکنه. من از قزوین مزاحمتون میشم. اگه ممکنه راهنمایی کنین. اگه راه چاره ایی هست که میتونم بیارمش پیشتون.
- سرما خوردگی نوزادان
پسرم سرما خورده سرفه میکنه سرفه اش خلط داره اما تب ندار وبیحال وکم اشتها هم نیست دکتر بردم شربت استامینوفن وستیریزین 60 میلی لیتر و شربت آیو رامی شربت سرفه کودکان 60 میلی لیتر رو تجویز کرده اما هیچ بهبودی پسرم نکرده لطفا راهنماییم کنید
- کار نکردن شکم نوزاد سه ماهه و درست شیرنخوردن
پسرم سه ماهشه ۳ روزه مدفوع نکرده همش زور میزنه و گریه میکنه شیر هم درست نمیخوره دوتا میک میزنه و ول میکنه
- کم اشتهایی
سلام آقای دکتر دخترم یک روز خوب شیر میخوره چند روز نمیخوره یعنی مثل همیشه نمیخوره...لازمه فردا بیارم پیشتون با توجخ به شرایط فعلی وزن گیری و قدش چشمی خوبه بی قراری هم نمیکنه
- دادن شیر کم چرب گاو به جای شیر خشک به نوزاد هفت ماهه و مقدار مصرف آن
با سلام به علت شاغل بودن وگذاشتن پسر هفت ماهه ام در مهد می توانم به جای شیر خشک آپتامیل اچ آ شیر کم چرب گاو استفاده کتم همراه با ویتامین آد و قطره آهن و غذای کمکی مشکلی برای نوزاد پیش نمی یاد و ودر هر وعده چه مقدار می تونم شیر کم چرب گاو رو بدم همیشه راهنمایی های شما بسیار مفید بوده است ممنون از شما
- دانه قرمز و بیدار شدن مکرر از خواب
برای امشب میتونم بهش هیدروکسی زین بدم؟ چند وقت پیش گفته بودم مکرر از خواب بیدار میشه فرمودید سه شب هیدروکسی زین بدم

