Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آهن
سلام آقاي دكتر فرموديد كه به دخترم ميتوانم از ٥ ماهگي سرلاك رقيق شده بدهم سوالم اين است كه آيا همزمان قطره آهن رو هم شروع كنم روزي ١٥ قطره؟؟
- شربت
سلام پسرم یک سال چهارماهه وزنش 9ونیم. تب داشت شدید کمی اسهال بود وبی حال. دکتر شربت تایلوفن براتب. کواموکسی فارمنتین 228. پلارژن کیدز. کوریزان داده بهش. ی روز دادم شب حالش بد شد بالا میآورد بردم جای دیگه گفتن آموکسی برا عفونت گلو. ولی گلوش خوب. چرا داده... منم دیگه ندادم بهش.. بدم آیا یا نه؟ بی حال همینطور
- قورت ندادن
سلام اقای دکتر من غدای جامد میزارم دهن پسرم میجوعه ولی دهنش نگ میداره قورت نمیده ۸ماهشه چیکار کنم
- بی خوابی کودک دوماه
سلام خسته نباشید آقادکتر دخترمن الان دوماهو بیست روزش هست شبااصلا خواب نداره،توطول روزهم سخت میخوابه خوابش خیلی سبکه اصلا عمیق نمیخوابه چیکارکنم
- تب
سلام. کودک دختر پنج ماهه. باوزن هشت کیلو تب سی ونه درجه را می توان شیاف دیکلوفناک گذاشت؟ در صورت بله با چه دوزی؟
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر خسته نباشید، من با وجود اینکه به دخترم شیر میدم میتونم برای خودم واکسن آنفولانزا بزنم آیا برای دخترم که شیرمو میخوره ضرری نداره؟؟؟؟ دخترم یک سالشه
- سرما خوردگی نوزاد چند روزه
ایا میتوان با تشخیص پزشک امو کسی سیلین به نوزاد ۲۰ روزه داد
- شکم درد دخترم چه میتونه باشه اول صبح
دخترم ۷سالشه شکمش خیلی درد میکنه البته همیشه نه گاهی اوقات صبح ها از خواب بیدار میشه شکمش درد میکنه علتش چیه
- سرما خوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام خسته نباشید پسرم ۶ماه و ۱۶ روزشه سرماخورده و سرفه میکنه براش دیفن هیدرامین دادن آیا ایرادی نداره بهش بدم باتشکر
- نوزاد
سلام نوزاد دوماهه خیلی سخت مدفوع میکنه سه روز یک بار اونم با شیاف باید چیکار کنم؟
- خون درمدفوع
سلام خسته نباشیداقای دکتر بچه های دوقلوی من باوزن۲۴۰۰بدنیااومدن الان چن روزدیگه۴ماهشون میشه باوزن۵کیلو۱۰۰ازبدوتولدبدلیل رفلاکس وکمبودشیرمن ازببلاک ای ار استفاده میکردن تومدفوع یکی ازبچه هام خون دیده شده برای هردوازمایش ادرارومدفوع دادیم گفتن مشکلی ندارن درضمن کم خونی هم دارن این خون برای چیه؟وچبجوری بایددرمان بشه
- چند سی سی شربت آزیترومایسین برای کودک ۷ ماهه با وزن ۸ کیلو باید بدیم؟؟
- وعده غذایی
دخترم شش ماهو سیزده روز دارد فرینی و سرلاک اصلا نمیخورد میتوانم بیسکویت مادر بدهم
- روغن زیتون
سلام جناب دکتر خداقوت مصرف روغن زیتون برای کودک ۱۵ماه مجاز هست؟
- حرکات غیر عادی در دست
دختر بیست ماهه ام به دلیل کمبود اکسیژن حین زایمان در دستهایش کمی حرکات غیر عادی دارد که خودمان متوجه میشویم زیاد مشخص نیست به موقع راه رفته نشسته حرف میزند آیا امکان عقب ماندگی در آینده هست ضمنا الان هوش بسیار خوبی دارد .ممنون از پاسختون
- آموکسیسیلین
پسر م فاویسم داره بهش شیر میدم دندونم چرک کرده میتونم آموکسیسیلین بخور م
- درباره قی دادنه چشم نوزاد
سلام بچم یه ماهو ده روزشه چشاش قی میده هرچند ساعت باید از قطره باکتی ماید استفاده کنم؟
- غذاهای محلی
سلام خسته نباشید .پسرم 9 ماهشه .خواستم بدونم میتونم بهش گوشت اردک بدم؟
- پسر من ۳سال است تب داره ۱۲ کیلو وزن دارد عفونت گلو داره روزی چند بار چند سی سی بهش بدم
- سرفه هنگام شیر خوردن
وقت بخیر دخترم ده ماهه هستش دو روزه شیر خشک میخوره سرفه میکنه چیکار گنم

